Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، علی رجبی مقدم، نماینده بسیج دانشجویی میبد در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان میبد با اشاره به ابعاد مختلف فتنه 88 تصریح کرد: در تشریح فتنه و ابعاد آن و آنچه گذشته، روشنگری‌ها، کتاب ها و سخنرانی‌های فراوان شده و دست پنهان دشمنان قسم‌خورده نظام در آن آشکار گردیده است و این مهم غیرقابل‌انکار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مسئول بسیج دانشجویی دانشکده علوم قرآنی میبد ادامه داد:با برسی پیامدهای فتنه می‌بینیم که امروز صحنه‌ی زورآزمایی و لشگر کشی دشمنان پیچیده‌تر وهدفمندتردر فضاهای مجازی شکل‌گرفته،که باید مسئولان در پی چاره‌اندیشی و چاره‌جویی و علاج آن باشند.
رجبی مقدم افزود: ۹دی ثابت کرد مسئله ولایت در نظام جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان یک قائمه اصلی است و محور تمام وابستگی مردم به‌نظام ،ولایت است و به خاطر ولایت مردم به‌نظام وابسته هستند.

این فعال دانشجویی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر اینکه در طول عمر چهل‌ساله انقلاب اسلامی به‌وضوح دیده‌ایم که هرگاه صداقت در عمل و گفتار مسئولین وجود داشته باشد مردم صبورانه ولو باتحمل مشکلات و حتی با دادن خون خود و فرزندان خود با جدیت و یکدلی پشتیبان دولت و مسئولین هستند، خاطرنشان کرد: از طرفی هر جا صداقت در عمل و گفتار مسئولان دولت در تناقض با واقعیات جامعه بوده، مردم در دل ناراضی و گله‌مند هستند.

نماینده بسیج دانشجویی میبد با تأکید بر بیان اینکه امروز شاید چه‌بسا باید هوشیارتر و آگاه‌تر از گذشته با مردم سخن گفت، اظهار داشت:دولت محترم متأسفانه به تبعات ناشی از بعضی از فرمایشات مدیران خود بی‌توجه است.

این فعال دانشجویی با اشاره به ناراحتی مردم از عملکردهای برخی مسئولین دولتی و مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم ، تصریح کرد: دشمن به دنبال ایجاد اختلاف و بر هم زدن وحدت جامعه است و در این راستا به دنبال ایجاد اختلاف بین مردم و دولت است.
رجبی مقدم با انتقاد از اینکه عدم شفافیت و عدم پاسخگویی صادقانه در دولت محترم امروز آشکارتر از همیشه است،بیان داشت: مگر دولت محترم آنچه امروز در جامعه به سر اقشار ضعیف و آسیب‌پذیر می‌آیدو فسادهای ترویج یافته و برنامه‌ریزی‌شده از سوی غرب را نمی‌بیند؟!

مسئول بسیج دانشجویی دانشکده علوم قرآنی میبد رفع نگرانی‌های مردم در امور اقتصادی و معیشتی را گام مؤثر و ضروری در ایجاد همدلی و وحدت بین مردم و دولتمردان دانست و عنوان کرد: مسئولین باید از اظهارات و اقدامات نابجایی که فشار به مردم را تشدید می‌کند پرهیز کنند.

نماینده بسیج دانشجویی میبد در پایان با انتقاد از عدم وجود فضای واقعی پاسخگویی مسئولین به مردم اظهار داشت: متأسفانه در حال حاضر مردم با توجه به نبودن کانال ارتباطی شفاف،اعتراضات خود را به فضای مجازی می‌کشانند و درنتیجه ،فضای آماده محاضر در اختیار گروه‌های فتنه‌گر و دشمنان قرار می‌گیرد که مقصر این امر دولت است و باید در این راستا تدابیر لازم اتخاذ شود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۳۷۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد عدالت و شفافیت اقتصادی هدف لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم

مسلم صالحی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم و کاهش مالیات تولیدکننده که در این لایحه هدف قرار گرفته است، گفت: با توجه به اینکه یکی از سیاست‌های دولت بحث عدالت‌محوری در بحث اخذ مالیات است هر کس که درآمد بیشتری دارد باید به همان نسبت مالیات بیشتری هم پرداخت کند.

وی بیان کرد: در حال حاضر عدالت مالیاتی در کشور ما محقق نشده است و خیلی از افراد با درآمد‌های بالا وجود دارند که از کارمند و کارگر مالیات کمتری پرداخت می‌کنند.

صالحی افزود: این امر باعث نوعی نارضایتی در بین عموم مردم به‌خصوص بخش شفاف اقتصاد شده است. کارمند و کارگر قبل از اینکه حقوق خود را دریافت کنند مالیات آن را می‌پردازند، اما برخی از افرادی که درآمد بالایی دارند مالیاتی پرداخت نمی‌کنند و یا به میزان خیلی کمی این مالیات‌ها را پرداخت می‌کنند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: دولت به همین دلیل لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم را به مجلس ارسال کرده تا به وضعیت مالیات‌ستانی در کشور سروسامانی بدهد و هم اینکه شفافیت و عدالت مالیاتی که دو حلقه مفقوده سیستم مالیات‌ستانی هستند، محقق شود.

نماینده مردم اقلید در مجلس بیان کرد: اگر با توجه به وضعیت تورمی موجود میزان مالیات با توجه به سطح توانایی افراد اخذ شود قطعا می‌تواند سطح رضایتمندی بیشتری ایجاد کند.

وی ادامه داد: در شیوه مالیات‌های مستقیم که در کشور‌های پیشرفته دنیا در حال اجرا است شرایط مالیاتدهندگان مثل خانوار، تعداد اعضای خانواده، هزینه‌های تحصیلی و ... لحاظ می‌شود.

صالحی ضمن انتقاد از اینکه در سیستم مالیات‌ستانی فعلی این مسائل لحاظ نمی‌شود، گفت: از سوی دیگر باید سطح معافیت مالیاتی را افزایش دهیم که در لایحه معافیت مالیاتی تولید از ۱۵ درصد به ۲۵ درصد کاهش یافته است از سوی دیگر می‌توانیم مودیان جدید مالیاتی و پایه‌های جدید مالیاتی را شناسایی کنیم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر اینکه ما به دنبال کاهش درآمد‌های مالیاتی دولت نیستیم بلکه به دنبال این هستیم که به صورت عادلانه مالیات اخذ کنیم، اظهار کرد: هدف از این لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم است. وقتی بر اساس مجموع درآمد افراد از آنها مالیات اخذ شود خود به خود می‌تواند شرایط مردم را در وضعیت تورمی فعلی بهبود ببخشد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • دشمن با ترویج بی حجابی قصد ضربه زدن به اسلام را دارد
  • خاتمی: دشمن برای کشور مشکل اقتصادی ایجاد کرده است/ دشمن می خواهد حیا و عفت بانوی ایرانی را نابود کند
  • سردار رادان: به سبک خودمان آزادی را ایجاد می‌کنیم
  • لزوم قانون‌مندی کاندیدهای مجلس برای رقم زدن انتخاباتی پرشور و بدون حواشی
  • لزوم اجرای وعده صادق اقتصادی در کشور
  • لزوم توجه به توسعه باغات زیتون در شهرستان رودبار
  • نباید با ایجاد دوقطبی‌های کاذب دشمن را به طمع بیندازیم
  • ایجاد عدالت و شفافیت اقتصادی هدف لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم
  • مشت آهنین علیه خیزش دانشگاهیان آمریکا اثرگذار نیست/ فعال شدن بسیج دانشجویی این بار در ایالات متحده
  • تلاش برای مردمی کردن اقتصاد در خراسان جنوبی