Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدیه سربندی در گفت و گو با خبرنگار بسیج از سراوان اظهار کرد: روز ۹‌ دی نماد بصیرت و‌زیرکی مردم ولایت مدار و متدین ایران اسلامی است که با حضور با شکوه در‌میادین با صدای رسا از ولایت و آرمان های اسلام دفاع کردند.
وی افزود: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در سال ۸۸ با خروش به موقع در میادین و خیابان ها همه دنیا را در حیرت و شگفتی فرو برد، دشمنی که فکر می کرد می تواند با چند فتنه گر و نا آگاه، درخت تنومند انقلاب اسلامی که با خون شهدای گلگون کفن، پایدار مانده است، را بخشکاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده حوزه مقاومت فاطمه الزهرا (س) سراوان ادامه داد: ایران اسلامی هرگز به هیچ احدی کوچک ترین اجازه را نخواهد داد تا به ساحت مقدس نورانی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، رهبری دلسوز، فداکار، بصیر که محبوب عالم است، شعار سردهند، دشمن بداند که تا پای جان فرزندان انقلاب پیرو مقام عظمای ولایت خواهند ماند، اما اجازه نخواهند داد تا کوچکترین غمی در چهره ایشان دیده شود.
سربندی خاطر نشان کرد: فتنه‌گران در سال ۸۸ به مقدسات اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توهین و هتک حرمت کردند، این موضوع هیچ زمان از اذهان مردم بصیر ایران پاک نخواهد شد و هر ساله با تجمعات با شکوه تر به صحنه خواهند آمد و بخ ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی لبیک می گویند و وفاداری خود را به انقلاب اسلامی به اثبات می رسانند.
وی تصریح کرد: امروز شاهد تجلی حضور اقشار مختلف مردم سراوان در مسجد جامع علی ابن ابیطالب (ع) هستیم، مردم بار دیگر با حضور به موقع در صحنه به جهانیان نشان دادند که همواره مدافع ارمان های انقلاب و اسلام هستند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۳۵۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه خادم و قوت قلب مردم است

 موسی سنچولی  بیان کرد: دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۸، یادآور تدبیر حکیمانه بنیان‌گذار فقید نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام راحل عظیم‌الشأن (ره) و حماسه‌هایی است که این نهاد متعهد، مردمی و برخاسته از بطن ملت رشید ایران از بدو تأسیس تاکنون رقم زده است و با تشکیل نظام جمهوری اسلامی، نیروهای مسلح هویت خود را نشان دادند و از جمله تدابیر امام راحل (ره) این بود که بسیج میلیونی و مردمی و همچنین نهاد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تشکیل داد.
 
 وی افزود: سپاه پاسداران نیروی بابرکتی است که در طول بیش از چهل سال گذشته خدمات بسیاری در عرصه‌های مختلف را به مردم ارائه داد که از خدمات اقتدار نظام جمهوری اسلامی در میدان عمل از جمله آنهاست و نقش بسیار اساسی در پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن را به عهده دارد.

 فرمانده ناحیه زابل تأکید کرد: در کنار تمام نیروهای نظامی کشور، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حضور پررنگی در راستای حفظ اقتدار کشور داشته است، و این حضور تنها محدود به مباحث نظامی و امنیتی کشور نبود و حضور این ارگان مردمی و انقلابی در زمینه‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و محرومیت‌زدایی در شرایط سخت و بحرانی مانند سیل و زلزله آن‌قدر پررنگ و کارگشا بود که وقتی این نیروها پا به میدان می‌گذاشتند قوت قلبی برای مردم سختی دیده می‌شد.
 
 وی ادامه داد: این نهاد در هشت سال دفاع مقدس خدمات و جان‌فشانی‌های زیادی داشت و بعد از آن نیز در عرصه امنیت و خدمت‌رسانی به مردم در زمینه‌های متعدد داشته است و در نیروهای سپاه پاسداران افرادی هستند که در جایگاه بالای معنوی، تقوا و حتی عرفان قرار دارند که نشان از برکت این نهاد بسیار معنوی و تأثیرگذار است.

 سنچولی افزود: هر انسان منصف و برخوردار از وجدان صادق تصدیق می‌کند که این نهاد مقدس امروز بااقتدار، آمادگی و توانمندی‌های همه‌جانبه راهبردی در کنار سایر نیروهای مسلح در زمره ارکان مهم حفاظت از انقلاب و نظام می‌درخشد و نه‌تنها موجب امنیت و آرامش ملت عظیم‌الشأن ایران و ارتقای قدرت بازدارندگی کشور است؛ بلکه هراس و عصبانیت اردوگاه دشمنان رنگارنگ این سرزمین را سبب شده است.

 وی تصریح کرد: سپاه فقط یک نهاد نیست؛ بلکه یک مکتب انسان‌ساز است، رهبری فرمودند که حاج‌قاسم سلیمانی یک مکتب است و مکتب شهید سلیمانی برخاسته از سپاه است که خود تربیت‌کننده چنین افرادی است و امروز پس از گذشت چندین روز از عملیات «وعده صادق» می‌توانیم به اقتدار و اهمیت جمله امام خمینی (ره) پی ببریم که فرمودند واقعاً اگر سپاه نبود، کشور هم نبود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • مرتضی اشراقی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود/ شاخص و ملاک حقیقت اندیشه حضرت امام، رهبر معظم انقلاب هستند/ یکی از وظایف مهم مورخ، جهاد تببین است/ امروز مردم غزه تاریخ ساز یک حماسه عظیم هستند
  • تغییر اعتماد جامعه به اقشار مختلف
  • فتنه‌های بسیاری را پشت سرگذاشتیم تا به وعده صادق رسیدیم
  • تبعیض‌ها در بخش‌های مختلف باید به حداقل برسد
  • اعزام سه هزار لرستانی به منطقه عملیاتی بازی‌دراز
  • دیوارنگاره‌ها به تابلوی گفتمان انقلاب اسلامی تبدیل شدند
  • سپاه خادم و قوت قلب مردم است
  • امیرعبداللهیان: اشتراکات مختلف ایران و پاکستان سرمایه ارزشمند در روابط دوکشور است
  • اشتراکات مختلف ایران و پاکستان سرمایه ارزشمند در روابط دوکشور است