Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 19 پنجشنبه 7 دی صدای شلیک گلوله‌هایی در چند متری میدان مرکزی شهرستان رامسر و در کوچه بانک ملی، مغازه داران و عابران را وحشت زده به سمت صدای گلوله‌ها کشاند. ساکنان محلی پس از رسیدن به محل، پژو پرشیای سفید رنگی را دیدند که با دو سرنشین غرق در خون پس از برخورد با یک پراید متوقف شده بود. آفتاب‌‌نیوز : با اعلام این گزارش به پلیس، مأموران بلافاصله به محل اعزام شدند و تحقیقات آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همزمان مرد و زن جوان مجروح که خون زیادی از دست داده بودند به دستور بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رامسر به بیمارستان انتقال یافتند.
بررسی‌های مقدماتی پلیس نشان داد راننده مجروح مرد جوانی به نام «علی» است و زن جوان نیز «شهرزاد» نام دارد. یکی از شاهدان حادثه به مأموران گفت: صدای شلیک را که شنیدم متوجه خودروی سفید رنگ پژو پارسی شدم که با دو سرنشین چند باری به چپ و راست منحرف شد و سرانجام با پرایدی برخورد کرد و در گوشه خیابان ایستاد.
فرد دیگری که لحظاتی قبل از تصادف در محل حضور داشت، در حالی که جزئیات بیشتری از این واقعه هولناک دیده بود، گفت: مرد جوانی در فاصله چند متری خودرو در قسمت عقب آن ایستاده بود و در حالی که لوله اسلحه شکاری‌اش را به سمت راننده و زن جوان نشانه رفته بود، شلیک کرد.پس از این تیراندازی شیشه عقب خودرو خرد شد و روی زمین ریخت و زن و مرد نیز هدف اصابت گلوله قرار گرفتند.
با این اظهارات در تحقیقات بیشتر پلیسی مشخص شد ضارب مرد جوانی به نام «فریبرز» و همسر زن مجروح است. کارآگاهان همچنین در تحقیقات تکمیلی دریافتند که حادثه تیراندازی هنگامی رخ داده که جوان راننده به نزدیکی خانه محل سکونت زن جوان رفته و او را سوار خودرو کرده است.
در حالی که تجسس‌های پلیس برای به دست آوردن ردی از ضارب فراری ادامه دارد، با تشخیص تیمی از پزشکان پس از بررسی وضعیت دو مصدوم حادثه، زن جوان به دلیل آسیب مغزی و خونریزی شدیدی برای عمل جراحی به بیمارستان تنکابن اعزام شد اما جراحی روی مرد مجروح که از ناحیه گردن آسیب دیده بود با موفقیت انجام شد.
محمد آزاد، فرماندار رامسر گفت: هویت عامل تیراندازی شناسایی شده است و براساس اطلاعات به دست آمده او با یک اسلحه شکاری به همسرش و راننده خودرو شلیک کرده است. انگیزه این تیراندازی مسائل خانوادگی بوده است و ضارب فراری در عملیات پلیس دستگیر شد. زن مجروح با اصابت چهار گلوله به ناحیه صورت دچار خونریزی مغزی شده و در بیمارستان تنکابن تحت مداوا قرار دارد.
ایران

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۳۹۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرونده قضایی برای ضاربان شهید الداغی تشکیل شد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، به نقل از روابط عمومی دادگستری خراسان رضوی، در پی تذکر یک جوان کاشمری و آمر به معروف و ناهی از منکر به ۲ راکب موتورسیکلت که برای سه دختر نوجوان ایجاد مزاحمت کرده بودند، وی از سوی ضاربان با ضربات چاقو مورد حمله قرار گرفت و از ناحیه گردن مجروح شد.

بیشتر بخوانید: دادستانی علیه برخی فعالان رسانه‌ای درباره پرونده نیکا شاکرمی اعلام جرم کرد

بنا بر این گزارش، پرونده قضایی در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان کاشمر تشکیل شد و متهمان با صدور قرار بازداشت موقت، تحویل زندان شهرستان شدند.

ساعت ۱۹:۲۰ روز جمعه مورخ ۷ اردیبهشت (همزمان با شب شهادت شهید غیرت شهید الداغی) جوان باغیرت کاشمری که شاهد مزاحمت دو راکب موتورسوار برای سه دختر نوجوان بود، وقتی متوجه نداشتن حالت طبیعی این موتورسواران می‌شود، به صورت لسانی به آنها تذکر می‌دهد، اما این دو اراذل و اوباش با وی درگیر می‌شوند و با چاقو وی را از ناحیه گردن مجروح می‌کنند.

پس از این حادثه و درگیری، بلافاصله جوان باغیرت کاشمری به بیمارستان منتقل می‌شود و دو اراذل و اوباش نیز توسط مردم به گشت ۱۱۰ تحویل داده می‌شوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229147 برچسب‌ها قوه قضاییه

دیگر خبرها

  • محموله ۱۵ میلیاردی لوازم یدکی و لوازم آرایشی قاچاق در توقیف پلیس
  • روز خلیج فارس با شهنواز 
  • پرونده قضایی برای ضاربان شهید الداغی تشکیل شد
  • مردی با جیب پر از چک‌پول توسط برادرش به قتل رسید
  • ناکامی قاچاقچی در انتقال ۴۲۴ کیلو تریاک
  • قتل برادر با شلیک گلوله/ کشف میلیاردها تومان چک خون‌آلود در جیب مقتول
  • مرگ سارق موبایل قاپ با شلیک پلیس
  • رابطه عاشقانه به خون کشیده شد / قتل هولناک زن جوان با ضربات چاقو
  • بنی گانتز مجروح شد/عمل جراحی در بیمارستانی در تل آویو
  • رابطه عاشقانه درخیابان گاندی با ۲۰ ضربه چاقو به خون کشیده شد