Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- یک جوان فلسطینی که در جریان تظاهرات ضد آمریکایی روز گذشته (جمعه) در نوار غزه به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی زخمی شده بود به شهادت رسید.

به نوشته پایگاه خبری فلسطینی 'معا'، 'اشرف القدره' سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد: 'جمال مصلح' جوان 20 ساله فلسطینی که روز جمعه در تظاهرات اعتراض آمیز به تصمیم دونالد ترامپ رئیس جمهوری امریکا در خصوص به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی و انتقال سفارت این کشور از تل آویو به قدس، با شلیک گلوله نظامیان این رژیم در شرق البریج در مرکز نوار غزه از ناحیه سینه زخمی شده بود، در اثر شدت جراحات به شهادت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در همین راستا، جمعیت هلال احمر فلسطین با صدور بیانیه ای اعلام کرد که در درگیری های دیروز نظامیان رژیم صهیونیستی با معترضان فلسطینی در کرانه غربی رود اردن ، دستکم 293 نفر زخمی شده اند.
طبق این بیانیه: چهار نفر از زخمی ها بر اثر شلیک گلوله جنگی،63 نفر بر اثر شلیک گلوله پلاستیکی و 217 نفر خفگی بر اثر استنشاق گاز اشک آور و 9 نفر نیز بر اثر ضرب و شتم توسط پلیس رژیم صهیونیستی در کرانه غربی زخمی شده اند.
جمعیت هلال احمر فلسطین همچنین از مراجعه 90 نفر زخمی از مناطق مختلف مرزهای شرقی نوار غزه به بیمارستانهای این مناطق خبر داد که 49 نفر بر اثر شلیک گلوله و 32 نفر حالت خفگی و 9 نفر دیگر نیز بر اثر ضرب و شتم پلیس رژیم صهیونیستی زخمی شده اند.
شهرهای فلسطین در چهارمین هفته متوالی همچنان شاهد اعتراض به تصمیم ترامپ درباره انتقال سفارت این کشور به قدس و درگیری ها با نظامیان رژیم صهیونیستی است.
خاورم**9366**1049
مترجم:صغری رحیمی/انتشار دهنده: مریم کاظمی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۳۶۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برجای ماندن ده‌ها شهید در جریان ۴ جنایت صهیونیست‌ها در غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، وزارت بهداشت نوار غزه اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته مرتکب چهار جنایت و کشتار علیه خانواده های فلسطینی در این باریکه شده است.

در این گزارش آمده است: جنایت های وحشیانه رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته دست کم ۳۳ شهید و ۵۷ زخمی برجای گذاشته است.

وزارت بهداشت نوار غزه تاکید کرد که آمار شهدا و زخمی های حمله های همه جانبه این رژیم علیه نوار غزه مجدداً افزایش یافته است.

بر اساس این گزارش، تعداد شهدای فلسطینی از تاریخ هفت اکتبر سال میلادی گذشته تاکنون به ۳۴ هزار و ۵۶۸ تن افزایش یافته است.

آمار زخمی ها نیز به ۷۷ هزار و ۷۶۵ تن رسیده است. لازم به ذکر است که اکثر قربانیان تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه طی هفت ماه گذشته را زنان و کودکان تشکیل می دهند.

بر اساس اعلام نهادهای فلسطینی، هنوز پیکر هزاران فلسطینی زیر آوار خانه های تخریب شده در نوار غزه بوده و نیروهای امدادی نتوانسته اند آنها را خارج کنند.

کد خبر 6093998

دیگر خبرها

  • برجای ماندن ده‌ها شهید در جریان ۴ جنایت صهیونیست‌ها در غزه
  • واکنش حماس به عملیات شهادت طلبانه شهروند ترکیه
  • عملیات ضد صهیونیستی در قدس؛ یک نظامی اسرائیلی زخمی شد
  • افزایش مجدد آمار شهدا و زخمی‌ ها در غزه
  • افزایش مجدد آمار شهدا و زخمی‌ها در غزه
  • قتل برادر با شلیک گلوله/ کشف میلیاردها تومان چک خون‌آلود در جیب مقتول
  • شهادت جوان فلسطینی در الخلیل به ضرب گلوله صهیونیست‌ها
  • مشکلات جسمی اسرای فلسطینی بعد از آزادی بر اثر شکنجه در زندان
  • رزمندگان لبنانی و فلسطینی، نظامیان صهیونیست را هدف قرار دادند
  • بمباران نوار غزه و حمله به کرانه باختری