Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@07:42:58 GMT

۹ دی مردمی بودن جمهوری اسلامی را نشان داد

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۴۰۲۰۳

۹ دی مردمی بودن جمهوری اسلامی را نشان داد

رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت حماسه نهم دی گفت: حماسه نهم دی عمق مردمی بودن نظام جمهوری اسلامی ایران را نشان داد و ثابت کرد این نظام از سرمایه مردم برخوردار است و مردم به طور مبنایی به نظام جمهوری اسلامی ایران اعتقاد دارند. ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۱ استانها هرمزگان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، علی محمد نائینی پیش از ظهر امروز در اجتماع گسترده مردم بندرعباس که به مناسبت سالروز حماسه 9 دی در میدان انقلاب این شهر برگزار شد با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران به برکت حماسه نهم دی اقتدار بیشتری به دست آورد اظهار داشت: این اقتدار جمهوری اسلامی ایران در منطقه موجب شد تا مبارزه جدی با داعش شکل بگیرد و با تلاش جبهه مقاومت این گروه تکفیری شکست خورد و ساقط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: امروز به برکت حضور قدرتمندانه جمهوری اسلامی ایران در منطقه، گروه‌های سازش‌گر با رژیم صهیونیستی تضعیف شده و جریانات مبارز در حال تقویت هستند و گروه‌های جهادی جدیدی برای مبارزه با صهیونست‌ها شکل می‌گیرد.

رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت حماسه نهم دی افزود: با توجه به قدرت جمهوری اسلامی ایران، غرب بر ایجاد چالش‌های داخلی برای ایران اسلامی متمرکز شده است و ده‌ها مرکز مطالعاتی آمریکایی در حال بررسی و اجرایی روش‌های مختلف برای ایجاد این چالش‌ها هستند.

نائینی تصریح کرد: هدف اصلی این مراکز آمریکایی رصد تحولات سیاسی و اجتماعی در ایران و بهره‌گیری از اعتراضات و نارضایتی‌های اجتماعی، حزبی و قومی و مدیریت و تبدیل آن به چالش سیاسی و امنیتی برای ایران است.

وی بیان داشت: در این شرایط همه باید بصیرت داشته باشیم و هوشیارانه مسائل را بنگیریم چون دشمن با بهره‌گیری از عناصر معاند نظام تلاش می‌کند اعتراضات مردم را برای ایجاد چالش امنیتی مدیریت کند و مسئولان نیز باید با این مباحث هوشمندانه برخورد کنند.

رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت حماسه نهم دی با تاکید بر اینکه باید مراقب رفتار خواص آلوده و دنیاپرست باشیم، عنوان کرد: باید همانند سال 88 مراقب رفتار سیاستمدارانی که از انقلاب سواستفاده می‌کنند و دین را دستمایه رسیدن به قدرت قرار می‌دهند، باشیم و چنین افرادی را به درستی بشناسیم.

نائینی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در آستانه 40 سالگی قرار دارد، اضافه کرد: با وجود تمامی مشکلات اما کشور ما در طول این چهار دهه، پیشرفت‌ها و موفقیت‌های فراوانی داشته و نباید اجازه دهیم که دستاوردهای این انقلاب کتمان شود چون دشمن می‌خواهد ضعف‌ها را بزرگ جلوه دهد و چالش‌های اجتماعی را به چالش‌های سیاسی تبدیل کند.

وی تاکید کرد: مردم باید با تدبیر و هوشمندی فرصت نقش آفرینی را از دشمن بگیرند و حماسه نهم دی نیز عمق مردمی بودن نظام جمهوری اسلامی ایران را نشان داد و ثابت کرد این نظام از سرمایه مردم برخوردار است و مردم به طور مبنایی به نظام جمهوری اسلامی ایران اعتقاد دارند.

انتهای پیام/

R7720/P1357/S6,58/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۴۰۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح

سردار عباسقلی زاده در مراسم هیات رزمندگان آذرشهر تبیین وصیت نامه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را عامل بازدارنده توطئه‌های دشمنان عنوان کرد و گفت: به گفته سردار سلیمانی جمهوری اسلامی حرم است و ماباید در دفاع از این حرم، خود را به سلاح ایمان و بصیرت تجهیز کنیم تا کشورمان و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقابل توطئه‌های دشمنان مصون بماند.

وی با تاکید بر حضور گسترده مردم در انتخابات آتی افزود:شرکت گسترده مردم در انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی از اهمیت و حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و دشمنان با توطئه‌های متفاوت سعی دارند حضور مردم در انتخابات را کمرنگ نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین چالش کلانشهر اراک جذب و انتقال سرمایه است
  • «بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا
  • ۱۰ سال بعد از طرح تحول سلامت؛ سرمایه‌گذاری‌ بی‌سابقه برای سلامت مردم/ «این طرح نشان داد ظرفیت پاسخ دادن به نیازهای بزرگ کشور وجود دارد»
  • داوطلبان مورد حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی در زنجان و خدابنده
  • کاندیداهای موردحمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی درزنجان و خدابنده
  • ردادی: مردم با حضور در انتخابات مجلسی قوی را رقم بزنند
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است
  • چرا انتشار اوراق رهنی مسکن در ایران گره گشا نبود؟