Web Analytics Made Easy - Statcounter

اهواز_ عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: ۹ دی روزی است که مردم ایران پیام استقامت و بصیرت را به جهانیان مخابره کردند.

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله محسن حیدری صبح امروز در حاشیه راهپیمایی مردم اهواز به مناسبت یوم الله ۹ دی اظهار کرد: ۹ دی روزی است که مردم ایران پیام استقامت و بصیرت را به جهانیان مخابره کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ایرانیان در این روز نسخه فتنه را در هم پیچیدند، گفت: روز ۹ دی روز فتح قله است و امیدواریم ایرانیان در ادامه مسیر قله‌های دیگر را همانند گذشته فتح کنند.

وی با بیان اینکه «ولایت» یکی از نعمت‌های ایرانیان در مسیر فتح قله‌ها است، عنوان کرد: دشمنان همیشه در این مسیر سنگ اندای می‌کنند اما امیدواریم این مسیر تا زمان ظهور امام زمان(عج) ادامه داشته باشد.

منبع: فارس

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۳۵۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از برگزیدگان عقیدتی در سپاه بیت المقدس کردستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،در این مراسم نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه یکی از کار‌های مهم در راه دین و انقلاب، مقوله استقامت است گفت: استقامت در عقیده، استقامت در راه حق ودر راه معنویت باید در زندگی انسان‌ها جاری و ساری باشد.
حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی افزود: تقویت ایمان، تقویت روح وقلب وتقویت عقل و پرهیز ازهوای نفسانی راه‌های مهم برای استقامت در عقیده است.
حجت الاسلام توکلی مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس نیز از اجرای ۱۵۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی در استان خبرداد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تجلیل از برگزیدگان عقیدتی در سپاه بیت المقدس کردستان
  • پیام مقاومت یمن را در نمایشگاه کتاب تهران مخابره می‌کنیم
  • پیام مقاومت مردم یمن را در نمایشگاه کتاب تهران به دنیا مخابره می‌کنیم
  • ۶۹/۲ درصد مردم ایران تلویزیون تماشا می‌کنند
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • خرافات عجیب ایرانیان دوران قاجار؛ از ناخن هدهد تا آش مخصوص شاه برای جلوگیری از وبا
  • شناساندن حضرت حجت(عج) به جهانیان؛ اولین گام ظهور
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل استقلال در اهواز
  • خرافات عجیب ایرانیان دوران قاجار؛ از ناخن هدهد تا آش مخصوص شاه برای جلوگیری از وبا (+عکس)
  • در معرفی انقلاب به جهانیان ضعیف عمل کردیم