Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@21:56:10 GMT

مدارس شهر گوریه شوشتر تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۳۳۹۶۷

مدارس شهر گوریه شوشتر تعطیل شد

شوشتر - ایرنا - پس از وقوع چند زلزله در صبح روز شنبه در شهر گوریه، نشست ستاد بحران شهرستان شوشتر در بخشداری شعیبیه برگزار و در آن تعطیلی واحدهای آموزشی این شهر در روز شنبه اعلام شد.

سرپرست فرمانداری شوشتر درحاشیه این نشست به خبرنگار ایرنا گفت: کلیه مدارس این شهر تعطیل شده و کمپ چادری هلال احمر تا بعداز ظهر امروز در مرکز این شهر برپا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسین پنبه دانه پور افزود:مواد غذایی نیز به اندازه کافی در انبارهای این بخش ذخیره شده است.
رییس ستاد بحران شهرستان شوشتر ادامه داد: در 2 ماه گذشته بیش از 45 بار این شهر به لرزه درآمده ولی خوشبختانه خسارتی در این زمینه گزارش نشده است‌.
به گزارش خبرنگار ایرنا همزمان با نشست ستادبحران در بخشداری شعیبیه، شهرگوریه چند بار به لرزه درآمد و همچنان(تا لحظه مخابره خبر) تکان های آن احساس می شود.
بنابراین گزارش هم اکنون تمام دستگاه های امدادی در شهر گوریه مستقر شده اند.
بر اساس اعلام مرکز لرزه نگاری کشور از بامداد روز شنبه تا پیش از ظهر این روز، 10 بار گوریه لرزیده است که 2 مورد آن با ریشتر چهار، و 2 مورد آن با ریشتر سه بوده است.
گوریه شهری از توابع بخش شعیبیه شهرستان شوشتر در شمال خوزستان واقع است.
7158 /7159/ 6037
خبرنگار: زینب فرحانی ، ایمان صادقی حسنوند ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۳۳۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل بیش از ۳۸۰ دستگاه کولر به مدارس خوزستان

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، محمد سعیدی پور با تاکید بر عزم راسخ نهضت مدرسه سازی در خوزستان، گفت: عمل به فرامین مقام معظم رهبری باهدف انتشار امید آفرینی و عدالت آموزشی در نظام تعلیم و تربیت راهبرد اصلی ما در اداره کل نوسازی مدارس است.   وی با بیان اینکه خدمت به آینده سازان کشور از افتخارات ما در اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان است، افزود: خداوند را شاکریم که در سال گذشته با همت و مدیریت جهادی و جذب مشارکت خیرین مدرسه ساز، توانستیم ۷۰۰کلاس درس را تحویل دانش آموزان خوزستانی دهیم.   سعیدی پور ادامه داد: تجهیز مدارس استان یکی از وظایف و تکالیف اساسی است که ما در این اداره کل پیگیری می‌کنیم. بالاخص توزیع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی که براساس شاخص‌هایی ازجمله؛ اعتبارات استانی تخصیص یافته هر شهرستان،  تعداد کلاس تحویلی هر شهرستان، اقیلم آب و هوایی هر شهرستان، نیاز سنجی اعلام شده از سوی مدیران آموزش و پرورش هر منطقه، مصوبات تعیین شده سفر‌های مقامات استانی و کشوری به هر شهرستان  از جمله سفر ریاست جمهوری، وزیر آموزش و پرورش، ریاست سازمان نوسازی کشور و استاندار انجام می‌شود.   مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان با اشاره به تحویل ۳۸۹ دستگاه کولر در یکسال اخیر به ۵ شهرستان، اضافه کرد: از این تعداد، ۱۰۶ کولر در رامهرمز، ۸۲ دستگاه در باغملک، ۷۵ دستگاه در بهبهان، ۷۰ دستگاه در شوش و ۵۶ دستگاه در مسجدسلیمان توزیع شد.   وی می‌گوید: ما در استان خوزستان به واسطه اقلیم آب و هوایی متنوع، در حوزه توزیع تجهیزات (سرمایشی و گرمایشی) با رعایت عدالت از برنامه ریزی منجسمی بهره‌مند هستیم.   سعیدی پور در پایان یادآور شد: وظیفه ما ایجاد بستر مناسب برای ارتقای کیفیت آموزش و‌پرورش و عدالت آموزشی در مناطق محروم و کم برخوردار  در استان خوزستان است؛ و برای رسیدن به این اهداف از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • منتظر کاهش قیمت دلار باشیم؟
  • تکمیل روشنایی روستا‌های فاقد دهیاری در شوشتر
  • تحویل بیش از ۳۸۰ دستگاه کولر به مدارس خوزستان
  • ساخت ۱۱ مدرسه جدید در سیرجان
  • استان بوشهر در عزای امام جعفر صادق (ع) به سوگ نشست
  • موزه‌ها امروز شنبه (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است
  • تجلیل از برگزیدگان دومین دوسالانه نشان هدهد سفید در گیلان
  • سه شنبه بازار پردیس تعطیل می شود
  • امیرعبداللهیان تهران را به مقصد بانجول ترک کرد