Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی قوچان از متلاشی شدن باند خرده فروشان مواد مخدر در این شهر خبر داد. ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷ استانها خراسان رضوی نظرات

سرهنگ رضا قدمگاهی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: با همت پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی مرحله‌ای دیگر از طرح دستگیری سوداگران مرگ به اجرا درآمد.

وی افزود: پلیس مبارزه با مواد مخدر در اجرای این طرح با یک سری تحقیقات گسترده میدانی 6 خرده فروش مواد مخدر صنعتی(5 مرد و یک زن) را شناسایی و طی عملیات های مجزا دستگیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ قدمگاهی اظهار داشت: در این راستا در بازرسی از متهمان و محل اختفای آنان مقدار 251 گرم مواد مخدر صنعتی شامل232 گرم کراک و 19 گرم شیشه کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قوچان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعاتی در زمینه تهیه و توزیع، خرید و فروش مواد مخدر و یا سایر جرائم را از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 در اختیار پلیس قرار دهند.

انتهای پیام/

R41347/P41362/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۳۹۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۷ خرده‌فروش و قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یحیی الهی امروز سه‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی به‌منظور پاک‌سازی نقاط آلوده و جرم‌خیز، چندین مرحله عملیات ضربتی جداگانه در سطح حوزه استحفاظی استان اجرا شد.

وی در اجرای این طرح از دستگیری ۴۷ خرده‌فروش و قاچاقچی مواد مخدر و کشف ۲۳۵ کیلو ۱۱۸ گرم انواع مواد مخدر، دستگیری ۳۳ سارق و چهار مال‌خر خبر داد.

فرمانده انتظامی لرستان، کشف ۶۸ هزار و ۱۹۱ قلم انواع کالای قاچاق به ارزش تقریبی ۴۰۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و توقیف چهار دستگاه خودروی شوتی و چهار دستگاه کامیون و دستگیری ۹ نفر دراین‌رابطه را از دیگر نتایج این دانست و گفت: در این طرح چهار اراذل‌واوباش دستگیر، ۹۰ معتاد متجاهر جمع‌آوری و ۹۶ مجلوب و تحت تعقیب مراجع قضائی و انتظامی دستگیر شدند.

سردار الهی، گفت: در این طرح ۱۵۸ دستگاه خودرو و تعداد ۳۸ دستگاه موتورسیکلت متخلف نیز توقیف و روانه پارکینگ شدند.

کد خبر 6086532

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در مازندران
  • ۴۷ خرده‌فروش و قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • انهدام باند توزیع شیشه و هروئین در جنوب تهران
  • دستگیری ۲۷ معتاد و خرده‌فروش مواد مخدر در لاهیجان
  • قاچاق هروئین و شیشه در پوشش باند خانوادگی
  • متلاشی شدن باند قاچاق مواد مخدر در مازندران
  • باند ۵ نفره قاچاق مواد مخدر در مازندران متلاشی شد
  • دستگیری ۵۴ خرده فروش مواد مخدر در خدابنده
  • دستگیری توزیع کننده مواد مخدر صنعتی در اراک