Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست فرمانداری شوشتر از آماده‌باش کلیه نیروهای امدادی و مستقر شدن کمپ چادری هلال احمر در پی زمین‌لرزه‌های گوریه در مرکز این شهر خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: سرپرست فرمانداری شوشتر از آماده‌باش کلیه نیروهای امدادی و مستقر شدن کمپ چادری هلال احمر در پی زمین‌لرزه‌های گوریه در مرکز این شهر خبر داد.

حسین پنبه‌دانه‌پور با اشاره به وقوع زمین لرزه‌های متعدد در شهر گوریه از توابع شوشتر از بامداد امروز تاکنون، اظهار کرد: در پی وقوع این زمین‌لرزه‌ها تاکنون خسارتی به فرمانداری شوشتر گزارش نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها مردم منطقه وحشت‌زده شده‌اند و در فضای باز حضور دارند.

وی با بیان اینکه امروز حدود 17 زمین‌لرزه گوریه را لرزانده است، افزود: کلیه نیروهای امدادی شوشتر به حالت آماده‌باش هستند و در حال حاضر نیز همه اقلام مورد نیاز در صورت وقوع هر گونه حادثه، در این شهرستان وجود دارد.

سرپرست فرمانداری شوشتر با اشاره به مستقر شدن کمپ چادری هلال احمر در مرکز شهر گوریه بیان کرد: نشست ستاد بحران شوشتر نیز در خصوص این زمین‌لرزه‌ها در حال برگزاری است.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۳۶۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین لرزه ۳.۹ ریشتری در مرز استان‌های گلستان و سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ بر اساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشوری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، این زمین لرزه ساعت ۷:۳۲ دقیقه در عمق ۶ کیلومتری سطح زمین رخ داد.

از خسارات احتمالی این زمین لرزه تا کنون گزارشی نشده است.

دیگر خبرها

  • ارائه آموزش‌های امدادی به بیش از ۱۱ هزار نفر از نیروهای مسلح
  • آخرین وضعیت اقدامات امدادی در سیل جنوب کشور/ امدادرسانی به هزار نفر و تداوم آماده‌باش
  • لغزندگی محورهای خراسان جنوبی؛ آماده‌باش نیروهای امداد
  • سرپرست فرمانداری سرایان منصوب شد
  • آماده باش نیروهای امدادی و درمانی برای یادواره عملیات بازی دراز
  • آماده‌باش نیروهای امدادی هلال‌احمر شهرستان خاش
  • زمین لرزه ۳.۹ ریشتری در مرز استان‌های گلستان و سمنان
  • آماده‌باش نیروهای هلال‌احمر استان یزد / هشدار به کوهنوردان برای صعود به ارتفاعات
  • آماده باش نیروهای هلال احمر یزد
  • آماده باش هلال احمر برای وقوع سیل در استان کرمان