Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی جهان نيوز، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون تلفیق بودجه سال 97 گفت: در جلسه امروز که با حضور محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه،‌ بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت و مسعود کرباسیان وزیر اقتصاد برگزار شد پیش از ورود به کلیات لایحه بودجه موضوعاتی همچون یارانه‌ها و قیمت‌ حامل‌های انرژی و اشتغال مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در این جلسه رئیس سازمان بودجه و وزیر نفت مطالب خود را مطرح کردند اما فرصتی برای وزیر اقتصاد باقی نماند.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 97 اظهار داشت: در جلسه امروز نوبخت با اشاره به بحث اشتغال عنوان کرد که ما بنا داریم تا در سال 97 یک میلیون و 50 هزار شغل را ایجاد کنیم و 73 میلیارد تومان به این حوزه اختصاص داده شده است.

لاهوتی خاطرنشان کرد: زنگنه نیز با اشاره به بحث فروش نفت گفت که ما نفت را با قیمت 55 دلار و ارز 3300 تومان در بودجه 97 در نظر گرفته‌ایم و با وضعیت فعلی احتمال ندارد که قیمت نفت از این مقدار بیشتر شود.

وی افزود: با توجه به اینکه ما دو میلیون و 400 هزار بشکه نفت در روز صادر می‌کنیم مجموعه درآمدهای نفتی ما حدود صد و یک هزار میلیارد تومان است.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 97  در پایان گفت: امروز کلیات بودجه در کمیسیون تلفیق مطرح نخواهد شد و در جلسه فردا  این موضوع در دستور کار اعضا خواهد بود.

منبع:فارس

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۳۸۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصابات جدید در حزب اعتدال و توسعه با امضای نوبخت+ جزئیات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد باقر نوبخت، دبیرکل حزب اعتدال و توسعه در ادامه انتصابات جدید ، طی احکام جداگانه خانم ها دکتر زهرا اربابی و دکتر پروین داداندیش را به ترتیب به سمت «معاون امور آموزش» و «معاون امور هماهنگی کانون ها» منصوب نمود.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903153

دیگر خبرها

  • ایجاد یک اتحادیه دفاعی هدفی دور از دسترس در اتحادیه اروپا
  • خبر خوش شورای نگهبان برای بازنشستگان | افزایش چشمگیر حقوق بازنشستگان از این ماه
  • ایجاد دانشکده علوم پزشکی دامغان در بودجه ۱۴۰۳ ردیف اعتباری دارد
  • کمیسیون اصل ۹۰ پیگیر اجرایی شدن سامانه ستاد
  • انتصابات جدید در حزب اعتدال و توسعه با امضای نوبخت+ جزئیات
  • جلسه کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • ۲۳ سند، آماده مذاکره با عراق در کمیسیون مشترک دو کشور است
  • زمان افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان مشخص شد/ رییس کمیسیون تلفیق بودجه درباره همسان‌سازی حقوق چه گفت؟
  • انتقاد رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر از کور شدن نمای بوستان‌های تهران
  • قرارداد ۲.۷میلیارد دلاری با پتروشیمی‌ها برای تولید بنزین