Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرم‌آباد - نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد تأکید کرد: حماسه ۹ دی چشم فتنه را کور و آن را ریشه‌کن کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید احمد میرعمادی در مراسم ۹ دی در حوزه کمالیه خرم‌آباد در سخنانی بابیان اینکه روز ۹ دی، روز بصیرت و میثاق با ولایت است اظهار داشت: ۹ دی روز حضور عاشورایی ملت بزرگ و ولایتمدار ایران اسلامی درصحنه‌های انقلاب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۹ دی روز بلوغ سیاسی و بصیرت مردم

وی بابیان اینکه ۹ دی روز بلوغ سیاسی و بصیرت مردم و همچنین همبستگی مردم با ولایت و رهبری است عنوان کرد: ۹ دی روز استقلال، عزت، آزادی و یوم‌الله تاریخ انقلاب اسلامی ایران است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد با تأکید بر اینکه ۹ دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران و برگ زرین دیگری بر افتخارات مردم بزرگ ایران اسلامی است تصریح کرد: ۹ دی روز سرنوشت سازی است و روزی که می‌توان آن را انقلاب دوم نام‌گذاری کرد.

آیت‌الله میرعمادی بابیان اینکه در انقلاب اول رژیم شاهنشاهی ۲۵۰۰ ساله از بین رفت گفت: انقلاب دوم نیز چشم فتنه گران را کور کرد و امید دشمنان خارجی را به یاس و ناامیدی تبدیل کرد.

وی با تقدیر از حضور مردم ولایتمدار لرستان در مراسم ۹ دی بیان داشت: مردم به‌موقع به میدان آمدند و زمان‌شناس هستند و به‌موقع توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کنند.

مؤلفه‌های درک عظمت حماسه ۹ دی

نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد بابیان اینکه مردم باگذشت ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور پیدا می‌کنند و بر تداوم انقلاب پافشاری می‌کنند گفت: امروز هشت سال از حادثه بسیار تأسف‌بار فتنه ۸۸ می‌گذرد و در طول این هشت سال مردم در روز ۹ دی به صحنه آمدند و وفاداری خود را به انقلاب اعلام کردند.

آیت‌الله میرعمادی در ادامه سخنان خود بابیان اینکه برای درک عظمت حماسه ۹ دی باید چند مؤلفه را بعد از هشت سال بازخوانی کنیم تصریح کرد: شناخت این مؤلفه‌ها برای جامعه ضروری است که یکی از آن‌ها شناخت فتنه و ریشه‌های فتنه است.

وی با اشاره به اینکه همچنین شناخت بازیگران صحنه فتنه یکی دیگر از مؤلفه‌های درک عظمت حماسه ۹ دی به شمار می‌آید گفت: شناخت درس‌ها و عبرت‌های حماسه ۹ دی نیز بسیار ضروری است چراکه این‌گونه حوادث مایه درس و عبرت است و باید تجمع، اجتماع و حضور در این مراسم‌ها معنادار و جهت‌دار باشد تا اثربخش و ماندگار شود.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد در ادامه سخنان خود بابیان اینکه بر اساس آیات قرآن و احادیث خداوند انسان‌ها را به دو قسم تقسیم می‌کند ادامه داد: این دو شامل حزب‌الله و دیگری حزب شیطان است و بر اساس آیات قرآن حزب‌الله دارای ویژگی‌هایی ازجمله ایمان، تدین، تقید به موازین شرعی و الهی است.

پیوند با استکبار و منافقین موجب ایجاد فتنه ۸۸ شد

آیت‌الله میرعمادی  با تأکید بر اینکه حزب‌الله به خداوند ایمان دارد، به قیامت ایمان دارد، برخلاف موازین شرعی عمل نمی‌کند و بر اساس تکلیف عمل می‌کند گفت: حزب‌الله ازنظر اعتقادی هیچ‌گونه انحراف در عقیده ندارد، ریاکار نیست، اخلاص دارد، قدرت‌طلب نیست و اهل فداکاری، گذشت، ایثار و ایستادگی است و ایمان راسخ دارد.

وی بابیان اینکه همچنین حزب‌الله ولایت‌پذیر و تابع ولایت است تصریح کرد: حزب‌الله در سخت‌ترین شرایط چشمش به لب‌های امام و رهبرش است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد بیان اینکه در جریان فتنه ۸۸ فتنه گران خسارت‌های فراوانی ایجاد کردند و در آن شرایط حزب‌الله ناراحت بود و اشک می‌ریخت و از طرف دیگر نگاهش به رهبری بود که چه دستوری می‌دهد تا سرانجام حماسه ۹ دی شکل گرفت.

آیت‌الله میرعمادی  با اشاره به ویژگی‌های حزب شیطان نیز بیان داشت: فراموش کردن خدا، غفلت از خدا، قدرت‌طلبی، جاه‌طلبی، بر اساس هوای نفس عمل کردن ازجمله ویژگی‌های حزب شیطان است.

وی با تأکید بر اینکه ازنظر قرآن ریشه فتنه نفاق، دورویی و دو چهرگی است افزود: قرآن فتنه گران را انسان‌های منافق، دو رو و دو چهره می‌داند و ماجرای فتنه ۸۸ هم این بود که این فتنه ریشه در نفاق داشت و پیوند با استکبار جهانی و منافقین سبب ایجاد فتنه ۸۸ شد.

هدف فتنه ۸۸ تغییر نظام بود

نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد با تأکید بر اینکه فتنه ۸۸ در زمان انتخابات نبود بلکه این فتنه از آذرماه سال ۸۷ آغاز شد گفت: در سال ۸۷ آمریکا با حضور مخالفان جمهوری اسلامی ایران که برخی از آن‌ها خارج از کشور و برخی نیز در داخل کشور بودند در واشنگتن جلسه‌ای برگزار کردند و در آن پنج تصمیم گرفتند.

آیت‌الله میرعمادی بابیان اینکه تصمیم اول آن‌ها در این جلسه این بود که از سال ۸۷ پروژه تقلب در انتخابات را مطرح کنند گفت: مسئله تقلب در انتخابات از سال ۸۷ شروع شد و سیاست و برنامه‌ها در سال ۸۷ مطرح کردن پروژه تقلب در انتخابات بود.

وی در ادامه سخنان خود بابیان اینکه همچنین تصمیم دیگر آن‌ها این بود که اعلام کنند شورای نگهبان و مجرای قانونی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نمی‌تواند انتخابات را برگزار کنند و باید هیئت مستقل برای انتخابات تشکیل شود گفت: در این راستا رهبری در سخنرانی خود اعلام کردند که سازوکار قانونی انتخابات کشور کامل است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد تصمیم دیگر این جلسه را بحث تشکیل کمیته صیانت از آرای مردم در انتخابات عنوان کرد و گفت: در این راستا نیز برخی خواص در میز خطابه ها این مطلب را تکرار می‌کردند که باید از آرای مردم صیانت شود.

آیت‌الله میرعمادی مشخص کردن رنگ برای انتخابات را یکی دیگر از تصمیمات این جلسه عنوان کرد و گفت: در این راستا آن‌ها رنگ سبز را انتخاب کردند و جنبش سبز در زمستان سال ۸۷ مطرح شد.

وی بابیان اینکه همچنین در این جلسه اعلام شد که ما هرگونه حمایت مالی و تبلیغاتی که لازم باشد را انجام می‌دهیم افزود: همه این اتفاقات در انتخابات رخ داد و هدف نیز چیزی جزء تغییر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نبود.

حماسه ۹ دی چشم فتنه را کور کرد

نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد با تأکید بر اینکه فتنه گران متوجه نبودند که در چه دامی گرفتارشده‌اند گفت: فتنه گران چشم، گوش و عقل خود را ازدست‌داده بودند و آن فتنه بزرگ را طراحی کردند.

آیت‌الله میرعمادی تأکید کرد: آن‌ها با سردادن شعارهایی مانند «استقلال، آزادی، جمهوری ایرانی»، «انتخابات بهانه است، اصل نظام نشانه است» و ... به دنبال تغییر نظام جمهوری اسلامی ایران بودند.

وی با تأکید بر اینکه در جریان فتنه ۸۸ پنج گروه بازیگر بودند گفت: استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا، سران فتنه، معاندان و مخالفان نظام، خواص بی‌بصیرت و بازی‌خوردگان فتنه ازجمله این پنج گروه بودند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد با تأکید بر اینکه حماسه ۹ دی چشم فتنه را کور کرد و فتنه را ریشه‌کن کرد گفت: اما باید بدانیم که فتنه هر زمان که بتواند خود را نشان می‌دهد چراکه مانند غده سرطانی است و دست‌بردار نیست.

آیت‌الله میرعمادی با تأکید بر اینکه فتنه باتدبیر حکیمانه و همچنین بصیرت افزایی ایشان مهار شد تصریح کرد: فتنه با حضور مردم درصحنه خاموش شد، اما باید بدانیم که فتنه دشمنان همچنان هست و استکبار جهانی به دنبال ناامیدی، یاس و بدبین کردن مردم نسبت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

عده‌ای در داخل حرف دشمن را می‌زنند

وی با تأکید بر اینکه عده‌ای نیز در داخل کشور همان حرف دشمن را می‌زنند گفت: در شرایطی که حق و باطل درهم‌آمیخته می‌شود تنها راهکار بصیرت است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد با تأکید بر اینکه خوشبختانه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ریشه‌هایش آن‌چنان محکم است که با این باد خفیف هرگز از پای درنمی‌آید تصریح کرد: ما امروز یک ظرفیت بسیار بزرگ به نام رهبری داریم که نقشه‌های دشمن را نقش بر آب می‌کند و همچنین با توجه به اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک نظام الهی است از نصرت الهی نیز برخوردار است.

آیت‌الله میرعمادی  با تأکید بر اینکه درست است که عده‌ای خیانت، اختلاس و فساد می‌کنند اما نظام ما برای خدا و دین خدا است گفت: برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خون شهدا ریخته شده است و با برنامه‌های آمریکا نمی‌لرزد.

وی با تأکید بر اینکه پیام حضور مردم در حماسه ۹ دی به استکبار جهانی، بزدلان، خیانت‌کاران و فاسدان این بوده که پای انقلاب، ولایت و نظام مقدسی جمهوری اسلامی ایران تا آخر ایستادگی می‌کنند تصریح کرد: ۹ دی درس بصیرت، هوشمندی و هوشیاری است و خط و روش ما نیز استکبارستیزی است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد با تأکید بر اینکه دشمنان ایران اسلامی به یادآورند در زمان هشت سال دفاع مقدس که همه دنیا علیه ما بودند ما توانستیم پیروز میدان باشیم گفت: امروز نیز ایران اسلامی اگر یک حرکت انجام دهد دنیا متزلزل می‌شود و ایران قدرتمند است و همه مردم مظلوم دنیا نیز طرفدار ایران اسلامی هستند.

آیت‌الله میرعمادی تأکید کرد: باوجود رهبر فرزانه، حکیم، هوشیار، با بصیرت و زمان‌شناس ایران اسلامی همواره پیروز و قدرتمند است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۳۷۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گسترش فرهنگ علمی و دینی به همت شهید مطهری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  حجت الاسلام حسن پورعلی در مراسم بزرگداشت روز معلم و هفته عقیدتی سیاسی که در مدرسه علمیه حضرت زینب کبری سلام الله ارومیه برگزار شد، با تبریک روز معلم گفت: روز معلم یکی از رویدادهای مهم و ارزشمند است که از زحمات و تلاش‌های معلمان تجلیل می شود و معلمان نقش بسیار مهمی در جامعه دارند؛ آن‌ها افرادی هستند که نه‌تنها دانش را به دانش‌آموزان انتقال می‌دهند، بلکه موجب شکوفایی استعدادها و رشد فردی آن‌ها نیز می‌شوند. این روز فرصت مناسبی برای قدردانی از معلمان است.

وی با اشاره به شخصیت آیت‌الله مطهری افزود: آیت‌الله مطهری یکی از شخصیت‌های برجسته و تأثیرگذار در تاریخ ایران معاصر و یک عالم، فیلسوف، و سیاستمدار بود که با دانش و عقایدش تأثیر فراوانی بر جامعه و فرهنگ ایران گذاشت. شهید مطهری با داشتن دیدگاه‌های فراگیر و اندیشه‌های عمیق، به گسترش فرهنگ علمی و دینی در ایران کمک کرد.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ارومیه خاطرنشان کرد: آیت‌الله مطهری با داشتن دیدگاه‌های ترکیبی از دین و علم، سعی کرد تا تطابق و هماهنگی بین این دو را ترویج کند و او همچنین در زمینه سیاست نیز فعالیت داشت و نقش مهمی در دوران انقلاب اسلامی ایران ایفا کرد.

وی در ادامه با تبریک هفته عقیدتی سیاسی تصریح کرد: هفته عقیدتی، سیاسی بهترین فرصت برای تبیین ارزش های انقلابی و ترویج فرهنگ تعلیم و تربیت دینی است.

حجت الاسلام پورعلی ادامه داد: فرهنگ اسلامی به عنوان بالاترین جایگاه در عرصه علم و تربیت، در سپاه پاسداران نهادینه شده و این نهاد انقلابی با این رویکرد مقدس از ارزش های انقلاب اسلامی در کشور و منطقه صیانت می کند.

وی یادآور شد: وظیفه اصلی سپاه پاسداران به عنوان یکی از نیروهای مسلح کشور، صیانت از انقلاب اسلامی است و به همین دلیل مسائل اعتقادی و معارف اسلامی اولویت تمام برنامه های این نهاد انقلابی قرار دارد.

‌مسئول تعلیم و تربیت سپاه ارومیه در پایان به خطاب به طلاب گفت: با توجه به اهمیت این هفته، بهتر است که همگی به ترویج اندیشه‌های موضوعی و ارتقای اهمیت آنها ،در جامعه توجه ویژه‌ای داشته باشیم. امیدوارم این هفته، برای همه‌ی ما فرصتی باشد برای بررسی عمیق‌تر ارزش‌ها و عقاید سیاسی و انسانی که ما را به یک جامعه بهتر هدایت می‌کنند.

 

 

دیگر خبرها

  • تأکید رهبر انقلاب بر فهم معانی کلام خداوند در کارهای قرآنی
  • اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در منطقه درخشان است
  • رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند
  • گسترش فرهنگ علمی و دینی به همت شهید مطهری
  • فرمانده سپاه: رسما اعلام کردیم که می‌زنیم و همه می‌دانستند؛ این عملیات قابل تکرار است
  • عملیات وعده صادق ظهور قدرت اراده ملت ایران بود
  • استثنایی‌ترین تصمیم نظام با حمله به اسرائیل به روایت فرمانده کل سپاه /این عملیات قابل تکرار است /رسما اعلام کردیم که می زنیم و همه می دانستند
  • جمهوری اسلامی با جنگ‌ها و تحریم‌ها قوی‌تر می‌شود | حمله به اسرائیل همه جهان را آرام کرد | در عملیات وعده صادق هیچ ایرانی از واکنش دشمن نترسید
  • عملیات وعده صادق شمشیر زهرآگین بر قلب دشمن نشست
  • تأکید امیرعبداللهیان بر توسعه مناسبات با قاره آفریقا