Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر سابق اطلاعات با بیان اینکه یکی از مشکلات جدی کشور با تکیه بر برجام و بی توجهی به توان ملی و اقتصاد مقاومتی است، افزود: با وجود اینکه نقدینگی کشور بر  طی ۳تا ۴سال گذشته بیش از ۵برابر شده است اما معشیت مردم‌تنگ و از طرفی عده ای دجار اشرافی گری شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از «دیارباران» حجت‌الاسلام‌ حیدر مصلحی شب گذشته با اشاره به اهمیت ۹دی به عنوان معجزه بزرگ‌ ملت اظهار کرد: در ۸ و ۹دی مروم با هوشیاری ضربه بزرگی به دهن استکبار و خواصی که تحت تاثیر دشمن قرار داشتند زد و به موجب آن فتنه دشمن را نقشه بر آب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: حضور پیش قدم مردم گیلان بویژه شهر رشت در دفع فتنه ۸۸ در ۸ دی مدال افتخاری برای استان است.

وزیر سابق اطلاعات درباره اهمیت ۹دی و تاکید مقام‌معظم رهبری بر واکاوی فتنه ۸۸ گفت: انقلاب اسلامی ایران در طول ۴دهه انقلاب در مقابل انواع فتنه ها نظیر ۸ سال جنگ تحمیلی، فتنه ۸۸ و.... مورد هجمه دشمنان بین المللی و داخلی قرار گرفت.

مصلحی بیان با بیان اینکه استکبار جهانی در حال فروپاشی است، گفت: در آمریکا بیش از ۱۴میلیون مقاله از هیئت های علمی آمریکایی و اروپایی ثبت شده است که فروپاشی استکبار را مطرح می کنند و منشأ آن را انقلاب اسلامی بیان می کنند.

وزیر سابق اطلاعات استکبار دست از ضربه به کشور برنداشته است، بیان کرد: استکبار‌ برای اسلام هراسی دنیا از پوشش داعش استفاده کرده است ولی باعث شد اندیشمندان آمریکایی و اروپایی برای شناخت اسلام به قرآن مراجعه کنند و پی برده اند که قرآن راهکار و حرف هایی تازه در کلیه مسائل اقتصادی، سیاسی، اخلاقی و اجتماعی دارد.

وی با بیان اینکه مقابله با انقلاب اسلامی هدف مشترک دشمنان در طول انقلاب است، گفت: ۴دهه است که دنیای استکبار با کلیه عوامل خود در حال طراحی برای مقابله با انقلاب اسلامی است و هر فتنه ای که علیه انقلاب طراحی شده است دارای نکات مشترکی است.

وزیر سابق اطلاعات با اشاره به ۳ضلع آمریکا، انگلیس و اسرائیل در فتنه ۸۸ بیان کرد: در فتنه ۸۸ همه کشورهای منطقه اطلاعات خود را در اختیار آنها قرادادند.

وی تصریح کرد: ملت ایران تا یه مقطعی در مقابل فتنه گران شرح صدر نشان داد تا سر عقل بیایبند ولی پس از اتمام حجت مقام معظم رهبری با فتنه گران وارد میدان عمل شدند.

**نفوذ یکی از برنامه های جدید استکبار است

مصلحی با اشاره به تاکید رهبرمعظم انقلاب درباره مسئله نفوذ بیان کرد: نفوذ یکی از برنامه های جدید استکبار است تا مسئولین، مردم و نخبگان را دز تصمیم گیرهایشان دچار اشتباه کنند.

وی با بیان اینکه خداوند در قرآن بیش از ۱۰روش نفوذ دشمن بر مسئولین و نخبگان را بیان کرده است، گفت: از جمله راه های نفوذ تهدید دشمن و گزینه نظامی روی میز است.

وزیر سابق اطلاعات با بیان اینکه یکی از مشکلات جدی کشور با تکیه بر برجام و بی توجهی به توان ملی و اقتصاد مقاومتی است، افزود: با وجود اینکه نقدینگی کشور بر  طی ۳تا ۴سال گذشته بیش از ۵برابر شده است اما معشیت مردم‌تنگ و از طرفی عده ای دجار اشرافی گری شدند.

مصلحی با بیان اینکه تحریم‌ ها به هیچ عنوان نمی تواند کشور را متوقف کند، گفت: ما با اراده و با اقتصاد مقاومتی و تکیه بر نیروهای جوان و انقلابی و حزب الهی که در کشور مورد بی اعتمادی مسئولان قرار گرفته اند می توانیم در مقابل تحریم ها بایستیم.

وی خاطرنشان با بیان اینکه در ۹دی ۸۸ فتنه به پایان نرسید و تنها متوقف شده است، گفت: امروز دشمن با برنامه جدید در قاچاق، ایجاد تنگی معشیت، مشکلات اقتصادی فتنه های جدید خود را اجرا می کند.

وزیر سابق اطلاعات با بیان اینکه دشمن و فتنه گران فضای مجازی را به عنوان یک ابزار در اختیار گرفته است، گفت: یک عده داخل کشور هنوز قبول ندارند که جوان دهه سومی می تواند در فضای علمی و ....حرفی برای گفتن داشته باشد.

وی با بیان اینکه دشمن دارای طراحی های جدید است و در نتیجه هوشیاری های جدیدی را می طلبد، گفت: ملت باید هوشیاری خود را حفظ کند اطمینان داشته باشد انقلاب اسلامی مسیر توسعه و پیشرفت و حل مشکلات را طی می کند و دشمن‌ را به خاک‌ذلت می کشاند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۳۸۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای نشان ملی به شرکت آرد هشترود 

فرماندار هشترود در بازدید از شرکت آرد هشترود به مناسبت هفته کار و کارگر گفت: نشان ملی اقتصاد مقاومتی به خاطر فعالیت‌های این شرکت بر اساس سیاست‌های کلان اقتصاد مقاومتی اعطا شد و جزو کارخانه‌های آرد نمونه استانی است که تاکنون هیچ گونه نارضایتی از آن گزارش نشده است.

 قشلاقی ادامه داد: کارگران نقش آفرینان اصلی تولید، توسعه و موتور محرکه و پیشران اقتصادی هستتد که مسیر رشد و اعتلای کشور در خودکفایی و رسیدن به قله‌های افتخار را هموار می‌کنند.

وی گفت: هفته کارگر فرصتی مناسب برای یادآوری تلاش‌های ارزنده قشری است که پیامبر (ص) بر دستان پینه بسته اش بوسه زده و ما نیز افتخارمان خدمت به این قشر ارزشمند است.

فرماندار هشترود خاطرنشان کرد: تلاش و پشتکار قشر شریف کارگر در طول سال‌ها بر کسی پوشیده نیست و در سال جهش تولید با مشارکت مردم این قشر زحمتکش می‌تواند همچون گذشته در مسیر تعالی و پیشرفت و خودکفایی کشور گام بردارند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • جهش تولید بدون تکیه بر نیروی کار میسر نیست
  • کارگران با روحیه ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام حرکت می کنند
  • اعطای نشان ملی به شرکت آرد هشترود 
  • روحانی: برجام بازدارندگی‌مان را افزایش داد | امروز دعوا بر سر ساخت مسجد است | ساکت ننشینیم، مردم را به پشتیبانی از نظام تشویق کنیم | مگر در انقلاب با زور مردم را باحجاب کردیم؟
  • اعطای نشان ملی اقتصاد مقاومتی به " شرکت آرد هشترود "
  • روحانی: پاسخ من به شورای نگهبان به زودی منتشر می‌شود تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند!
  • افشاگری روحانی درباره دلایل ردصلاحیتش
  • رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور
  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • اقتصاد مقاومتی با اتکا به تولید داخل محقق می‌شود