Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی اجتماعی حوزه علمیه خراسان در این آیین گفت: اجازه ندهیم که عده ای به نام مشکلات اقتصادی وارد خیابان شوند،باید آرمان های رهبری را در جامعه عملیاتی کرد، چرا باید اقتصاد مقاومتی فقط شعار باشد، باید اقتصاد مقاومتی را به صحنه آورد و مشکلات جامعه را ترمیم کرد.
حجت الاسلام علی اکبر نوایی اظهارکرد: مردم خراسان شمالی از دولت مطالبه می کنند که منویات رهبری را در مساله اقتصاد مورد توجه و عمل قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: چند انسان فریب خورده هرگز معیار و شاخص حرکت نیستند، معیار و شاخص حرکت ما رهبری اندیشمند و فرزانه است.

*رهبری را باید حمایت کرد
حجت الاسلام نوایی با بیان اینکه رهبری را باید حمایت کرد گفت: تنها گذاشتن رهبر در طول تاریخ بر پیکره اسلام خدشه وارد کرده است، ملت غیور و همیشه در میدان خراسان شمالی با انگشت اشاره رهبری، حرکت خواهند کرد و ولایتمداری را تا فدا کردن آخرین نفس های خودشان ادامه خواهند داد.
وی ادامه داد: خراسان شمالی بدون فرقه گرایی و بدون مطرح کردن شیعه و سنی در راه نورانی مقام معظم رهبری حرکت خواهند کرد.
حجت الاسلام نوایی اضافه کرد: حماسه 9 دی خودجوش، آتش به اختیار و مظهری از مظاهر مقبولیت نظام و بیعت مجدد با مقام عظمای ولایت بود و عرق شرم را به خاطر بی بصیرتی در طول تمام دوران های پر التهاب تاریخ اسلام پاک کرد.
وی از ملت ایران خواست که این راه را ادامه دهند و در این میدان جانانه، فعال و همه جانبه و با بصیرت حرکت کرده و در برابر فتنه هایی که دشمنان در ذهن دارند همچون سدی پولادین عمل کنند.
وی با بیان اینکه روز بزرگ انقلاب سوم،حماسه تاریخی 9 دی در سال 88، باید همواره زنده و پرنشاط باقی بماند گفت: در دنیا انتخابات صورت می گیرد و انتخابات مظهر حضور مردم می شود اما هیچ یک از انتخاباتی که در دنیا صورت گرفته و می گیرد با انتخاباتی که در ایران رقم خورده و می خورد قابل مقایسه نبوده و نیست.
حجت الاسلام نوایی بیان کرد: انتخابات در ایران برپایه ایمان، عشق، دلدادگی،دلبردگی و یک تکلیف ایمانی و دینی است، لذا ملت ایران در انتخابات با این معیار ها شرکت کرده و می کنند، مردمی که در انتخابات سال 88 شرکت کردند، آن را در منظر الهی انجام دادند.
وی توضیح داد: شرکت 40میلیون نفر در انتخابات در دنیا رقم بالایی است که با دیگر کشورها با این ساختاری که در ایران وجود دارد، قابل مقایسه نیست، قرار بر این نیست که اگر انتخاباتی انجام می شود و یک فرد منتخب می شود و رقیب از میدان کنار می رود، طرفداران آن فرد وارد خیابان ها شوند و در درون خیابان ها رای شیطانی خود را مجسم و عملی کنند، هیچ جای دنیا چنین کاری انجام نمی شود.
وی ادامه داد: حضور در خیابان ها راهکاری نیست که فردی از میدان رقابت خارج شده و وارد صحنه شود و رای بگیرد، کشور قانون، برنامه و قاعده دارد، عده ای اخلال گر و مزدور بیان کردند که 13میلیون رای از ما بوده است، غلط می کنید که این حرف را بیان می کنید تا این موارد تبدیل به آشوب و فتنه شود.
معاون فرهنگی اجتماعی حوزه علمیه خراسان گفت: معلوم است که ماجرا، ماجرای انتخابات نیست، و مساله دیگری مطرح است، بنیاد استعماری و استکبار جهانی، موسسات موساد، سیاه و سازمان جاسوسی دنیا راه افتاده و برای ایران خط و نشان می کشند، البته خود آنها هم عنوان کردند که انتخابات بهانه بوده و اصل نظام جمهوری اسلامی ایران مورد نظر آنها است اما ملت ایران و مردم حماسه آفرین و شهید پرور خراسان شمالی با حضور در صحنه می تواند این فتنه ها را عبور دهد و از سر بگذراند.
وی افزود: فتنه سال 88 نشان داد که دشمنان در عین اختلاف با یکدیگر مانند کشورهای انگلیس، آمریکا، فرانسه، اسرائیل و سایر رژیم های لیبرال و رژیم های مبتنی بر نفسانیات در نابودی جریان حق با هم متحد شده و وحدت کلمه دارند.
حجت الاسلام نوایی اظهارکرد: ملت در فتنه سال 88 نشان داد که با وحدت، همدلی، یکدلی و یکرنگی قادر هستند تمام توطئه های دشمنان را در گستره تاریخ اکنون، فردا و فرداها از بین ببرند، فتنه سال 88 نشان داد که جاهلان آلت دست جریان های شیطانی قرار گرفته و می گیرند، ما ملت ایران، روحانیت آگاهی و بصیرت را رعایت کرده و پرچم حرکت خود قرار می دهیم و همه فتنه گران را به گورستان تاریخ خواهیم فرستاد.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۳۷۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آئین دسته‌روی روز شهادت امام صادق(ع) در بجنورد

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از برگزاری آیین دسته‌روی روز شهادت امام جعفر صادق(ع) در بجنورد و سایر نقاط شهری استان خبر داد.

حجت الاسلام ناصر هدایتی در گفتگو با خبرنگار ایمنا از خراسان شمالی اظهار کرد: هیئات مذهبی، علما و روحانیون و مردم ولایتمدار استان در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)، رئیس مذهب جعفری به‌صورت متمرکز به عزاداری و سوگواری خواهند پرداخت.

وی با تأکید بر برگزاری هر چه باشکوه‌تر این مراسم، افزود: آئین دسته‌روی و عزاداری متمرکز هیئات مذهبی شهرستان بجنورد ساعت ۹:۳۰ صبح شنبه ۱۵ اردیبهشت از محل میدان شهید به سمت آستان امامزاده سید عباس (ع) انجام می‌شود.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با بیان اینکه این دسته‌روی در همه نقاط شهری استان برگزار می‌شود، ادامه داد: این آیین در شیروان ساعت ۹ صبح از مساجد به سمت مصلی نماز جمعه، اسفراین ساعت ۱۰ صبح از مساجد شهر به سمت حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج)، آشخانه نیز ساعت ۹ صبح از ابتدای بلوارشهید بهشتی تا میدان امام خمینی «ره» مقابل مسجد جامع انجام می‌شود.

وی با اشاره به ویژگی‌های بسیار ارزشمند ششمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت، امام جعفر صادق (ع) و با تأکید بر الگو گرفتن از سبک زندگی امام صادق (ع)، گفت: نگاه خاص امام صادق (ع) به موضوع تعلیم و تربیت و پرورش شاگردانی ممتاز برای ترویج فرهنگ ناب قرآنی و اسلامی می‌تواند بهترین الگو برای فعالان فرهنگی، قرآنی و مجموعه‌های حوزه تعلیم و تربیت باشد.

کد خبر 749484

دیگر خبرها

  • شهروندان تونسی و لبنانی در حمایت از غزه به خیابان‌ها آمدند
  • دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی با نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی 
  • جشنواره دست سازه ها در بجنورد
  • برگزاری آئین دسته‌روی روز شهادت امام صادق(ع) در بجنورد
  • ابلاغ ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور به خراسان‌شمالی
  • تخصیص جدید اعتبارات سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی
  • ۷۰۰ میلیارد تومان به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • ۷۰۰ میلیارد به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • راهپیمایی تکریم حجاب و عفاف در شاهرود برگزار می‌شود
  • تاجگذاری باشکوه والیبال ایران: قهرمان جهان شدیم