Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ازمیبد ، همزمان با سراسر کشور مراسم گرامیداشت سالروز حماسه عظیم 9 دی ماه با حضور یکپارچه مردم ولایت مدار و با بصیرت شهرستان میبد برگزار شد.
در این مراسم که در مصلی آیت الله اعرافی(ره) اقشار مختلف مردم و مسئولین حضور داشته و ضمن تجدید پیمان با آرمان‌های انقلاب و شهدا و امام با سر دادن شعارهای الله‌اکبر، مرگ بر فتنه‌گر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل انزجار خود را از دشمنان این نظام و انقلاب، استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایت‌کار اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


میبدی ها بار دیگر ثابت کردند که همیشه در صحنه‌های دفاع از نظام و انقلاب اسلامی حاضر هستند و در هر زمانی که نیاز باشد حمایت خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی و دفاع از حریم ولایت اعلام خواهند کرد.
حجت الاسلام علی دشتی از اساتید حوزه و دانشگاه در این مراسم ضمن گرامیداشت این ایام بیان داشت: حماسه نهم دی ماه واکنش طبیعی ملت ایران در مقابل استکبار بوده است که نشات گرفته از بصیرت و آگاهی ملت بیدار ایران است، حرکتی بی بدیل و بی نظیر است.
وی ادامه داد: گرامیداشت روز نهم دی پایبندی مردم ایران به نظام اسلامی و پیروی از رهبری داهیانه نظام مقدس جمهوری اسلامی را نشان داده و سند زنده ای است که وفاداری مردم به انقلاب اسلامی و ارزش های دینی را یادآور شویم.
حجت الاسلام دشتی با اشاره به برخی از عوامل مهمی که در شکل گیری نهم دی نقش داشتند، افزود: مهمترین عامل رهبری حکیمانه امام خامنه ای در مقابل توطئه ها و فتنه هاست که مردم را از بحران ها عبور می دهد، رهبر معظم انقلاب در فتنه ۸۸ طومار آشوب را جمع کرده و ماهیت جنگ نرم آمریکا را خنثی نمود.
استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: امسال نیز همچون سالهای اخیر حضور مردم در مراسم پاسداشت یوم الله نهم دی نشانه دلبستگی مردم به آرمان‌های انقلاب و نیز تبعیت از رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری است.
وی اظهار داشت: گرامیداشت نهم دی به عنوان یک سند برای آن است که به تمام دنیا نشان دهیم که مردم پشتیبان انقلاب و نظامی اسلامی هستند بنابراین این راهپیمایی دشمنان از هر اقدام علیه کشورمان نا امید می‌کند.
حجت الاسلام دشتی در پایان گفت: امیدوارم خداوند به همه ما کمک نماید که میراث بزرگ پدران ما و شهدای عزیزمان که رفتند تا امروزه رشد و بالندگی کشور را داشته باشیم، را به خوبی محافظت کرده و میراث دار خوبی برای امام(ره) و شهدای انقلاب باشیم.
در ابتدای این مراسم به مناسبت ایام وفات حضرت معصومه (س) مرثیه خوانی توسط مداح اهل بیت سید ابوالفضل دهقانی انجام شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۳۸۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از وابستگی مطلق دفاعی به توان دفاعی و بازدارندگی رسیدیم

جانشین ریاست سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به پیشرفت ایران در قدرت دفاعی و بازدارندگی، گفت: از وابستگی مطلقی که قبل انقلاب وجود داشت اکنون به جایی رسیده‌ایم که ما را تحریم می‌کنند تا به کشورهای دیگر موشک و پهپاد نفروشیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، سردار سیدقاسم قریشی امروز در آیین گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و تجلیل از مربیان بسیج استان چهارمحال و بختیاری، ضمن گرامیداشت مقام معلم و هفته عقیدتی سیاسی، اظهار داشت: پاسداران در رسالت پاسداری خود پیمانی با خدا بستند تا جان و هستی خود را در راه امنیت مردم فدا کنند.

وی با بیان اینکه الگوی ما در انقلاب اسلامی و پاسداری، حضرت اباعبدالله(ع) و حضرت امیرالمؤمنین(ع) است، عنوان کرد: برای همین است که پاسداری از انقلاب و اسلام، مقدس است.

جانشین ریاست سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف از جمله قدرت دفاعی و بازدارندگی، پزشکی، علم و فناوری، پیشرفت بسیاری داشته است، گفت: به خاطر توان دفاعی مادی و معنوی به سپاه و بسیج و نیروهای مسلح ایران باید افتخار کرد.

وی ادامه داد: در توان دفاعی و تسلیحات نظامی، از وابستگی مطلقی که قبل انقلاب وجود داشت اکنون به جایی رسیده‌ایم که ما را تحریم می‌کنند تا به کشورهای دیگر موشک و پهپاد نفروشیم.

قریشی خاطرنشان کرد: اعتقاد و معنویت عامل مهمی در توان دفاعی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام/7540/

دیگر خبرها

  • آئین گرامیداشت روز شوراها در گناوه برگزار شد
  • آئین گرامیداشت شهید «محسن حسین نیا» در زورخانه کن برگزار شد
  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی
  • برگزاری مراسم گرامیداشت تولد مختومقلی فراغی شاعر ایرانی قوم ترکمن در همه شهرستان‌های گلستان
  • برگزاری مراسم گرامیداشت تولد مختومقلی فراغی شاعر شعر ترکمن در همه شهرستان‌های گلستان
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • گرامیداشت سالروز تولد سیمین دانشور برگزار شد
  • از وابستگی مطلق دفاعی به توان دفاعی و بازدارندگی رسیدیم
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های تربت حیدریه و نیشابور
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود