Web Analytics Made Easy - Statcounter

گرگان – ایرنا – دو گروه تجاری ازکشورهای آذربایجان و افغانستان و نیز تجار داخلی از دومین نمایشگاه تخصصی صنایع غذایی، فرآورده های لبنی و پروتئینی و ماشین آلات وابسته درمحل نمایشگاه های بین المللی گلستان بازدید کردند.

به گزارش ایرنا در جریان بازدید هیات های تجاری آذربایجان و افغانستان از این نمایشگاه همچنین راهکارهای توسعه همکاری ها با کشور ایران و استان گلستان بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دومین نمایشگاه تخصصی صنایع غذایی، فرآورده های لبنی و پروتئینی و ماشین آلات وابسته از پنجم دی تا شامگاه هشتم این ماه در محل نمایشگاه های بین المللی گلستان واقع در کیلومتر 5 جاده گرگان - آق قلا در حال برگزاری بود و جمعه شب به پایان رسید.
نمایشگاه صنایع غذایی به همراه دومین نمایشگاه تخصصی صنایع بهداشتی و سلولزی، شوینده ها و پاک کننده ها و اولین نمایشگاه تخصصی چاپ و بسته بندی با حضور 60 شرکت داخلی از هفت استان در فضایی به مساحت 6 هزار مترمربع دایر شده بود.
در این نمایشگاه، شرکت ها محصولات تولیدی خود را در زمینه های بهداشتی، شوینده، چاپ و بسته بندی، یخچال های صنعتی، تجهیزات روغن کشی و بسته بندی روغن های گیاهی، فرآورده های گوشتی و پروتئینی، روغن های روانکار و حل شونده و انواع نوارچسب، نوشیدنی ها، فرآورده های لبنی، صنایع لبنی، محصولات کنسروی، دستگاه های تصفیه آب، نان، شیرینی و ماشین آلات اتوماتیک نان صنعتی، محصولات باغی، زراعی وآبزیان را ارائه کردند.
6204/1648
خبرنگار: علی اصغر تیموریان ** انتشار: پری سالارنیا

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۳۷۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرآیند تولید و بسته بندی میلیون‌ها همبرگر مرغ در کارخانه (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نوشابه پپسی چگونه در کارخانه تولید و بسته بندی می‌شود؟ (فیلم) سوسیس‌های مرغ چگونه در کارخانه‌های مشهور تولید می‌شوند؟ (فیلم) فرآیند جالب و دیدنی سوسیس گوشت در کارخانه مشهور کره‌ای (فیلم)

دیگر خبرها

  • نودل برای کودکان؛ ممنوع!
  • فرآیند تولید و بسته بندی میلیون‌ها همبرگر مرغ در کارخانه (فیلم)
  • تشکیل کمیسیون تخصصی شرط اجرای سند ملی امنیت تغذیه
  • تولید آرد بدون گلوتن توسط پژوهشکده علوم و فناوری مواد غذایی جهاددانشگاهی
  • کلاس های چهره به چهره صاحبان صنایع با دانشجویان برگزار می شود
  • ضرورت تشکیل کمیسیون‌های تخصصی برای اجرای سند ملی دانش بنیان امنیت غذا و تغذیه
  • استقبال گسترده از سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • حضور قدرتمند شرکت پتروشیمی امیرکبیر در ۲۰۲۴ CHINAPLAS
  • انقلاب آمازون در حوزه بسته‌بندی به کمک هوش مصنوعی
  • کاهش قیمت تخم مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار