Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-01@18:09:41 GMT

هفت راز حفظ جوانی و زیبایی

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۳۹۹۳۸

هفت راز حفظ جوانی و زیبایی

به گزارش سرویس گوناگون جام نیـوز، همه ما می دانیم برای جوان ماندن در درجه ی اول لازم است تغذیه ی سالم داشته باشیم ، ورزش کنیم و حداقل هفت تا هشت ساعت در شبانه روز بخوابیم . البته نوشیدن میزان کافی آب را هم نباید فراموش کرد . اما در این مطلب قصد داریم نکاتی را با شما در میان بگذاریم که نه تنها به شما ظاهری جوان می بخشند ، بلکه به حفظ این جوانی برای سال های طولانی تر نیز کمک می کنند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با ادامه ی این مطلب همراه شوید :


هنگام دوش گرفتن ، از یک پارچه ی ضخیم و یا لیف برای ماساژ کل بدن استفاده کنید .اینکار خیلی ساده اما بسیار تاثیر گذار برای لایه برداری پوست و حفظ لطافت و جوانی آن است .


گاهی دست ها بیشتر از چهره سن شما را نمایان می کنند.پس پیشنهاد می دهیم از سن بسیار پایین به سلامت پوست دست های خود اهمیت دهید . از کرم مرطوب کننده و همچنین ضد آفتاب روی دست ها استفاده نمایید ( دقیقا مثل پوست ) و این کار را هر روز انجام دهید . همچنین همیشه وقت انجام کارهای خانه از دستکش استفاده کنید . در این صورت دست ها برای مدت بسیار طولانی جوان خواهند ماند .


برای پوست سالم ، جوان و زیبا ، سه یا چهار میوه و سبزی با رنگ های مختلف در روز مصرف کنید . این میوه ها و سبزیجات رژیم غذایی شما را متعادل و سلامت می نمایند و در نتیجه پوستی شاداب خواهید داشت .


از بلند کردن زیاد ناخن ها خودداری کنید . ناخن های بلند در نظر مرد ها زیبا که نیست هیچ ، ناخودآگاه آنها را می ترساند . علاوه بر این ناخن های بسیار بلند اصلا جذابیت ندارند و از مد افتاده اند . بهتر است ناخن ها بیشتر از ۴ میلی متر بالاتر از نوک انگشتان نباشند تا ظاهری زیباتر و طبیعی تر داشته باشند .


همیشه عینک آفتابی بزنید . عینک آفتابی از بروز بسیاری از خطوط ریز اطراف چشم و همچنین پیشانی پیشگیری می نماید.


استفاده از برق لب به جای رژ لب یکی از آسانترین راه ها برای حفظ ظاهری جوان است . به همین دلیل بیشتر خانم های مشهور به برق لب علاقه دارند . رژ لب هایی که کمی براق تر هستند نیز در ایجاد ظاهری جوان در چشم بیننده بهتر عمل می کنند .


تکنیک های ریلکسیشن بیشتری بیاموزید استرس یکی از مهمترین عوامل پیری زودرس بشمار می رود . حتی چند نفس عمیق در طول روز به حفظ آرامش درونی کمک شایانی می نماید .
امیدواریم این مطالب مفید بوده باشند

 

مه شو

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۳۹۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر چهره محسوس بازیگر زن ۵۴ ساله بعد از عمل زیبایی! | تصویر

انتشار تصویری جدید از شهره سلطانی ( بازیگر ۵۴ساله) بعد از عمل زیبایی باعث تعجب طرفداران این بازیگر قدیمی شده است./چندثانیه

دیگر خبرها

  • سوسک شب رو به این زیبایی! (عکس)
  • تشکیل اولین قرارگاه جوانی جمعیت در شهرستان اردکان
  • جویدن ناخن با کدام اختلالات سلامت روان ارتباط دارد؟
  • شرایط دریافت وام‌ها و تسهیلات فرزندآوری باید تسهیل شود
  • زیبایی نقاشی خداوند در طبیعت زیرکوه
  • دولت با ایده‌هایی عملگرایانه سیاست‌های جمعیتی را تقویت کند
  • نیروی جوان جامعه عامل پیشرفت های آتی خواهند بود/ شرایط وام فرزندآوری تسهیل شود
  • خواص معجزه‌آسای سیر برای پوست و مو
  • سیاست‌های مشوق جمعیتی دولت در فرهنگ جوانی جمعیت اثرگذار است
  • تغییر چهره محسوس بازیگر زن ۵۴ ساله بعد از عمل زیبایی! | تصویر