Web Analytics Made Easy - Statcounter

تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان اقتصادی آستان قدس رضوی و دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) منعقد شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع)،  موسی مهدوی، معاون منابع انسانی سازمان اقتصادی آستان قدس رضوی در دومین نشست مشترک معاونین دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) و سازمان اقتصادی آستان قدس رضوی که به منظور نهایی‌ سازی مفاد تفاهم‌نامه برگزار شد، عنوان کرد: با هم‌افزایی مجموعه‌های وابسته به آستان قدس رضوی می‌توان مدل بین‌المللی در عرصه‌های علمی و صنعتی ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: بازدید دانشجویان مقطع کارشناسی از فضاهای صنعتی و نیز حضور دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد در کنار بدنه عملیاتی شرکت‌های صنعتی و همچنین عضو شدن اعضای هیئت علمی دانشگاه در کارگروه‌های تخصصی سازمان اقتصادی می‌تواند باعث تعاملات سازنده ای در خصوص ارتباط صنعت و دانشگاه باشد.

معاون منابع انسانی سازمان اقتصادی آستان قدس رضوی  در خصوص حضور محصولات رضوی در بازارهای بین المللی گفت: ما می‌توانیم با کمک اعضای هیئت علمی دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) شیوه حضور هرچه بهتر و بیشتر محصولات رضوی در بازارهای جهانی را طراحی و ایجاد کنیم تا علاوه بر حضور آستان قدس رضوی در عرصه بین‌المللی امکان استفاده از این فرصت برای دیگر کسب و کارهای کوچک که در این کشور به تولید مشغول هستند، فراهم آید.

مرتضی رجوعی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) نیز در این نشست گفت: با اجرایی شدن این تفاهم نامه، ارتباط صنعت و دانشگاه در آستان قدس رضوی به عنوان یک حلقه مفقوده که چند سالی است پیگیر آن هستیم، برای اولین بار شکل خواهد گرفت.

وی در ادامه با اشاره به تعاملات بیشتر بین سازمان اقتصادی و دانشگاه افزود: گذراندن دوره کارورزی دانشجویان و هدایت پایان نامه‌های دانشجویان بورسیه دانشگاه در راستای نیازهای آستان قدس رضوی به ویژه مجموعه‌های صنعتی وابسته برنامه‌ریزی شده است. از طرفی ایجاد ظرفیت شغلی برای دانشجویان مستعد دانشگاه در این مجموعه‌ها سطح تعاملات را افزایش خواهد داد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) عنوان کرد: با توجه به نگاه موجود نسبت به محصولات ایرانی، اعتمادسازی و نهادینه سازی از مهمترین اقداماتی است که برای حضور در عرصه بین المللی باید پیگیری شود.

مقرر شد این تفاهم نامه با حضور محمد مهدی طهرانچی، معاون علمی و فناوری آستان قدس رضوی، به امضای محمدرضا عطارزاده، مدیرعامل سازمان اقتصادی رضوی و رضا سعیدی، رئیس دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) رسیده و اجرایی گرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۳۳۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم نامه همکاری حوزه هنری و اداره کل تعاون خراسان رضوی

دریافت 54 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6087054

دیگر خبرها

  • انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه مراغه و گرجستان
  • امضای تفاهم نامه همکاری علمی بین المللی مرکز تحقیقات تغییر اقلیم و سلامت و موسسه بهداشت عمومی ادواردو سنتیای هند
  • انعقاد تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری خارجی ۸ میلیون دلاری در بندر امام خمینی
  • دفتر همکاری مشترک دانشگاه صنعتی شریف و اتکا افتتاح شد
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه صنعتی شریف و شرکت ایرانول
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه با انعقاد تفاهم نامه شرکت ایرانول و دانشگاه شریف
  • انعقاد تفاهم نامه سرمایه گذاری خارجی به ارزش ۸ میلیون دلار در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی​
  • انعقاد تفاهم‌نامه هشت میلیون دلاری در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام (ره)
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین فنی‌وحرفه‌ای و دانشگاه صنعتی همدان
  • امضای تفاهم نامه همکاری حوزه هنری و اداره کل تعاون خراسان رضوی