Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام علی ملکی روز شنبه در آیین گرامیداشت حماسه 9 دی (روز بصیرت و میثاق امت با ولایت) که با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در مسجد جامع قصرشیرین برگزار شد، افزود: فتنه 88 از سوی معاندان نظام اسلامی و کفار غربی شکل گرفت که با حضور در صحنه ملت الهی ایران و رهبری های حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در نطفه خاموش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: در فتنه 88، پایه های نظام اسلامی هدف اصلی دشمنان در ضربه زدن به جمهوری اسلامی، دین اسلام و قرآن بود که در جریان آن به مقدسات توهین شد، اما فتنه گران با وجود اعمال ننگین خود راه به جایی نبردند.
وی بیان کرد: در این مملکت الهی، حرف اول و آخر را رهبری می زنند و کسی بخواهد مقابل رهبر قرار بگیرد، ملت مقابل او خواهند ایستاد.
امام جمعه قصرشیرین اضافه کرد که مخالفت با ولایت فقیه، مخالفت با انبیا، اولیا ، دین ، مقدسات و قرآن است و هیچ کس حق ندارد که جلوتر از رهبری حرکت کند و همه موظف به مطیع فرمان و امر رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند.
حجت الاسلام ملکی گفت: این انقلاب اسلامی و الهی با سال ها مجاهدت و تقدیم 300 هزار شهید به دست آمده است و دشمنان بدانند هر کس مقابل نظام قرار بگیرد ، ملت چنان درس عبرتی به او می دهند و او را نابود خواهند کرد.
در این آیین شرکت کنندگان با سردادن شعارهایی بار دیگر با آرمان های والای ولایت تجدید پیمانی دوباره کردند و در پایان بیانیه ای قرائت شد که با فریاد های تکبیر شرکت کنندگان تایید شد.

***
گیلانغرب- یک استاد دانشگاه کرمانشاه نیز در آیین گرامیداشت حماسه 9 دی در گیلانغرب گفت: فتنه سال 88، پیامدها و آثار داخلی و خارجی از جمله بی اعتنایی به باورهای مردم و قانون، ایجاد دو دستگی با توطئه استکبار و همراهی و هدایت خائنین داخلی را در داخل و آسیب به اعتبار ما در بعد خارجی به همراه داشت.
سیدامین موسوی افزود: فتنه 88 حرمت شکنی به همه ارزش هایی بود که بسیاری از خانواده های این ملت عزیزانشان را به خاطر حفظ آن ارزش ها تقدیم کرده بودند.
وی ادامه داد: عنایت خداوند و هدایت و بصیرت رهبر معظم انقلاب اسلامی، مردم را در کنار هم قرارداد تا با هوشیاری و حضور گسترده ، فتنه 88 ناکام بماند و امروز می بینیم این اقتدار و توان کشورمان ، استکبار را زمین گیر کرده است.
قصرشیرین و گیلانغرب در غرب استان کرمانشاه حدود 100 هزار تن جمعیت دارند.
7079/3012/7398/8066 خبرنگاران:نازنین باباخانی و سلطانمراد شهبازپور** انتشار دهنده:علی مولوی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۳۶۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام مشترک امام جمعه و استاندار کرمانشاه درپی پاسخ مقتدرانه علیه رژیم صهیونیستی

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه و استاندار کرمانشاه در پیامی از درایت و تدابیر هوشمندانه در تحقق «وعده صادق» توسط سربازان دلیر نظام اسلامی قدردانی کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام حبیب الله غفوری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه و محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه در پیامی از درایت و تدابیر هوشمندانه در تحقق «وعده صادق» توسط سربازان دلیر نظام اسلامی قدردانی کردند.

متن پیام بدین شرح است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

انا من المجرمین منتقمون؛ به‌یقین ما از مجرمان انتقام خواهیم گرفت (سوره سجده، آیه ۲۲)

پاسخ مقتدرانه، افتخارآمیز و عبرت‌آموز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همکاری سایر نیروهای مسلح کشورمان به جنایات رژیم خبیث صهیونیستی که عمل به «وعده صادق» رهبر مقتدر و حکیم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) بود، موج بزرگی از شعف، امید و غرور را در ملت‌های مظلوم و مسلمان جهان به‌ویژه جبهه مقاومت و ایران اسلامی ایجاد کرده است.

این اقدام تنبیهی، یک پاسخ مشروع و مطابق حقوق بین‌المللی به جنایت رژیم وحشی صهیونیستی در حمله موشکی به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق بود که منجر به شهادت هفت تن از مستشاران قانونی کشورمان شده بود.

عملیات بی‌سابقه دلیرمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان داد که جمهوری اسلامی هیچ تعرضی به فرزندان، خاک و منافع ملت ایران را برنمی‌تابد. دشمنان ملت مؤمن ایران اسلامی خوب می‌دانند که رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله‌العالی سال‌ها پیش فرمودند: «دوران بزن دررو تمام‌شده است».

هدف کلیدی این پاسخ موشکی، تضمین بازدارندگی علیه جمهوری اسلامی، پایان جنگ در منطقه و مهار وحشی‌گری‌های رژیم کودک کش صهیونیستی بوده که بیش از شش ماه است در حال کشتار و نسل‌کشی و جنایت در منطقه است.

به یاری خداوند متعال در این عملیات تاریخ‌ساز به حامیان و هم‌پیمانان رژیم خبیث صهیونیستی به‌خوبی تفهیم شد که جهانیان و به‌ویژه ملت‌های مستقل و آزاده نمی‌پذیرند که سگ هار آمریکا بدون توجه به قوانین بین‌المللی و حقوق انسانی، گستاخانه دست به هر کشتار و جنایتی بزند و هیچ عواقبی هم برای او نداشته باشد.

این‌جانبان با قدردانی و تقدیر از درایت و تدابیر هوشمندانه و «وعده صادق» رهبر معظم انقلاب اسلامی و اقدام دقیق و شجاعانه نیروهای مسلح کشورمان، بار دیگر جنایت‌های رژیم جعلی و منحوس صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین و غزه و حمله به کنسولگری ایران را محکوم می‌کنیم و ضمن آرزوی توفیق و سربلندی برای جبهه مقاومت و سرداران و سربازان دلیر نظام اسلامی، برای امنیت و اقتدار ایران اسلامی سجده شکر به درگاه ایزد منان می‌ساییم.

حبیب‌الله غفوری

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه

محمد طیب صحرایی

استاندار کرمانشاه»

کد خبر 744569

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق سیلی محکمی به اسرائیل و آمریکا بود
  • حمله موشکی سپاه به اسرائیل/ وضعیت سلامتی رهبر انقلاب چگونه است؟ / چرا کاظم صدیقی هنوز امام جمعه تهران است؟ / علت مرگ پرستو بخشی/ احتمال حمله اسرائیل به ایران
  • علم الهدی : در صورت هر حماقت اسرائیل ، تل‌آویو و حیفا با خاک یکسان خواهد شد
  • تقابل اسراییل با سپاه نابودی رژیم صهیونیستی را محقق خواهد کرد
  • تقابل اسراییل با سپاه، نابودی صهیونیست را محقق می‌کند
  • نماز جمعه یکی از دست آورد‌های مهم انقلاب اسلامی است
  • پیام مشترک امام جمعه و استاندار کرمانشاه درپی پاسخ مقتدرانه و پیروزمندانه علیه رژیم صهیونیستی
  • قدردانی امام جمعه و استاندار کرمانشاه از عملیات سپاه
  • پیام مشترک امام جمعه و استاندار کرمانشاه درپی پاسخ مقتدرانه علیه رژیم صهیونیستی
  • پیام امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی پاسخ مقتدرانه علیه رژیم صهیونیستی