Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارگاه فیلم‌نامه‌نویسی و ایده‌پردازی کودک و نوجوان حوزه هنری سه‌شنبه هفته جاری با حضور محمد حمزه زاده رئیس سازمان سینمایی حوزه هنری، سیدصادق رضایی رئیس حوزه هنری کودک و نوجوان و جمعی از مدیران و کارشناسان و اعضای کارگاه به صورت رسمی آغاز به کار می‌کند.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری آنا از روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری؛ این مراسم روز سه شنبه دوازدهم دی ماه ساعت 15 در ساختمان سینمایی حوزه هنری برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر پایه این خبر؛ حوزه هنری کودک و نوجوان با هدف شناسایی و پرورش استعدادهای جوان و متعهد در زمینه فیلم‌نامه‌نویسی با موضوع کودک و نوجوان، تولید طرح و ایده، تولید فیلم و انتشار مجموعه فیلم‌نامه اقدام به تشکیل کارگاه فیلم‌نامه‌نویسی و ایده‌پردازی کودک و نوجوان کرده است.

کارگاه فیلمنامه نویسی کودک و نوجوان در قالب ده جلسه با حضور اساتید و کارشناسان ادامه می‌یابد و از فیلم‌نامه‌های برگزیده تولیدی در کارگاه پس از تایید نهایی انتشار مجموعه فیلم‌نامه در قالب کتاب، تقبل بخشی از هزینه‌های تولید فیلم، معرفی به موسسه سوره سینمایی مهر برای بررسی تولید برای آثار بلند سینمایی و کمک به اکران در برنامه‌های نمایش فیلم و ارسال به جشنواره‌های داخلی و خارجی حمایت می‌ شود. مضافا اینکه به هنرمندانی که دوره کارگاه را به اتمام برسانند، گواهی شرکت اعطا خواهد شد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۴۰۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، عاطفه زارعی صبح سه‌شنبه با بیان اینکه استان همدان با توجه به ظرفیت‌های ادبی که دارد گهواره ادبیات کودک و نوجوان ایران به حساب می‌آید اظهار کرد: دومین دوره جشنواره ملی شعر و داستان کودک و نوجوان دوست من کتاب از آبان ماه سال ۱۴۰۱ آغاز شد و آثار بسیاری از سراسر استان‌های کشور به دبیرخانه رسید.

وی افزود: هیأت داوران این جشنواره از اساتید برجسته ادبیات کودکان و نوجوان چون مصطفی رحماندوست، محمدرضا یوسفی، افسانه شعبانژاد، بابک نیک طلب، غلامرضا بکتاش، حامد محقق، محمود پوروهاب تشکیل شده که از افتخارات ایران اسلامی به حساب می‌آیند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان تصریح کرد: آیین اختتامیه این جشنواره روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ساعت ۱۰ صبح در محل سالن ابن سینا همدان واقع در بلوار مفتح با حضور برگزیدگان، علاقمندان و چهره‌های شاخص ادبی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه روز سه‌شنبه نیز دو کارگاه آموزشی شعر و داستان در محل کتابخانه مرکزی همدان برگزار می‌شود ادامه داد: کارگاه آموزشی شعر با حضور مصطفی رحماندوست، غلامرضا بکتاش و کمال شفیعی و کارگاه آموزشی داستان با حضور محمدرضا یوسفی، بهناز ضرابی‌زاده و مونا اسکندری ساعت ۱۵ روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

کد خبر 6093044

دیگر خبرها

  • اعلام اولویتهای تولیدی از سوی رئیس سازمان سینمایی
  • کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان در همدان
  • برگزاری کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان در همدان
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا (ع) می‌سازد
  • لزوم توسعه مراکز جوار کارگاهی برای تربیت نیروی متخصص
  • همدان میزبان جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی می شود
  • مدرسه ملی روایت در سمنان افتتاح شد
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا(ع) می سازد
  • تیپ و استایل هنری بازیگر زن و مرد در یک عکس یادگاری