Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، فن دایک دیروز به عنوان گران ترین مدافع تاریخ فوتبال به لیورپول ملحق شد تا بلکه سر و سامانی به اوضاع نه چندان مناسب عملکرد دفاعی این تیم در فصل جاری ببخشد.

دادن بازوبند به کوتینیو: "نمی خواهم داستان را رمانتیک کنم؛ اما زمانی که میلنر و هندرسون غایب باشند؛ من به دنبال کاپیتان هستم و کوتینیو کاپیتان من است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوتینیو بازیکنی است که نسبت به دیگران تجربه بیشتری در پوشیدن لباس لیورپول داشته و اهدای بازوبند کاپیتانی باعث از دست رفتن تمرکز او نشده است."

قرار نیست با اهدای بازوبند بگویم که کوتینیو از لیورپول جدا نمی شود یا خوشحال تر است، زیرا اهدای بازوبند ممکن است تبعات مختلفی داشته باشد. نمی دانم که بازوبند تاثیری روی عملکرد کوتینیو داشته یا نه؛ اما او در هفته های اخیر عالی کار کرده است.

دیدار برابر لسترسیتی: "ما در این فصل 180 دقیقه برابر آنها بازی کرده ایم که 120 دقیقه تیم برتر زمین بودیم. لستر ستاره ای مانند ریاض محرز دارد که فکر می کنم تیم های بزرگی خواهان جذب او هستند."

خرید فن دایک: "رشد قیمت در سالهای اخیر شگفت انگیز بوده؛ اما آخرین چیزی که فکر من را مشغول می کند قیمت بازیکن است، زیرا ما باید خودمان را به این ارقام عادت دهیم."

606

یورگن کلوپ لیورپول فن دایک لسترسیتی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۳۷۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اونای امری هم‌سطح گواردیولا و کلوپ است!

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم ۲۴ ساله ایتالیایی صبح روز سه‌شنبه مصاحبه‌ای طولانی با کوریره دلو اسپورت انجام داده و در آن از امیدهایش برای موفقیت در تیم ملی ایتالیا تا مشکلاتی که در بازی در کشورهای ترکیه و انگلیس با آنها روبه‌رو شده صحبت کرده است.

او ابتدا در مورد بازی در استون ویلا و احتمال بازگشت به سری A گفت: «دلم برای ایتالیا تنگ شده و می‌خواهم هر چه سریع‌تر دوباره بازی در این کشور را تجربه کنم. اگرچه من متعلق به گالاتاسرای هستم و این آنها هستند که تصمیم می‌گیرند. در استون ویلا من خوشحال هستم، انگلیس لیگی جذاب و مهیج دارد و بازی در اینجا لذت‌بخش است. من معتقدم که مستحق بازی بیشتر هستم و دقایق بیشتری برای حضور در زمین هستم اما به تصمیمات مربی احترام می‌گذارم.»

سپس در بخشی از مصاحبه در مورد همکاری با اونای امری از او پرسیده شد و او پاسخ داد: «با اینکه معتقدم مستحق شانس‌های بیشتری هستم اما می‌توانم بگویم که در کیفیت بالای امری هیچ شکی نیست. او یکی از قوی‌ترین مربیان حال حاضر جهان است. من او را در سطح پپ گواردیولا، یورگن کلوپ و ژوزه مورینیو قرار می‌دهم. او از هر نظر به من کمک کرده و توانایی‌های من را بهبود بخشیده است.»

دیگر خبرها

  • اسطوره از لیست لیورپول کنار رفت؛ ژابی آلونسو در بایرلورکوزن می‌ماند!
  • خبر خوش به لیورپولی‌ها: این مصدومیت جدی نیست!‏
  • تلاش حاج‌صفی برای پس گرفتن بازوبند تیم ملی
  • توصیه اسطوره بایرن به ژابی آلونسو: به لیورپول نرو
  • نامه زیبای یورگن کلوپ به کودک طرفدار لیورپول: مضطرب نباش، روزهای خوب فرا می‌رسند
  • دستیار یورگن کلوپ سرمربی جدید آژاکس می‌شود؟
  • تیم ملی آرژانتین یک کاپیتان جدید دارد (عکس)
  • چرا کلوپ دوست‌داشتنی است: نامه‌ای برای ماندگار شدن
  • اونای امری هم‌سطح گواردیولا و کلوپ است!
  • سردار به طارمی: بازوبند مال تو!