Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز،

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو برای پنجمین بار موفق شد توپ طلا را از آن خود کند و از این لحاظ به رکورد مسی برسد. او که فعالیت های اقتصادی متعددی دارد، مدعی شد که قصد دارد وارد صنعت فیلم سازی شود.

او گفت:" می‌دانم که وقتی بازنشسته شوم، زندگی خوبی خواهم داشت. نمی‌گویم به خاطر وضعیت مالی خوب بلکه به خاطر اینکه چیزهای زیادی برای امتحان کردن پیش روی من است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای مثال می‌خواهم وارد صنعت فیلم سازی شوم. کمپانی، هتل، باشگاه و خط تولید لباس و ... خواهم داشت. می‌خواهم یادبگیرم چطور تاجر شوم. وقتی 27-28 ساله بودم درباره آینده ام برنامه ریزی کردم. تیم خیلی خوبی کنار من است. افراد زیادی با من کار می‌کنند و خوشحالم که توانسته ام افرادی با اهداف مشترک جمع کنم.

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۳۷۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد

ربیعی گفت: ۵۰ هزار متر شبکه توزیع برق در شهرستان میامی طی سال گذشته اصلاح و بهینه‌سازی شد.

وی از نصب ۲۵ دستگاه پست هوایی توزیع برای تامین برق متقاضیان میامی خبر داد و گفت: اجرای ۲۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط از مرحله نخست و دوم خط ۶۳ کیلوولت عباس‌آباد با هدف تامین برق دهستان فرومد تا مجتمع خدمات رفاهی ساخته شد.

ربیعی ادامه داد: ۳۸ هزار متر شبکه‌ توزیع برق روستاهای طلوبین، گلستان، کوهان، هونستان، محمدآباد، جودانه و کلاته اسد از توابع میامی اصلاح و بهینه‌سازی کامل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • از این مهندس پاس به آن پاسور گل؛ ژاوی و کروس چرا مثل مسی و مولر استعفای خود را پس گرفتند؟
  • محبوبیت زیاد: دو ستاره بایرن دنبال پیراهن وینی
  • تلفیق نبوغ و تجربه؛ وقتی حرکت انگشت تونی کروس کار بایرن مونیخ را ساخت! / عکس
  • تاکید وزیر صمت بر کیفیت تراکتور ایرانی
  • وقتی آندره آ پیرلو فوتبال را به هنر تبدیل می‌کند / فیلم
  • رونالدو هر دو باشگاهش را فروخت!
  • از فیلم‌سازی «بدون دیالوگ» تا خندیدن به «قضاوت»
  • ۸ نکته درباره‌ افکار و خطاهای شناختی/ چطور خشم خود را کنترل کنیم؟
  • ستاره اینتر احترام میلانی‌ها را نگه می‌دارد
  • ۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد