Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-20@01:48:18 GMT

اظهارات عجیب خواننده مشهور پاپ

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۳۴۷۹۱

اظهارات عجیب خواننده مشهور پاپ

عماد طالب زاده خواننده موسیقی پاپ درباره وضعیت موسیقی پاپ گفت: با ظهور و بروز نسل جدید در موسیقی هر ساله تعدادی خواننده تازه وارد بازار شده و فعالیت می کنند. به مرور زمان از این تعداد عده ای گلچین شده، عده ای ماندگار می شوند و عده ای نیز فعالیتشان کمرنگ شده و آثارشان کمتر شنیده می شود.

وی در همین راستا افزود: من نسبت به این وضعیت نه جبهه می گیرم و نه ناراحت هستم چون بسیاری از این افراد خوب کار می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیاری از خوانندگان فعالیت هنرمندانه‌ای دارند و زحمت می کشند. هنرمندی که مردم او را بپذیرند قابل احترام است چون ویژگی هایی برای رسیدن به موفقیت داشته که مخاطب و هوادارش شده اند.

این خواننده موسیقی پاپ درباره افزایش دانلود غیرمجاز قطعات موسیقی اظهار کرد: نمی توانیم در برابر چنین وضعیتی اعتراضی داشته باشیم. اگر قانون کپی رایت لحاظ شود علاوه بر اصلاح وضعیت فعلی، در آمد خواننده تامین خواهد شد یعنی خواننده با موفقیت حتی یک اثر درآمد زیادی کسب می کند. همچنین وجود قانون کپی رایت باعث می‌شود کاربران برای هر قطعه دانلودی هزینه ای را پرداخت کنند، این هزینه بین شاعر، آهنگساز، تنظیم کننده، تهیه کننده و خواننده آن اثر تقسیم خواهد شد. 

طالب زاده با اشاره به تاثیر دستگاه های دیجیتال موسیقی در تولیدات امروز توضیح داد: پیشرفت در علم گاهی آسایش و آرامش در کار یا زندگی به همراه دارد و گاهی نیز ممکن است آسایش و آرامش را از بین ببرد. با پیشرفت موسیقی الکترونیک و علمی نوازنده ها در بسیاری مواقع به واسطه نواختن سازهای الکترونیک به جای ساز زنده قطعه ای با کارایی راحت تر ساخته اند اما کیفیت موسیقی از لحاظ هنری و حسی کمتر شده و این در حالی است که صدابرداری و میکس آن با کیفیت تر شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون در برگزاری کنسرت با خللی روبرو نشده است تاکید کرد: اگر از رابطه های کاری و آدم هایی که با آنها همکاری می کنید توقع نداشته باشید، آنگونه که هستند و به کار خود تخصص دارند با آن ها تعامل داشته باشید و انتظارات خود را بر آن اساس بسازید مشکلی در عرصه هنری پیش نخواهد آمد.

خواننده قطعه "همه چی آرومه" خاطر نشان کرد: تلاش و زحمات زیادی برای خلق یک اثر موسیقی صرف می شود. این تلاش باعث جذب هواداران آن قطعه یا خواننده خواهد شد. گاهی برخی از وجود ابتذال در موسیقی می گویند ولی من اعتقاد دارم ابتذال در موسیقی وجود ندارد بلکه سلایق مختلف است. یعنی همان قطعه ای که از نگاه یک نفر مبتذل است از دیدگاه شخص دیگر ممکن است اثر خوبی باشد. 

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۳۴۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رگبار پراکنده و بارندگی در برخی مناطق استان یزد

به گزارش خبرگزاری صداو سیما مرکز یزد، براساس تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، از جمعه شب تا یکشنبه با توجه به افزایش دما و فعالیت ریز موج‌های جوی گاهی رشد ابر، تند باد موقتی و رگبار و رعدوبرق پراکنده با احتمال تگرگ پیش‌بینی می‌شود.    مجدداً از بعدازظهر دوشنبه تا چهارشنبه افزایش ابر گاهی تند باد و رگبار و رعدوبرق باران انتظار می‌رود.

دیگر خبرها

  • معروف‌ترین خواننده جهان و نامزدش به تهران آمدند/ عکس
  • واکنش عجیب سرمربی مشهور به گل خورده (عکس)
  • رگبار پراکنده و بارندگی در برخی مناطق استان یزد
  • این شرکت مشهور دومین نخل طلای افتخاری جشنواره کن را می‌برد
  • رستوران جنجالی که خواننده زدبازی راه انداخت
  • از انتشار آهنگ جدید خواننده انقلابی تا غوغای دروازه بان تیم ملی
  • عکس | تغییر عجیب قیافه و هیکل مجری مشهور | تصویری که کنار مه‌لقا باقری جنجالی شد!
  • تهران گرم می‌شود
  • روایتی جدید از مرگ پرابهام خواننده مشهور | ناگفته‌های همسر ناصر عبداللهی از دلیل مرگ او
  • ساره خسروی؛ مترجم: روانشناسان خواندن «سلام زیبا» را به مراجعین خود پیشنهاد می‌کنند