Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط: نخستین مجموعه تصویر از حضور بازیگران فیلم "هیولاهای شگفت انگیز و زیستگاه آنها" توسط کمپانی وارنر بروس و هی دی فیلم منتشر شد.

به گزارش میزان، به تازگی جسیکا ویلیامز بازیگر جوان هالیوود که در فیلم "اهدا کننده" خوش درخشیده بود، به پروژه "جانوران شگفت انگیز 2" پیوسته است.

در این فیلم که به همت کمپانی "برادران وانر" ساخته خواهد شد، کالوم ترنر در نقش برادر نقش اصلی این فیلم یعنی "ادی ردمایر" به ایفای نقش خواهد پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نگارش فیلمنامه این اثر را مثل نسخه اول، "جی کی ولینگ" خالق هری پاتر بر عهده داشته و "دیوید یتس" کارگردانی آن را بر عهده خواهد داشت.

در این فیلم علاوه بر ویلیامز بازیگران بزرگی همچون، جانی دپ، کلوم ترنر، جود لاو، ادی ردمایر، ازرا میلر و زووی کراویتز به ایفای نقش می پردازند.

سال 1926 میلادی، جانورشناس و جادوگر کنجکاو با چمدانی پر از موجودات عجیب و غریب وارد نیویورک می شود که به سرعت از چمدان او فرار می کنند. فیلم فانتزی «جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آنها» براساس کتاب جوان جو رولینگ، نویسنده بریتانیایی، اولین بخش از یک مجموعه پنج قسمتی است که داستان آن هفتاد سال پیش از ماجراهای هری پاتر روی می دهد.

این فیلم به عنوان نسخه دوم هیولاهای شگفت انگیز در حال حاضر در مرحله پیش تولید قرار داشته و 16 نوامبر 2018 اکران خواهد شد.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۳۸۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع سیل در نطنز خسارت جانی نداشت


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ فرماندار نطنز گفت: بارش‌های رگباری و نقطه‌ای در روستای صالح‌آباد با فاصله کم و شدت زیاد آغاز شد که به منجر به وقوع سیل شد.

محمد عباس ظریفی با بیان اینکه هیچ راهی مسدود نیست افزود: امروز بعد از وقوع بارش رگباری در بخش مرکزی شهرستان در برخی از نقاط روان آب‌ها جاری شدند و رودخانه‌های فصلی فعال شدند.


وی گفت: جمعیت هلال احمر، آتش‌نشانی، راهداری، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در وضعیت آماده‌باش هستند.

دیگر خبرها

  • هفت کشف شگفت‌انگیز درباره سیاره عطارد
  • تلاش مجدد آژاکس برای همکاری با گراهام پاتر
  • مرسدس جی کلاس برقی رونمایی شد؛ شاسی‌بلند چهار موتوره با گشتاور شگفت‌انگیز (+عکس)
  • کشف شگفت‌انگیز دانشمندان: این سیارک تکه‌ای از ماه است!
  • واکنش متفاوت حسن یزدانی به حذف تیلور از المپیک
  • (تصاویر) زمین شگفت انگیز را از بالا ببینید
  • فواید شگفت‌انگیز کرفس برای سلامتی: هر آنچه باید بدانید
  • خواص دارچین شگفت‌انگیز است؛ پیشگیری از خونریزی تا کاهش فشار خون
  • وقوع سیل در نطنز خسارت جانی نداشت
  • گزینه اول عجیب بایرن: مربی اخراجی یونایتد!