Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون ورزش قهرمانی وزیر ورزش و جوانان گفت: در یک ماه گذشته انواع بحث‌های بی‌ربط را در مورد رای گیری فدراسیون‌های ورزشی مطرح کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، محمدرضا داورزنی در مجمع انتخاباتی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو اظهار داشت: وزارت ورزش و جوانان با توجه به ظرفیت های موجود در کشور از رشته های پرمدال و پایه انتظار توسعه و استعدادیابی ویژه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدون همکاری و همدلی بین هیات ها و بازوان اجرایی رسیدن به اهداف بلندمدت شنا، شیرجه و واترپلو امکان پذیر نیست.

 داوزرنی با بیان اینکه این دوازدهمین مجمعی است که برگزار می کنیم گفت: اسبقیان که کنار من نشسته است سرپرست و کاندیدای ریاست فدراسیون ژیمناستیک بود ولی شخص دیگری برای ریاست این فدراسیون رای آورد. در یک ماه گذشته انواع بحث‌های بیربط را در مورد رای گیری فدراسیون های ورزشی مطرح کردند. این ظلمی است که به ورزش کشور می شود.

 وی ادامه داد: ما همه را به یک چشم نگاه می کنیم. از نمایندگان ارگان های مختلف بپرسید که آیا کسی برای مهندسی انتخابات با آنها تماس گرفته است؟متاسفانه اشخاصی در خارج از کشور که نه عاشق مملکتند و نه عرقی به ایران دارند با خبرهای غیر واقعی خوراک خبری نادرست به بسیاری از کسانی که در کشور کار می کنند می‌دهند.

 معاون وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: هدف ما حمایت کامل از تمام رشته های اعزامی به بازی‌های آسیایی جاکارتا به خصوص رشته های پایه و پرمدال است تا سبد مدالی ما در این مسابقات پربارتر شود. سعی کردیم عدالت کامل در انتخابات فدراسیون‌های ورزشی برقرار شود و تا قبل از پانزدهم دی ماه تمام روسای جدید مشخص شود و فدراسیونی با سرپرست اداره نشود.

 داورزنی در پایان عنوان کرد: امروز رقابت انتخاباتی تمام شد و همه دوستان تلاش خود را برای جلب توجه مجمع کردند. انتظار دارم از همه ظرفیت های این فدراسیون استفاده شود تا در سایه همدلی و انسجام به اهداف بزرگ شنا، شیرجه و واترپلو برسیم.

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۳۶۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجمع انتخاباتی فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی ابتدا قرار بود ۷ بهمن ۱۴۰۲ و سپس ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ برگزار شود که هر ۲ بار لغو شد.

با تصمیم هیات رئیسه مجمع انتخاباتی این فدراسیون در روز ۲۵ اردیبهشت ماه در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شود تا این فدراسیون رئیس جدید خود را بالاخره بشناسد.

برای انتخابات ۱۱ نفر برای احراز پست ریاست این فدراسیون ثبت نام کرده بودند، اما در نهایت ۶ نفر برای حضور در انتخابات تایید شدند. افشین چگینی، یوسف بهتری، حمیدرضا پارسی‌منش، یوسف جاویدان، محمد عسگری و جاسم منوچهری نفرات تایید شده هستند.

پیش از این یوسف بهتری ریاست فدراسیون را برعهده داشت که از سمت خود کناره‌گیری کرد و مجید زارعیان به‌عنوان سرپرست فدراسیون منصوب شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • یک انتصاب جدید‌ و مهم در فدراسیون والیبال ایران
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • کشتار ورزشکاران، تخریب اماکن ورزشی و فدراسیون‌ها
  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است
  • کلانتری: اقدامات انجام شده در حوزه همگانی خانواده محور است
  • بین فوتبال و رشته‌های ورزشی تبعیض زیاد است
  • وزیر «سرپیچی» را در نطفه خفه کرد/سرپرست‌ها رییس فدراسیون نمی‌شوند