Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار مجید شجاع روز شنبه در حاشیه اجتماع بزرگ 9 دی در بیرجند در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هر نوع هنجارشکنی و مقابله با اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان خط قرمز ماست و از مردم تقاضا داریم که برای طرح و پیگیری مباحث مدنظر خود از راه قانونی وارد شوند.
وی گفت: قطعا مسائل و مشکلات اجتماعی در همه جای دنیا وجود دارد و گرانی و تورم مشکلاتی نیست که مردم توانمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نتوانند از آن عبور کنند و در کوتاه و بلندمدت مرتفع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی خراسان جنوبی بیان کرد: در همین راستا دشمنان و معاندین نظام همواره در کمین بوده اند که اقداماتی را مغایر با امنیت ملی رقم بزنند و انقلاب اسلامی را در دفاع از اهدافش ناتوان جلوه دهند که سخت در اشتباه هستند.
وی افزود: متاسفانه گاهی افرادی فریب می خورند و حول محور معاندان حرکت می کنند که موجب شکل گیری تجمع های محدود در شهرستان ها و حتی مرکز استان شد که با هوشیاری مردم و نیروهای حاضر در صحنه خاتمه یافت.
سردار شجاع گفت: نیروی انتظامی به عنوان سربازان نظام تا آخرین قطره خون از امنیت اجتماعی مردم دفاع خواهد کرد.
وی حضور پر شور مردم در حماسه 9 دی را تجلی امنیت ملی دانست و اضافه کرد: تا مردم ایران در این صحنه ها حضور دارند گزند هیچ معاندی را متحمل نخواهیم شد.
فرمانده انتظامی خراسان جنوبی تصریح کرد: همه مسئولان در تلاش هستند که مشکلات مردم مرتفع شود و با اقداماتی که صورت گرفته است با همراهی مردم این تلاش ها به نتیجه خواهد رسید.
آیین بزرگداشت 9 دی که پس از حضور میلیونی مردم در نهم دی سال 1388 روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نام گرفت، با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، استاندار و جمعی از مسئولان و قشرهای مختلف مردم در مسجد امام حسین (ع) بیرجند برگزار شد.
شرکت کنندگان در این آیین همچنین مسیر مسجد امام حسین (ع) تا میدان قدس را راهپیمایی کردند.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
3215*3028
خبرنگار: محمدرسول ابراهیمی اسفدن * انتشار: رسول محمدحسنی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۴۰۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصالحه ۷۸ درصدی پرونده‌های مرکز مشاوره پلیس ایلام

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه بیش از ۱۴ هزار و ۷۴۷ پرونده قضائی به دوایر مشاوره و مددکاری کلانتری‌های سطح استان ارجاع شده است گفت: بیش از ۷۸ درصد از پرونده‌های ارجاعی به مراکز مشاوره پلیس استان منجر به مصالحه شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از خبرگزاری پلیس، سردار جمال سلمانی اظهار کرد: مراکز مشاوره پلیس در عرصه کاهش آسیب‌ها و جرایم اجتماعی و افزایش سطح امنیت روانی در جامعه گام‌های مؤثری برداشته‌اند.

وی افزود: با پای کار آمدن سازمان‌های حمایتی، و دخیل در حوزه آسیب‌های اجتماعی و بهره‌گیری از ظرفیت علمی دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی می‌توان به صورت گسترده و علمی در حوزه شناسایی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی ورود کرد.

فرمانده انتظامی استان ایلام اضافه کرد: با همت و پشتکار مشاوران و مددکاران اجتماعی فرماندهی انتظامی استان، تعداد ۱۱ هزار و ۲۸۹ پرونده ضمن صلح و سازش از چرخه کار قضائی خارج شده است.

سلمانی با بیان اینکه ۷۸ درصد از پرونده‌های ارجاع شده به مراکز مشاوره منجر به صلح و سازش شده است، اضافه کرد: مراکز مشاوره پلیس در راستای رویکرد جامعه محوری پلیس راه‌اندازی شده‌اند.

وی تاکید کرد: اگر با رویکرد فرهنگی و آموزشی مسائل و معضلات اجتماعی حل و فصل شود بار انتظامی در جامعه نیز کاهش خواهد یافت.

فرمانده انتظامی استان ایلام افزود: شهروندان می‌توانند با شماره گیری شماره ۰۹۶۵۸۰ ضمن ارتباط با کارشناسان مرکز مشاوره از خدمات مشاوره روان‌شناختی، خانوادگی، ازدواج، تربیتی، فردی، تحصیلی، شغلی، گزینش و استخدام، بهره‌مند شوند.

کد خبر 751140

دیگر خبرها

  • رادان: پروژه اندلوسی کردن ایران را دارند | حجاب را بگیرند، وطن و دین هم نیست می‌شود | درد بی‌حجابان اقتصاد نیست | آن‌ها که مشکل اقتصادی دارند پشت دولتند
  • رادان: پروژه اندلوسی کردن ایران را دارند | حجاب را بگیرند، وطن و دین هم نیست می‌شود | درد بی‌حجابان اقتصاد نیست | آن‌ها که مشکل اقتصادی دارند پشت این دولتند
  • عفاف و حجاب موضوع اجتماعی و فرهنگی است
  • سردار رادان: دشمن به دنبال کارزارهای خیابانی است
  • مصالحه ۷۸ درصدی پرونده‌های مرکز مشاوره پلیس ایلام
  • دشمن دنبال گرفتن چادر از بانوان است/سنجش کارآمدی هر نظام با امنیت
  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • ۳۸۵ کیلوگرم تریاک در قاین کشف شد
  • بسیج سازندگی، رکنی اساسی در تحقق آرمان‌های نظام در مناطق محروم
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد