Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-23@19:41:15 GMT

ماجرای انتقاد خواننده محبوب پاپ از هوروش بند در دورهمی + فیلم

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۳۴۱۴۴

ماجرای انتقاد خواننده محبوب پاپ از هوروش بند در دورهمی + فیلم

‍‍‍‍‍‍

رکنا: خواننده هوروش بند از نقد رضا صادقی در برنامه دورهمی گفت.

حجم ویدیو: 11.45M | مدت زمان ویدیو: 00:01:31

رضا صادقی در مصاحبه اخیر بند ها را نقد کرده بود و روی صحبتش بیشتر با هوروش بند بوده است.مهران مدیری در این باره از خواننده جوان این گروه، مهدی دارابی، نظرش را پرسید.وی گفت حرف های مدیر برنامه ی ما را در فضای مجازی به صورت مغرضانه در فضای مجازی پخش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من ترجیح می‎دهم سکوت کنم و وارد حاشیه نشوم.به هرحال رضا صادقی پیشکسوت ماست و ما با آهنگ های ایشان خاطره داریم.

مهران مدیری از او پرسید به کدام گروه جدید علاقه داری؟ که وی با اندکی تعلل گفت به هیچ کدام از گروه های در بازار Store علاقه‎ای ندارم.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۳۴۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فضای مجازی یکی از راه‌های مشارکت مردم در اقتصاد است

حجت‌الاسلام والمسلمین حجت گنابادی نژاد روز دوشنبه در نشست شورای هماهنگی کارگروه‌های فضای مجازی استان با اشاره به تعیین و اعلام شعار سال جدید، توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار کرد: عرصه اقتصاد فضای مجازی یک «مزیت ناجی» است و این در حالی است که کارشناسان و ظرفیت‌های تخصصی بسیار خوبی در استان وجود دارند که می‌توانند این درگاه را با کیفیت، سرعت و ارزان راه‌اندازی کنند.

وی ادامه داد: توجه به فضای مجازی به عنوان ضمیمه‌ای بر سایر فعالیت‌ها نیست و مفاهمه مشترک و دقیق از فضای مجازی نخستین گام در ماموریت‌هاست و بر این اساس تبیین دقیق و کاملی از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی برای فضای مجازی ارائه شده است.

معاون استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: از کلیات، طرح واژه‌ها و اصطلاحات باید عبور کرد و کارگروه‌های شورای مجازی با همکاری دستگاه‌های عضو باید با تعریف و اولویت بندی پروژه‌های اقتصادی در فضای مجازی به سمت تحقق این اولویت حرکت کنند.

گنابادی نژاد افزود: این فضا، عرصه‌ای است که با نگاه تحولی، نوآورانه، مبتکرانه و مدیریت منطقی ریسک می‌تواند ریل گذاری یک میدان پیشرفت و توسعه اقتصادی فنآورانه را در استان فراهم کند.

وی صنایع فرهنگی، سوغات زائر، تکمیل و ارتقای کمی و کیفی خدمات به زائران داخلی و خارجی، گردشگری سلامت و جذب دانشجویان خارجی را از نمونه‌های میدان اقتصاد فضای مجازی نام برد و همچنین طراحی درگاه و مرکز تجارت بین المللی فرهنگ، هنر و فناوری در فضای مجازی را یک اولویت برای شورای فضای مجازی استان دانست.

معاون استاندار خراسان رضوی گفت: بیشترین تهاجم دشمنان به انقلاب و نظام و حقوق مردم کشورمان از طریق فضای مجازی است که ما همچنان کمترین استفاده را از آن داریم در حالی که نه منفعلانه بلکه باید بتوانیم فعالانه، هوشمند و موثر فضای مجازی را مدیریت کنیم.

گنابادی نژاد به سه اولویت ویژه فضای مجازی در سال ۱۴۰۳ پرداخت و افزود: اقتصاد فضای مجازی، امنیت در فضای مجازی و صیانت از حقوق و رضایتمندی مردم از خدمات الکترونیک و فضای مجازی استان، اولویت‌های سال هستند و بر این اساس باید به پروژه‌های مشخص و روشن برسیم و آنها را در سال جدید عملیاتی و پیاده کنیم.

او تاکید کرد: امروز اسرائیل و آمریکا دیگر توان و اراده‌ای برای حمله نظامی به ایران ندارند لذا در فضای مجازی لازم است آمادگی‌های بیشتری ایجاد شود و همه احتمالات نفوذ و هجمه در فضای مجازی برای دشمن بایستی به طور کامل مسدود و امنیت روانی جامعه و مردم صیانت شود و این موضوع نیازمند برنامه روان، دقیق و عملیاتی است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • انتقام‌جویی زن جوان از یک بلاگر معروف
  • مسدود شدن ۸۴ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در بوشهر
  • کلیپ پربیننده مهران مدیری در فضای مجازی برای مقایسه قیمت‌ها
  • بازتاب اجرای طرح نور در فضای مجازی
  • مسدود شدن ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن
  • فضای مجازی یکی از راه‌های مشارکت مردم در اقتصاد است
  • آیا معلم بلاگری از لحاظ حقوقی مجاز است؟
  • سکانسی از سریال پایتخت که سوژه فضای مجازی شد + عکس
  • فیلم| واکنش کاربران فضای مجازی به ماجرای اصفهان
  • ادعای عجیب خواننده ایرانی: دو دور دور دنیا چرخیدم