Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، دراین آیین باشکوه که پیشاپیش آنان طلاب و روحانیان و مسئولان استان حضور داشتند، مردم با گرامیداشت یوم الله 9 دی ضمن تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و شهدا بر تبعیت از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی تاکید کردند.
در مراسم فوق که تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س)، نمایندگان مجلس، استاندار، طلبه ها، فضلا و تنی چند از شخصیت های حوزوی و سیاسی حضور داشتند، تجمع کنندگان در حالی که تمثال های مبارک حضرت امام (ره) و رهبر معظم انقلاب را در دست داشتند، با فریادهای کوبنده 'الله اکبر لا اله الا الله'، 'مرگ بر آمریکا' ، 'مرگ بر اسراییل' ، 'مرگ بر انگلیس' ، 'مرگ بر منافق' ، 'ملت ما بیدار است از فتنه گر بیزار است'، 'ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند' ،'خواص بی بصیرت مایه ننگ ملت' تلاش های مذبوحانه دشمنان در فتنه انگیزی و توطئه علیه انقلاب اسلامی را به شدت محکوم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شرکت کنندگان در این آیین حماسی و انقلابی همچنین با شعارهای 'ای رهبر آزاده آماده ایم آماده' و 'خامنه ای خمینی دیگر است ولایتش ولایت حیدر است' بار دیگر ضمن تجدید میثاق با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ، همبستگی خود با آرمان های بلند و رفیع نظام اسلامی را ابراز نمودند.
حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری نماینده قم و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی سخنران مراسم گرامیداشت روز نهم دی ماه قم بود، که دراین زمینه گفت: فتنه ۸۸ یک اتفاق و یک اعتراض انتخاباتی نبود و اگر حماسه ۹ دی خلق نمی شد ریل قطار انقلاب به سوی دیگری حرکت می کرد و ممکن بود تا چند قرن قطار انقلاب به مسیر اصلی باز نگردد.
تجمع کنندگان ، پس از قرائت قطعنامه درخصوص 9 دی ، مسیر میدان آستانه تا چهار راه شهدا را راهپیمایی کرده و ضمن تاکید بر وحدت و اتحاد کلیه نیروهای انقلاب و لزوم هوشیاری در خصوص توطئه های دشمنان اسلام بر حفظ دستاوردهای جمهوری اسلامی تاکید کردند.
در روز نهم دی ماه سال 88 مردم سراسر کشور در اعتراض به فتنه ایجاد شده پس از انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری به خیابان ها آمدند و حضور حماسی خود را در دفاع از نظام و انقلاب به نمایش گذاشتند؛ نهم دی ماه از آن پس به نام روز میثاق امت با ولایت و از نهم تا 19 دی ماه به نام دهه بصیرت نامگذاری شد.
7403/ 6133/ خبرنگار محسن آقاگلی ** انتشار: جعفرمسلمی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۳۶۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنید

دریافت 9 MB

به گزارش همشهری آنلاین‌، آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب در خاطراتش شفاهی شان از حضور در خانه شهید شیرودی و صمیمت او با شهید کشوری می گویند و به شبی اشاره می کنند که امام خمینی فرمان برکناری بنی صدر را می دهد.

کد خبر 847514 منبع: مهر برچسب‌ها شهید - شهدای گمنام امام خمینی خبر ویژه شهید رهبر معظم انقلاب ابوالحسن بنی صدر

دیگر خبرها

  • نمایش محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب
  • تمام محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب به نمایش در می‌آید
  • فیلم| ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنید
  • ببینید/ ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی
  • آیین بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی در شاهرود برگزار شد
  • برگزاری گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز
  • آیین گرامی‌داشت روز هنر انقلاب اسلامی در استان سمنان
  • بیانیه حوزه علمیه خواهران استان یزد در حمایت از طرح نور فراجا
  • اینفوگرافیک/ تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح اتمی
  • برگزاری آیین نخستین سالگرد شهید غیرت، حمیدرضا الداغی در سبزوار