Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@21:12:38 GMT

۵۲۱۵ مزار شهید در مازندران ساماندهی شده است

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۴۰۰۰۵

۵۲۱۵ مزار شهید در مازندران ساماندهی شده است

ساری - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران گفت: از ۱۰ هزار و ۲۵۷ مزار شهید در استان پنج هزار و ۲۱۵ مزار ساماندهی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی نبیان ظهر شنبه در جلسه کارگروه ساماندهی گلزار شهدای مازندران با بیان این که در ساماندهی گلزار شهدا همه دستگاه های مسئول تکلیف دارند، افزود: عزت و اقتدار کشور مدیون جان فشانی شهداست و تعهد برای ساماندهی گلزار شهدا تعهد به خون شهداست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نبیان با اعلام این که از هزار و ۶۰۴ گلزار شهدای استان، تاکنون تعداد ۶۲۰ گلزار ساماندهی شده است و ۸۵ گلزار شهدا در دست ساماندهی است، تصریح کرد: از ۱۰ هزار و ۲۵۷ مزار شهدا تاکنون پنج هزار و ۲۱۵ مزار ساماندهی شده است و ۹۵۸ مزار در دست ساماندهی قرار دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران، عنوان کرد: از مجموع ۴۵۵ تک مزار ۲۸۸ مزار ساماندهی شده است و ۱۲ مزار در دست اقدام است.

نبیان با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای والامقام و شهدای مازنی مدافع حرم آل الله، عنوان کرد: روز نهم دی روزی است که مردم مومن و با بصیرت ایران اسلامی با ولایت تجدید میثاق کردند و حماسه ای ماندگار خلق کردند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۴۰۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده فردا در اصفهان

 مسؤول روابط عمومی سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) اصفهان در جلسه تشییع و خاکسپاری پیکر شهدای تازه تفحص شده در اصفهان درخصوص جزئیات مراسم تشییع و تدفین این شهدا گفت: پیکر پاک ۳ شهید دفاع مقدس، شهید عباس رمضانی، شهید مجتبی نادر طهرانی و شهید جواد مراثی که به تازگی تفحص شده‌اند و همچنین پیکر یک شهید گمنام در شهر اصفهان تشییع خواهند شد.


روح‌اله حکیمی‌فردافزود:  مراسم تشییع این شهیدان والامقام روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ساعت ۹:۰۰ صبح از فلکه فیض به سمت گلستان شهدای اصفهان برگزار می‌شود.


او  اصفهان با بیان اینکه هویت پیکر‌های مطهر این شهدا که از شهدای هشت سال دفاع مقدس بوده‌اند، از طریق پلاک هویت و DNA احراز شده، گفت: این شهدا متعلق به شهر اصفهان هستند که پس از سال‌ها چشم انتظاری خانواده‌هایشان به آغوش خاک دیار خود بازگشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • بیعتی دوباره با شهید راه مقاومت
  • گلزار مطهر شهدای شهر بوشهر غبارروبی شد
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده فردا در اصفهان
  • اعلام جزئیات تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده در اصفهان
  • دشمن از فرهنگ شهادت، هراس دارد
  • عطر افشانی مزار شهدا درپلدشت
  • اعتبارات درمان ایثارگران ۱۰۰ درصد افزایش یافت
  • غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای گمنام دانشگاه فرهنگیان مشهد
  • حمایت درمانی خانواده شهدا ۱۰۰ درصد افزایش یافت
  • نامگذاری کتابخانه دانشگاه پیام نور کرمان به نام دانشجوی شهید حادثه تروریستی گلزار شهدا