Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه بابلسر گفت: حماسه ۹ دی یک پیام است برای جریان‌های سیاسی ورشکسته که باید بدانند که نباید با آرمان‌های انقلاب، شهدا وامام شهدا تقابل کنند. به گزارش بلاغ به نقل از مشهدسر، سرهنگ پاسدار سیدموسی حسین‌نژاد در همایش گرامیداشت حماسه 9 دی در بابلسر اظهار کرد: فتنه‌ای که در سال ۸۸ از سوی استکبار و‌ پیاده نظام آنها علیه آنقلاب مهندسی شده و سناریوی برآندازی آن نیز توسط آنان نوشته شد، بسیار عمیق و سنگین بود و به صراحت باید گفت که در طول حیات طیبه انقلاب بی‌بدیل و بی‌نظیر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: این فتنه دو ریشه داشت، یک ریشه در سال ۵۷ بدلیل سیلی که امپریالیسم جهانی از ملت سلحشور ایران دریافت کرده بود، اعتقاد جهان استکبار این بود که کلید بازسازی هیمنه پوشالی ابر قدرتی خود را باید از جایی بزنند که از همان جا دچار فرو پاشی شدند.

 

فرمانده سپاه بابلسر ادامه داد: ریشه دوم متشکل از طیف‌ها، تشکل‌ها و جریان‌های سیاسی، رجال سیاسی و انقلابیونی بود که بعضا همراه انقلاب بودند ولی در این مقطع حساس در آرایش سیاسی دشمن علیه ملت و انقلاب به نفع دشمن گام برمی‌داشتند.


حسین‌نژاد تاکید کرد: با درایت رهبری، هوشمندی مردم، عنصر توکل و بصیرت ملت توانستیم براین فتنه اکبر فائق شویم.


وی خاطرنشان کرد: ما با بهره‌گیری از همین ظرفیت‌ها و مولفه‌های قدرت توانستیم از بسیاری از این فتنه‌ها عبور کنیم، توانستیم جنگ تحمیلی را مدیریت و مهندسی کنیم، خرابی‌های متاثر از جنگ را بازسازی کینم و بر فتنه‌ها پیروز باشیم.


فرمانده سپاه بابلسر با اشاره به سخنی از مقام معظم رهبری فرمودند ۹ دی تجلی بصیرت ملت ایران بود، گفت: اگرچه به‌رغم مردود شدن برخی از خواص ولی مردم مسیر حق را دادند.


حسین‌نژاد اضافه کرد: حضرت آقا فرمودند روزه‌ها و ایام سال به خودی خود همه مثل هم و شبیه هم هستند ولی این انسان‌ها هستند که با ایمان، انگیزه، اراده و بصیرت خویش، آن را متمایز می‌کنند، در دهم محرم، روز عاشورا چه اتفاقی افتاد که از سایر ایام برجسته‌تر شد، چرا ۹ دی از ۱۰ دی مهم‎تر است، بدان جهت که در آن روز مردم با وقت شناسی و دشمن  شناسی بجا و بهنگام بصیرت خودشان را در جهت غلبه بر فتنه نشان دادند.


وی در پایان گفت: آفرینندگان حماسه ۹ دی بار دیگر به استکبار و پیاده نظام داخلی آنها فهماندند که به برکت بصیرت و حضور دیده‌بان بصیر انقلاب، این سکاندار قهار کشتی انقلاب، این انقلاب در مسیر خود پرشتاب به سمت جهانی شدن پیش خواهد رفت و این یک پیام است برای جریان‌های سیاسی ورشکسته که باید بدانند که نباید با آرمان‌های انقلاب، شهدا وامام شهدا تقابل کنند چرا که پای این شجره تنومند نقلاب فرزندنی به شهادت رسیدند، بنابراین ملت هیچ‌گاه این کج‌فهمی آنتن را تحمل نخواهد کرد.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۳۶۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی تیم والیبال دانش‌آموزی مقابل چین تایپه/ تقابل با آلمان در فینال جهان

تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با پیروزی ۳ بر ۲ مقابل تیم قدرتمند چین تایپه به فینال رقابت‌های دانش‌آموزان جهان راه یافت.

 تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که با پیروزی‌های پیاپی و عبور از تیم‌های قدرتمندی چون آلمان، بلژیک، هلند و ایتالیا به مرحله نیمه‌نهایی راه یافته بود ظهر امروز در ادامه بازی‌های درخشان خود و در حضور سفیر ایران در صربستان، دیدار حساسی را مقابل چین تایپه برگزار کرده و راهی فینال رقابت‌های والیبال دانش‌آموزان جهان شد.

در دیدار نیمه‌نهایی که بنا به قوانین ISF (فدراسیون جهانی ورزش مدارس) برنده به صورت سه دست از پنج دست مشخص می‌شود، تیم‌ملی دانش‌آموزی ایران پس از شکست در دو دست اول با نتیجه مشابه ۲۸ بر ۲۶، در دست‌های سوم و چهارم به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۱۶ پیروز شد تا کار به دست پنجم بکشد. دانش‌آموزان والیبالیست کشورمان در این دست حساس با برتری در رالی امتیازات و تلاش پایاپای حریف، در نهایت توانایی و غیرت خود را به رخ کشیده و با نتیجه ۲۰ بر ۱۸ دست پنجم را نیز به سود خود خاتمه دادند تا با شایستگی راهی فینال مسابقات شوند.

شیربچه‌های تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان فردا راس ۲۰:۳۰ شب به وقت تهران در بلگراد به مصاف آلمانی خواهند رفت که موفق به شکست ترکیه شده و به فینال راه یافته است. آلمان پیش از این یکبار در دور گروهی مغلوب والیبالیست‌های کشورمان شده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • باقری:‌ گذر موفق ایران از نشیب وفرازها مرهون حکمت رهبر معظم انقلاب است
  • عملیات تادیب صهیونیست‌هاموجب تحکیم وحدت ملی وارتقای همدلی ملی شد
  • چالش‌های جدی «وعده صادق» برای سامانه تدبیر آمریکا در منطقه
  • پیروزی تیم والیبال دانش‌آموزی مقابل چین تایپه/ تقابل با آلمان در فینال جهان
  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • شاهد پیشرفت و تعالی حاکمیت اسلام هستیم
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • بصیرت رهبری و سپاه پاسداران در پاسخ ایران به اسرائیل باعث درخشش جهان اسلام شد