Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: فتنه های دیگر علاوه بر جریان انحرافی، عوامل خارجی، جریان نفوذ و ... به دلیل بی بصیرتی ها در پیش است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یک کارشناس مسائل سیاسی به مناسبت حماسه 9 دی با اشاره به اینکه این روز همانند تسخیر لانه جاسوسی، فتح خرمشهر یک انقلاب بود به خبرنگار تیتریک گفت: پس از اینکه مدیران و مسئولین توان مدیریت جامعه را از دست دادند مردم به صحنه آمدند و این حماسه را رقم زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

  حجت الاسلام علی رسولی افزود: هر کجا که مردم احساس می کنند آقایان، مدیران و مسئولین ضعف دارند وارد میدان شده و آن را جبران می کنند چرا که 8 ماه مملکت توسط فریب خوردگان و یا عامدانه با هدایت، تبلیغات و سرمایه گذاری وسیع خارج از کشور کشور تعطیل کردند و متاسفانه برخی از آقایان کم آوردند و ملت نیز این نقیصه را جبران کردند.    وی اظهار داشت: استارت فتنه پس از پیروزی انتخابات سال 84 در موسسات غربی با سرمایه های کلان همانند بیلدربرگ، موقوفه ملی، دمکراسی و استفاده از رسانه ها، توئیتر، فیسبوک زده شد و با فعال شدن در فضای مجازی این فتنه را به وجود آوردند و قصد آنها انتخابات و تقلب نبود و درصدد براندازی نظام بودند و در واقع مطالبات سیاسی نداشتند.    حجت الاسلام علی رسولی تصریح کرد: امروز برخی اتفاقات راهنمایی می شود تا عده ای امتیازات گرفته و جانب حقانیت به خود بگیرند که البته این نیز فتنه جدیدی بوده و البته فتنه های دیگر نیز علاوه بر جریان انحرافی، عوامل خارجی، جریان نفوذ و ... به دلیل بی بصیرتی ها در پیش است.    وی گفت: نباید ساده لوحی کرده و از پیروزی های بین المللی مغرور شویم لذا باید به مردم خود خدمت کنیم چرا که با کوتاهی اعتراضات واقعی تبدیل به فرصتی برای نفوذ نشود زیرا ممکن است برخی انسان های غرب گرا اعم از اهل قلم، مدیران، جریان های سیاسی و ... در جامعه باشند و باید مراقب این قشر بود.    حجت الاسلام رسولی با اشاره به اینکه امروز اعلام مواضع مسئولین در وضعیت بهتری به سر می برد افزود: زمان فتنه عده ای ابهام داشتند و عامدانه موضع خود را بیان نکردند که موجب شعله ور شدن آتش فتنه شد که آن زمان به آنها ساکتین فتنه می گفتند اما در حال حاضر عده ای کمی هستند که موضع آنها نسبت به فتنه مشخص نیست و بسیاری از آقایانی که در جریان فتنه ساکت بودند اعلام موضع کرده اند و این مسئله به وحدت جامعه کمک کرد.    کارشناس سیاسی در خاتمه اظهار داشت: کم کاری، عدم همکاری و ... در برخی مدیران که وابستگی حزبی یا جریانی دارند و امتیازهای آن را مطالبه می کنند کمتر شده است اما وجود دارد و نمی توان انکار کرد چه بسا برخی از تحرکات جدیدی که در قالب اعتراضات مردمی به گرانی و برخی مسائل است با تحریک همین کم کارها، ناتوان ها و ضعیف المدیره ها نشات بگیرد.         انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۳۹۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل شرکتهای واسطه برای جذب سرمایه خارجی قانونی شد

بر اساس قانون تامین مالی تولید و زیرساختها دستگاه‌ها مکلفند هر سه ماه یکبار داده‌های این سامانه را به روز بکنند و فرصت‌های سرمایه‌گذاری را دائماً معرفی بکنند و این اطلاعات به صورت رایگان در اختیار متقاضیان قرار بگیرد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگرازی تسنیم، در حوزه سرمایه‌گذاری خارجی با مسئله معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری در داخل مواجه هستیم. در این قانون تامین مالی تولید و زیرساختها   سازمان سرمایه‌گذاری با همکاری استان‌ها و دستگاه‌های مختلف مکلف شده است که یک سامانه‌ای  برای معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری ایجاد بکند.

بر این اساس دستگاه‌ها مکلفند هر سه ماه یکبار داده‌های این سامانه را به روز بکنند و فرصت‌های سرمایه‌گذاری را دائماً معرفی بکنند  و به صورت رایگان در اختیار متقاضیان  قرار بگیرد.

بر اساس احکام مندرج در این قانون استان‌ها را و دستگاه‌ها را بسته به اینکه برای معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری چه میزان  تلاش می‌کنند  رتبه بندی خواهند شد.

شرکتهای واسطه قانونی شدند

طبق اعلام معاون وزیر اقتصاد،  این موارد  به تسهیل سرمایه‌گذاری خارجی درقالب  یک کارگزاری  تبدیل میشود. بر این اساس برای معرفی فرصت‌ها، آوردن سرمایه خارجی و سهم بری از سرمایه‌گذاری یک سازوکار  قانونی خواهیم داشت که  این موارد تسهیل گری را به رسمیت می‌شناسیم.

بر این مبنا شرکتهایی ثبت می‌شوند  با این کار کرد که میرود سرمایه‌گذار پیدا می‌کند، این شرکتها  سرمایه گذار خارجی را به یکی از فرصت‌های  سرمایه پذیر در استانها متصل خواهند کرد.

خودش هم سهم بری خواهد داشت یا در جریان درآمدی آن سرمایه‌گذاری که اتفاق می‌افتد یا اساسا از همان اول یک قراردادی با سرمایه گذار خارجی دارد و ازش مبالغ را دریافت می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • روحانیون مرزبانان فکری و اعتقادی جامعه هستند
  • مشکلات و دغدغه های تولیدکنندگان ملارد پیگیری و حل شود
  • علامه مطهری شخصیت جامع علمی و بصیرتی معاصر است
  • غیربومی بودن مدیران یکی از اساسی ترین مشکلات البرز است
  • اتهام مدیران «مأمن سیاسی» و «نگرش امروز» نشر اکاذیب بود
  • شست‌وشوی عقل به واسطه کتاب انجام می‌شود
  • تشکیل شرکتهای واسطه برای جذب سرمایه خارجی قانونی شد
  • نیروی زمینی ارتش ۴۶ هزار شهید تقدیم نظام کرده است
  • توت فرنگی مازندران چشم انتظار صنایع تبدیلی/ کام شیرین واسطه ها
  • معاملات مسکن به این روش عجیب انجام می‌شود