Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر، مطابق با وعده محمد شریعتمداری، وزیر صنعت، معدن و تجارت قرار بر این بود که سامانه ثبت سفارش واردات خودرو از چهارشنبه هفته گذشته(ششم دیماه) بازگشایی شود، اما هنوز این اتفاق رخ نداده و سامانه ثبت سفارش همچنان مسدود است.

علیرغم عدم ابلاغ دستورالعمل اما، سایت ثبتارش، فهرست جدیدی از خودروهای سواری مجاز برای واردات به کشور را به روز کرده است و بر این اساس، زمانی که ثبت سفارش واردات مجاز اعلام شد، متقاضیان می توانند در این رابطه اقدام کرده و از مدل‌های مجاز، ثبت سفارش برای واردات داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در فهرست ۵۸ گانه خودروهای سواری مجاز به واردات، برندهایی همچون کیا، بی‌ام‌و، بورگوارد، رنو، نیسان، تویوتا، سیتروئن، سانگ یانگ، میتسوبیشی و هیوندا به چشم می خورند.

به گزارش مهر، بر اساس این دستورالعمل جدید، خودروهای با حجم موتور بالاتر از ۲۵۰۰ سی‌سی همچنان اجازه واردات نخواهند داشت؛ ضمن اینکه سقف ارزش خودروها برای واردات، ۴۰ هزار دلار تعیین شده و واردات برای اشخاص حقیقی و حقوقی مجاز است. علاوه بر این، سقف تعرفه نیز ۹۵ درصد تعیین شده است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۳۵۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش زاکانی به حواشی قرارداد واردات خودروهای برقی

شهردار تهران گفت: در رابطه با قراردادهای شهرداری یک عده هستند که نمی‌‌خواهند مردم سود کنند. عده‌ای علاقه دارند برخی افراد خاص در کشور سود و عموم مردم ضرر کنند و این خوب نیست و دور از انسانیت است. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به حواشی ایجاد شده درباره  قرارداد شهردای تهران با طرف چینی برای واردات خودروهای برقی گفت: در رابطه با قراردادهای شهرداری یک عده هستند که نمی‌‌خواهند مردم سود کنند. عده‌ای علاقه دارند برخی افراد خاص در کشور سود و عموم مردم ضرر کنند و این خوب نیست و دور از انسانیت است. 

وی درباره همکاری شهرداری تهران با فراجا در پیاده‌سازی طرح نور خاطرنشان کرد:  ما براساس سیاست تعامل و مشارکت با دستگاه‌ها،  به هر کسی که هر کاری در راستای خدمتش انجام می‌دهد در چارچوب وظایف‌مان کمک می‌کنیم. 

خبر در حال تکمیل است...

دیگر خبرها

  • خودروهای توقیفی تعیین تکلیف شود
  • کاکایی، کارشناس صنعت خودرو: مردم پول ندارند سمند ۲۰ سال پیش را عوض کنند؛ می خواهند خودروی برقی یک میلیارد و ۳۰۰ میلیونی وارد کنند؟
  • ارامنه معترض به مرزبندی جدید ارمنستان و آذربایجان، بزرگراهی را مسدود کردند
  • واکنش زاکانی به حواشی قرارداد واردات خودروهای برقی
  • خبر جدید وزیر صنعت درباره واردات خودروهای کارکرده
  • ظهور خودروهای پرنده در آسمان چین/ ثبت سفارش در سال جاری!
  • وزیر صمت: واردات خودروهای کارکرده منتظر مصوبه دولت
  • تعیین مشخصات خودرو برقی مناسب ناوگان تاکسیرانی
  • مشخصات خودرو برقی مناسب ناوگان تاکسیرانی تعیین شد
  • صعود دانشگاه جهرم به رتبه ۲۳ فهرست نیچر ایندکس در بین دانشگاه‌های کشور