Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی از استقراض این شرکت از سازمان بنادر برای تأمین حقوق ماه گذشته بازنشستگان ایران ایر خبر داد.

 فرزانه شرفبافی در مراسم تحویل دو فروند هواپیمای ATR به ناوگان هما گفت: پس از برجام تاکنون ۱۱ فروند هواپیما به ایران ایر تحویل شده است و توانسته ایم صنعتی پیچیده با مشکلات زیاد و محیطی پر التهاب را مدیریت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به سابقه هما در ۵ دهه گذشته که بهترین ناوگان را در اختیار داشت، افزود: اما در حال حاضر نیازمند نوسازی ساختار هما هستیم تا دوباره بتوانیم این شرکت را در اوج ببینیم.

شرفبافی با تأکید بر لزوم به کارگیری هواپیماهای ATR به صورت بهینه ادامه داد: قرار است این هواپیماها به مناطق کمتر برخوردار اختصاص یابد و افزایش پروازها به فرودگاه های هر شهر موجب رشد اقتصادی هر شهر خواهد شد.

مدیرعامل ایران ایر با بیان اینکه در قرارداد هما با شرکت هواپیماسازی ATR خرید ۲۰ فروند هواپیما به صورت تعهدی و ۲۰ فروند به صورت آپشنال لحاظ شده است، گفت: تاکنون ۸ فروند را تحویل گرفته ایم و ۱۲ فروند دیگر را نیز در آینده تحویل خواهیم گرفت.

به گفته وی ATR ها قرار نیست همانند هواپیماهای لانگ رنج فعال شود بلکه باید در طول ۲۴ ساعت و حداقل ۱۰ ساعت پرواز کنند تا به سوددهی برسند. چرا که این هواپیماها کمترین مصرف سوخت را داشته و به خاطر ملخی بودن آن راحت تر عملیاتی می شوند. ضمن اینکه آلایندگی زیست محیطی و صوتی کمتری دارند.

شرفبافی درباره استفاده هما از سایر ظرفیت های وزارت راه و شهرسازی برای تأمین هزینه های جاری این شرکت،تصریح کرد: ماه گذشته برای تأمین حقوق بازنشسته های هما ۲۰ میلیارد تومان از سازمان بنادر و دریانوردی استخراج کردیم تا حقوق بازنشسته ها را بدهیم اما در تلاشیم تا بخشی از منابع مالی هما را تقویت کنیم.

مدیرعامل  هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: با استفاده و قیمت گذاری صحیح بلیت ها می توانیم برای هما افزایش درآمد داشته باشیم و به تعهداتمان در خصوص بازنشستگان این شرکت عمل کنیم.

مهر

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۳۸۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از شنبه با ۲ آپشن/ بالاخره دولت دستور همسان‌سازی حقوق‌ها را داد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به گفته حسن ایزدان، بازرس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران، افزایش مستمری بازنشستگان کارگری تابع قوانین مشخص خود است و می‌تواند از افزایش مزد کارگران شاغل که در شورایعالی کار مصوب شده، بیشتر باشد.

تجارت نیوز نوشت: براین اساس مستمری بازنشستگان در فرودین‌ماه مطابق سال گذشته پرداخت می‌شود اما حقوق اردیبهشت بر اساس نرخ جدید اعمال می‌شود و مابه‌التفاوت حقوق فروردین مستمری‌بگیران نیز در اردیبهشت پرداخت می‌شود.

٢٢٣٢٢٣

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902228

دیگر خبرها

  • خبر جدید درباره افزایش حقوق بازنشستگان/ تکلیف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد
  • تحقق درآمد ۴۴۰ میلیاردی برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان
  • مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند
  • متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از شنبه با ۲ آپشن/ بالاخره دولت دستور همسان‌سازی حقوق‌ها را داد
  • آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از مطالبات جدی خانه کارگر است
  • آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی / مطالبه بازنشستگان اجرایی شد؟
  • آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی | مطالبه بازنشستگان اجرایی شد؟
  • حقوق کارگران و بازنشستگان با تورم همخوانی ندارد
  • فرماندار: طرح تأمین پارکینگ اطراف حرم مطهر رضوی را تحویل دولت داده‌ایم