Web Analytics Made Easy - Statcounter

قم - نیم فصل اول لیگ برتر کاراته امید در حالی روز جمعه در سالن غدیر تهران پایان یافت که تیم انرژی پویا قم در رده سوم نیم فصل ایستاد.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های لیگ برتر کاراته کشور در رده سنی امید برگزار می‌شود که استان قم امسال با ۲ تیم در این رقابت‌ها حاضر است که هر ۲ تیم متشکل از کاراته کاهای جوانی هستند که از حضور در لیگ برتر کاراته امید به دنبال کسب تجربه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم کاراته انرژی پویا قم در پایان نیم فصل نخست این رقابت‌ها موفق شد به مقام سوم این دوره از رقابت‌ها دست پیدا کند تا با روحیه‌ای بیشتر در نیم فصل دوم به دنبال تصاحب جایگاه تیم‌های قدرتمند لیگ امید شامل عقاب مقاومت و پاس باشد.

در دور پایانی نیم فصل این مسابقات تیم انرژی پویا قم ۳ مسابقه برگزار کرد که در ۲ مسابقه پیروز شد و یک بازی را نیز واگذار کرد تا پیش بینی محمود پایدار مربی تیم کاراته انرژی پویا در مورد مسابقات این هفته که یکی از ۳ مسابقه را دارای چالش فراوانی عنوان کرده بود به حقیقت بپیوندد.

انرژی پویا این هفته در دیدار برابر تیم‌های چای رفاه گیلان و باشگاه گرین با نتیجه مشابه ۱۸ بر ۳ پیروز شد و کار سختی در برابر این تیم‌ها نداشت اما در مسابقه برابر پاس، توان عرض اندام در برابر این تیم قدرتمند را پیدا نکرد و ۱۸ بر ۳ بازنده شد.

دیگر تیم کاراته قم، تیم شیتوریو کنشی کان قم در مسابقه برابر باشگاه گرین ۱۸ بر ۳ به پیروزی رسید اما سپس برابر تیم عقاب مقاومت شوبوکان ۱۸ بر ۳ شکست خورد و سرانجام با شکست ۱۵ بر ۶ برابر پاس به کار خود در نیم فصل پایان داد.

در پایان نیم فصل تیم انرژی پویا قم با ۹ امتیاز تیمی و ۶۸ امتیاز انفرادی در مکان سوم قرار گرفت. شیتوریو کنشی کان قم با ۶ امتیاز تیمی و ۴۹ امتیاز انفرادی، در رده  چهارم  ایستاد در حالی که تیم‌های عقاب مقاومت شوبوکان و پاس در رده‌های اول و دوم قرار گرفته‌اند.

این در حالی است که محمود پایدار سرمربی تیم کاراته انرژی پویا قم در گفتگو با مهر، هدف از حضور این تیم در لیگ برتر کاراته امید را مهیا شدن کاراته کاهای جوان قم برای رقابت در مسابقات انتخابی تیم ملی و تجربه اندوزی آن‌ها عنوان کرده است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۳۸۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخراج کنندگان غیر مجاز رمزارز ۱۰۰ برابر نرخ انرژی را باید جریمه پرداخت کنند+ فیلم

مدیرعامل توانیر با اشاره به ساعت فعالیت استخراج‌کنندگان مجاز رمزارز در ایام گرم سال، از جریمه ۱۰۰ برابری فعالان غیر مجاز این بخش در تابستان پیش رو خبر داد.

گروه نفت و انرژی بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ «مصطفی رجبی مشهدی» مدیرعامل توانیر در حاشیه آیین رونمایی از کمپین انرژی در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوال خبرنگار بازارنیوز پیرامون برنامه این شرکت برای مصرف برق ماینر‌های رمز ارز در فصل گرم سال گفت:برای کسانی که به صورت مجاز فعالیت استخراج رمز ارز را دنبال می‌کنند، پیش‌بینی می‌کنیم که از ساعت دو بامداد تا ۹ صبح که ساعت بار حداقل است، بتوانند فعالیت خود را داشته باشند. اما برای کسانی که در واقع به صورت غیر مجاز از شبکه برق استفاده می‌کنند، جرایم سنگینی پیش‌بینی شده است.


مدیرعامل توانیر خاطرنشان کرد: اگر ماینر‌هایی کشف شود، ضبط شده و تقدیم مقامات قضائی کشور می‌شود. بر اساس قوانین جدید، این ماینر‌ها امحا خواهند شد و جرایم سنگین بیش از ۱۰۰ برابر قیمت انرژی برای متخلفان پیش‌بینی شده است.


وی با تاکید بر این نکته که استفاده غیر مجاز از ماینر روند برق‌رسانی به مشترکان را مختل خواهد کرد، افزود: از همین جا از هموطنان می‌خواهم از طریق سامانه برق من، ماینر‌های غیر مجاز را گزارش دهند.


مشروح گفته‌های رجبی مشهدی را در کلیپ زیر مشاهده کنید؛

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



پایان پیام//

نام نویسنده: برچسب ها: ماینر غیر مجاز ، رمز ارز ، توانیر ، صنعت برق ، مصرف برق ، رجبی مشهدی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000T9s

دیگر خبرها

  • جدول منابع و مصارف حوزه انرژی در بودجه ۱۴۰۳ مصوب شد
  • موافقت مجلس با جدول منابع و مصارف حوزه انرژی در بودجه ۱۴۰۳
  • جدول منابع و مصارف «حوزه انرژی» به تصویب رسید
  • استخراج کنندگان غیر مجاز رمزارز ۱۰۰ برابر نرخ انرژی را باید جریمه پرداخت کنند+ فیلم
  • عکس| کری خوانی عجیب امید نورافکن برای پرسپولیسی‌ها؟
  • استوری واکنش برانگیز نورافکن با تم حیات وحش!
  • سلطانی نخستین نشان ایران را قطعی کرد
  • نخستین مدال ایران قطعی شد
  • نخستین مدال ایران قطعی شد/ شعبان از دور رقابتها کنار رفت
  • روز خوب نمایندگان بوکس ایران در رقابتهای جوانان و امید آسیا