Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@20:22:21 GMT

۱۴ هزار پیاز گل لاله در بیرجند کاشته شد

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۳۴۴۳۵

۱۴ هزار پیاز گل لاله در بیرجند کاشته شد

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبزشهری شهرداری بیرجند از کاشت ۱۴ هزار پیازگل لاله در عرصه‌های فضای سبز این شهر خبر داد. ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱ استانها خراسان جنوبی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، مجتبی انصاری روز شنبه صبح امروز در بازدید از فضای سبز بیرجند اظهار داشت: 14 هزار پیازگل لاله در عرصه‌های فضای سبز این شهر کشت شده است که این میزان در میادین، تقاطع‌ها و بوستان‌های حوزه شهری کاشته شده که در مقایسه با سال گذشته 60 درصد افزایش دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در بررسی‌های میدانی ساختار پیاز گل لاله با شرایط آب و هوایی بیرجند سازگاری داشته و بهار سال آتی شاهد جلوه‌ای خاص در سیما و منظر شهری خواهیم بود.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بیرجند با اشاره به اینکه بیرجند در چهار سال گذشته تجربه کاشت و رشد و نمو مطلوب پیاز گل لاله را داشته است گفت: برنامه‌ریزی شده هر سال بر گستره زیرکشت پیاز گل لاله افزوده شود تا تمام مناطق شهری بیرجند از زیبایی چشم نواز این گیاه بهره‌مند شوند.

انصاری افزود: خوشبختانه پیاز گل لاله در اقلیم بیرجند در اوایل بهار به گل نشسته و تا اواخر فروردین ماه جلوه خاصی به شهر می‌بخشد.

انتهای پیام/

R41348/P1486/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۳۴۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان یزد میزبان لاله گمنام

سرهنگ زارع مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد گفت: مراسم استقبال مردمی از شهید گمنام در فرودگاه شهید صدوقی یزد، پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ساعت ۷:۳۰ برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شب پنجشنبه هم مراسم گرامیداشت شهدای امنیت استان با حضور پیکر مطهر شهید گمنام و قرائت دعای ندبه در امامزاده سید جعفر محمد (ع) یزد واقع دربلوار جمهوری برگزار می‌شود، ادامه داد: در روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه هم مراسم وداع با این شهید گرانقدر ساعت ۲۰ در گلزارشهدای فیروز آباد اشکذربرگزار می‌شود. 

مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد، خاطرنشان کرد: این شهید گرانقدر در سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع) شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه در پارک بزرگ اشکذر پس از تشییع به خاک سپرده می‌شود.

سرهنگ زارع از عموم مردم ولایتمدار دارالعباده برای شرکت در مراسم تشییع و خاکسپاری این لاله‌ی بی نام نامدار وطن دعوت کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • شاهکار جدید در پارک لاله؛ برنامه جدید شهرداری در بوستان‌ مملو از درخت | تصویر
  • سریع‌ترین راه‌های از بین بردن بوی سیر دهان
  • مو، روی لاله گوش نشانه چیست؟
  • دست‌درازی به کاربری باغات خط قرمز شورای شهر کرج است
  • قطع بدون مجوز درختان در ‌عظیمیه کرج
  • خطر ۷ نوع آفت در کمین درختان تهران | نحوه مبارزه شهرداری با این خطرات
  • (ویدئو) برداشت و فرآوری جالب هزاران تن پیاز
  • کوتاهی دستگاه‌های خدمات‌رسان مدیریت شهری را ضعیف جلوه می‌دهد
  • استان یزد میزبان لاله گمنام
  • مو روی لاله گوش نشانه چیست؟