Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛هفته دوم از دور برگشت لیگ دسته دوم بسکتبال مردان کشور شامگاه جمعه برگزار شد که در یکی از بازی‌ها در قم تیم خلیج فارس قم با پیروزی برابر حریف خود شانس خود برای صعود را همچنان حفظ کرد.

تیم‌های بسکتبال خلیج فارس قم و هیئت بسکتبال استان قزوین در سالن شهید رضاییان قم برابر هم صف آرایی کردند که تیم خلیج فارس قم در پایان این مسابقه موفق شد حریف خود را با امتیاز ۷۰ بر ۶۴ شکست دهد و ۲ امتیاز دیگر را به حساب امتیازات خود اضافه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مسابقه تیم هیئت قزوین بازی را بهتر آغاز کرد و در کوارترهای اول و دوم نمایش بهتری نسبت به میزبان خود داشت به طوری که در پایان نیمه اول بازی موفق شد تیم خلیج فارس قم را با امتیاز ۳۱ بر ۲۳ شکست دهد اما جریان بازی در نیمه دوم تغییر کرد.

در ادامه مسابقه بازیکنان تیم خلیج فارس قم عملکرد بهتری داشتند و با دفاع مؤثر در زیر حلقه و نیز کاهش اشتباهات در پرتاب‌های نهایی اعم از ۲ و ۳ امتیازی اختلاف را جبران کردند و در نهایت در کوارتر چهارم موفق شدند بازی را به سود خود به پایان برسانند.

تیم خلیج فارس قم در بازی قبلی خود در استان همدان و برابر تیم هیئت بسکتبال اسد آباد نیز موفق شده بود در یک بازی شانه به شانه با یک امتیاز اختلاف و با امتیاز ۶۰ بر ۵۹ این تیم را شکست دهد و اکنون شانس مناسبی برای کسب جواز صعود به مرحله دوم دارد.

انتهای پیام/ح

تیم بسکتبال خلیج فارس قم برابر نماینده قزوین پیروز شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۳۹۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی بر چند خبر ورزشی شانزدهم اردیبهشت استان قزوین

در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال و در بازی هفته بیست و ششم، شمس آذر قزوین امروز در بازی خارج از خانه به مصاف تیم گل گهر سیرجان می‌رود.

این بازی ساعت ۱۹ در حالی برگزار می‌شود که گل گهر و شمس آذر در مکان‌های ششم و هفتم لیگ قرار دارند.

دوچرخه سواران قزوینی راهی رقابت‌های آسیایی می‌شوند

حسین زنجانیان و طا‌ها قابلی رکابزنان تیم ملی کوهستان برای شرکت در رقابت‌های آسیایی در رشته دانهیل راهی مالزی می‌شوند.

تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان با شش ورزشکار امشب راهی مالزی می‌شود و دو نماینده استان ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت با حریفان مصاف می‌کنند.

 اتحاد قزوین تنها نماینده استان در لیگ مناطق کشور

مرحله دوم مسابقات فوتبال نوجوانان کشور قرعه کشی شد و تیم اتحاد قزوین تنها نماینده استان در این رقابت‌ها با تیم‌های فولاد مشهد، فریدونکار و عقاب ساری در گروه سه مسابقات هم گروه است.

این مرحله از رقابت‌ها به صورت مجتمع از امروز تا ۲۱ اردیبهشت در مشهد برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • بسکتبال NBA | برد نزدیک نیکس و دردسر بزرگ قهرمان
  • برتری تراکتور و هوادار در نیمه اول/ صنعت نفت جان گرفت
  • برتری سپاهان برابر استقلال خوزستان در نیمه اول
  • بسکتبال NBA | مرگ جادو و جشن کلیولند با کامبک تاریخی
  • نگاهی بر چند خبر ورزشی شانزدهم اردیبهشت استان قزوین
  • هالند با گواردیولا دعوا داشت، نه داور!
  • آمار ابدی مسی: 1200 گل + پاس گل!
  • بسکتبال NBA | از این گرگ‌ها باید ترسید
  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال
  • لیگ برتر بسکتبال: شهرداری گرگان به فینال رسید