Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی پایتخت از دستگاه‌های دولتی، سازمان‌ها و ادارات خواست تا مجدداً سرویس کارکنان خود را راه‌اندازی کنند چراکه حذف سرویس‌ها کار درستی نبود.

به گزارش تسنیم، سردار حسین رحیمی، با اشاره به جدیت پلیس برای ممانعت از تردد خودروهای آلاینده در سطح شهر تهران اظهار کرد: موضوع برخورد با خودروهای دودزا، آلاینده و فاقد گواهینامه معاینه فنی از یک هفته گذشته به تمام همکاران ما که در این بخش مسئولیت دارند ابلاغ شده است و حتی برای کنترل آلودگی هوا و بهبود شرایط، تردد کامیون‌ها در همه نقاط شهر و در تمام ساعات شبانه روز ممنوع اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس پایتخت تاکید کرد که پلیس به طور قاطع با هرگونه خودروی دودزا و آلاینده و حتی خودروهای سازمانی و اداری آلاینده نیز برخورد خواهد کرد و در این موضوع به هیچ وجه استثنائی وجود ندارد.

وی با اشاره به نقش تمام دستگاه‌ها و ادارات در کاهش آلودگی هوا به موضوع اصلاح برخی دستورالعمل‌ها پرداخت و افزود: من از دستگاه‌های دولتی و سازمان‌ها و ادارات می‌خواهم که واقعاً اقدامات آنی که می‌تواند به بهبود شرایط و کاهش آلودگی هوا منجر شود انجام دهند.

رحیمی گفت: یکی از موضوعات مورد تاکید، راه‌اندازی مجدد سرویس ادارات و سازمان‌ها است که قطعاً به بهبود وضعیت هم از نظر ترافیکی و هم از لحاظ آلودگی هوا منجر خواهد شد چراکه با حذف سرویس ادارات، شاهد بودیم که با حذف یک سرویس، 20 خودرو سواری کارکنان و کارمندان این سازمان‌ها جایگزین سرویس‌ها شدند و این مساله باعث تشدید آلودگی هوا و افزایش ترافیک خودروها در معابر حاشیه‌ای این سازمان‌ها شد.

فرمانده انتظامی پایتخت با بیان اینکه حذف سرویس ادارات به هیچ وجه کار درستی نبود از تمام دستگاه‌ها و ادارات دولتی خواست تا در استفاده از خودروهای هیبریدی و پاک پیش قدم باشند.

به گفته رحیمی، پلیس با هر خودرو آلاینده بر اساس قانون برخورد خواهد کرد و حتی اگر خودروی سازمانی نیروی انتظامی نیز آلاینده باشد، وفق مقررات برخورد خواهد شد.

منبع: تسنیم

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۳۳۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابراز نگرانی سازمان ملل از اقدامات پلیس آمریکا در برخورد با دانشجویان

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ سازمان ملل روز سه شنبه در بیانیه‌ای که در ژنو منتشر شد، نسبت به «تأثیر نامتناسب» مداخلات پلیس در محوطه دانشگاه‌ها در آمریکا برای بیرون راندن تظاهرکنندگان طرفدار فلسطین ابراز نگرانی کرد.
وولکر تورک، کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل، گفت: «من نگران این هستم که برخی از تدابیر اتخاذ شده از سوی نیرو‌های امنیتی در طیف وسیعی از دانشگاه‌ها تأثیر نامتناسبی داشته باشد.»

دیگر خبرها

  • ظرفیت تمامی ادارات برای کاهش فقر در جامعه به کار گرفته شود
  • رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است
  • سازمان اداری و استخدامی کشور ابلاغ کرد/کارمندان دولت حق دریافت هدیه را ندارند/ برخورد قضایی با متخلفان
  • وضعیت آلودگی هوای تهران در روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ابراز نگرانی سازمان ملل از اقدامات پلیس آمریکا در برخورد با دانشجویان
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • خودروهای آلاینده صوتی در تبریز توقیف می‌شوند
  • خودروهای آلاینده صوتی در تبریز توقیف می شوند
  • اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهای هنجارشکن در آذربایجان‌غربی
  • برخورد قاطع پلیس با خودروهای پلاک مخدوش در آذربایجان غربی