Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-25@22:43:34 GMT

یک کشته در جاده کازرون

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۴۰۴۳۶

به گزارش خبرگزاری صداو سیما، مرکز فارس؛ سرهنگ احمد احمدی رئیس پلیس راه شمال فارس گفت: در این حادثه که در ۲۵ کیلومتری محور قایمیه به کازرون وقوع پیوست راننده وانت پیکان در دم جان باخت و راننده سواری پژو به سریال پلاک ایران ۶۳ مجروح شد.
سرهنگ احمدی افزود: کارشناسان پلیس راه علت این حادثه را بی احتیاطی از طرف راننده سواری پژو ۴۰۵ به سریال پلاک ایران ۷۳ به علت عدم رعایت حق تقدیم اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۴۰۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین از تصادف خودروی پژو پارس با کامیون در آزادراه قزوین-زنجان و کشته شدن راننده پژو پارس خبر داد.

حمیدرضا ململی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از تصادف پژو پارس با کامیون خبر داد و اظهار کرد: راننده خودرو سواری پژو پارس در این حادثه جان باخت.

وی افزود: ساعت ۲۲:۱۹ دقیقه چهارشنبه پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳ حادثه تصادف در مسیر اتوبان قزوین به زنجان، نرسیده به مجتمع رفاهی ترنج را به سامانه ۱۲۵ اعلام و ستاد فرماندهی این سازمان، بلافاصله دو تیم امداد و نجات و اطفا را از ایستگاه‌های شماره پنج پونک و ۹ شهرک دانش به محل حادثه اعزام کرد.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین ادامه داد: آتش‌نشانان در بدو ورود با کمک تجهیزات هیدرولیکی قطعات خودرو را برش دادند، راننده که فوت کرده بود را از خودرو خارج کردند و تحویل عوامل آرامستان حاضر در محل حادثه دادند.

ململی با بیان اینکه علت دقیق حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه قزوین در دست بررسی است، به رانندگان توصیه کرد به هنگام خستگی و خواب آلودگی از رانندگی خودداری کنند.

کد خبر 747713

دیگر خبرها

  • تصادف کامیون ۴ کشته بر جای گذاشت
  • 4 کشته در حادثه کامیون (+ عکس)
  • (تصاویر) تجاوز به چپ کامیون در دره شهر / ۴ نفر جان باختند
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • پیش کنگره یادواره ۱۵ هزار شهید استان فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • ۳ کشته در اثر واژگونی پژو در فارس
  • واژگونی پژو در فارس ۳ کشته در پی داشت
  • از کلاهبرداری به بهانه فروش سوالات کنکور تا مرگ ۳ نفر در حادثه رانندگی در فارس
  • راننده نیسان عابر پیاده‌ای را کشت
  • برخورد ۳ تریلی و یک سواری حادثه آفرید