Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بهترين گلزن اين فصل استقلال گفت: در سال 2017 آخرين فرصت براي حضور در جام جهاني را از دست دادم ولي باز هم خوشحالم که سال خوبي داشتم.
سرويس ورزش مشرق – سرور جپاروف که قرار بود زمستان سال گذشته با پيوستن به استقلال مشکلات اين تيم در ميانه زمين را برطف کند اين فصل از ابتدا به اين تيم برگشت و تا اينجا با 4 گلي که در ليگ برتر و جام حذفي براي آبي هاي تهراني زده عنوان بهترين گلزن تيمش تا پيش از ديدار با استقلال خوزستان را در اختيار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرور جپاروف در گفت و گو با مشرق، به مناسبت عيد کريسمس و فرا رسيدن ايام سال نوميلادي درباره آخرين وضعيت تيمش در ليگ و جام حذفي همچنين سال کهنه اي که رو به پايان است حرف زد.
متن اين پرسش و پاسخ را در ادامه از نظر مي گذرانيد:
*از سال 2017 خاطرات بدي برايت باقي ماند؟
- نه! من هرگز خاطرات بد را در ذهنم نگه نمي دارم. فقط اگر خبرنگاران درباره اين مسايل سئوال بپرسند آنها را به ياد مي آورم...(خنده)!
* مي توانستي در اين سال به جام جهاني برسي؟
- البته من در اين سال با اتفاقاتي مواجه شدم که خودم هيچ نقشي در رقم خوردن شان نداشتم. مثلا سال قبل پيش از اينکه به استقلال بيايم اين باشگاه را از پنجره نقل و انتقالات محروم کردند و من به اصفهان رفتم. يا شايد مهمترين شان عدم راهيابي تيم ملي کشورم به جام جهاني روسيه بود. خيلي دوست داشتيم در اين دوره که بازي در روسيه است ما هم به عنوان يکي از کشورهاي سابق اتحاد جماهير شوروي به روسيه مي رفتيم که نشد. از يکسو اين آخرين دوره اي بود که سن و سالم اجازه مي داد تا اين بخت را داشته باشم و بتوانم در جام جهاني حضور پيدا کنم. چون براي جام جهاني بعدي من 42 ساله مي شوم و خيلي بعيد است مربي تيم ملي بخواهد از من استفاده کند(خنده)!
* يعني تا آن زمان بازي مي کني؟
- شايد! اگر بتوانم چرا بازي نکنم...!
* پس نرسيدن به جام جهاني اتفاق تلخي بوده است؟
- به هر حال در فوتبال هميشه آن اتفاقي که شما انتظار داريد رخ نمي دهد. بايد تلاش کنيد تا به آن برسيد. گاهي هم البته هر چه تلاش کنيد تقدير را نمي توان تغيير داد. به هر حال من دو بار در آسيا بهترين بازيکن سال شدم و از اين نظر خيلي خوشحالم ولي دوست داشتم در جام جهاني هم باشم که اين افتخار نصيبم نشد. ناراحت هم نيستم چون مردم کشورم با همين افتخاراتي که بدست آورده ام مرا دوست دارند و اميدوارم نسل جديد فوتبال کشورم در جام هاي جهاني بعدي اين افتخار را براي ازبکستان رقم بزنند.

* اما در استقلال هم اتفاقات خوبي برايت رخ نداد؟
- بله! پارسال زمستان که به استقلال آمدم اوايل سال 2017 بود که متوجه شديم پنجره نقل و انقالات بسته است. خيلي دوست داشتم همان زمان به استقلال بپيوندم. با تيموريان (آندو) دوست شده بودم و برنامه هاي زيادي داشتيم ولي مجبور شدم به اصفهان بروم. در اصفهان هم روزهاي خوبي بود ولي در نهايت به آنچه با اعضاي تيم در نظر داشتيم دست پيدا نکرديم. اين فصل هم با استقلال روزهاي خوبي را استارت نزديم. مسابقات دور از انتظار همه ما بد شروع شد و اسير بدبياري هايي شديم که روحيه همه را تخريب کرده بود. با اين همه حالا و در روزهاي آخر سال 2017 خوشحالم که تيم باشگاهي ام خوب نتيجه مي گيرد و طرفداران تيم مان راضي هستند.
* خودت هم خوب گل مي زني؟
- فرصت هايي بوده که نصيبم شده و من هم هيچ فرصتي را بيهوده از دست نمي دهم.
* تلخ ترين روزهايي که در سال 2017 داشتي کدام بودند؟
- يک بار در پايان ديدار برگشت با کره جنوبي(14 شهريور) خيلي ناراحت شدم که جام جهاني را از دست داديم. آن شب فوق العاده غمگين بودم. کتمان هم نمي کنم. حس مي کردم بهترين فرصت براي حضور در جام جهاني را به خاطر 2 امتياز از دست داده بوديم. يک بار هم در پايان بازي با پديده(31 مرداد) که عليرضا منصوريان خيلي ناراحت بود. آن شب واقعا بي رحمي فوتبال را حس کردم. مي دانستم طرفداران استقلال بي اندازه او را دوست داشتند ولي به يکباره با دو، سه نتيجه بد همه چيز صددرصد تغيير کرد! اگر آن شب اشک ريختم براي ترس از بي رحمي فوتبال بود. همان هواداران الان مرا تشويق مي کنند و البته آن شب هم کسي به من حرفي نزد ولي به اين فکر کردم که اگر من هم مربي شوم چنين روزهايي مي تواند در انتظارم باشد. در آن دو شب واقعا غمگين بودم و تلخ ترين شب هاي اين مدتم بود.

* روزهاي خوب چطور؟
- در ساير روزها و شبهاي سال 2017 هرگز ناراحت نبودم و براي همين امسال را سالي خيلي خوب مي دانم. از آن دو شب هم درس گرفتم. فقط همين!
* کريسمس چه کردي؟
- دوست داشتم کنار خانواده ام باشم ولي اين امکان برايم بوجود نيامد. آنها تاشکند هستند و من نتوانستم به ازبکستان برگردم. بازي داشتيم و باز هم بازي داريم. ولي اين اولين بار نيست که دچار اين شرايط مي شوم. حتما بعد از بازنشستگي از فوتبال روزهاي زيادي فرصت دارم تا کنارشان باشم. در تهران هم دوستان استقلالي ام زحمت کشيدند و براي ما مراسم گرفتند و خوشحالمان کردند. برد 4 بر صفر شب کريسمس هم که ديگر همه چيز را بهتر و کاملتر کرد تا به خوبي به استقبال سال جديد برويم.
* با خانواده ديداري نداشتي؟
- از طريق فضاي مجازي بود. دلم براي پسرم و دخترم تنگ شده و دنبال فرصتي هستم تا به ديدارشان بروم. گرچه تقريبا هر روز آنها را مي بينم.
* تاشکند برف آمده؟
- بله! از يک ماه پيش برف هاي آنجا استارت خورده ولي نمي دانم چرا در تهران برف نمي آيد. بايد دعا کنيم برف ببارد.
* پيامي براي مسيحيان ايراني طرفدار استقلال نداري؟
- اميدوارم بابانوئل براي همه استقلالي ها کادوي ويژه اي در سال جديد داشته باشد و ما در جام حذفي آن هديه را دريافت کنيم و جام قهرماني را به هواداران مان بدهيم.

* در ليگ چطور؟
- متأسفانه با امتيازهاي زيادي که در دور رفت از دست داديم فاصله بوجود آمده تا صدر زياد است و با نگاه مثبت به ادامه راه تا صدرنشيني ليگ برتر نگاه مي کنيم.
* اينکه بهترين گلزن استقلال هستي چه حسي دارد؟
- باز هم گل مي زنم. باز هم پشتک مي زنم و با اين کارها به جوانترهاي استقلال که همه شان را دوست دارم مي گويم که اگر کم کاري کنند به تنهايي خودم همه گلها را مي زنم و تک تک شان را جا مي گذارم(خنده)...
* ...در 2018 خداحافظي نمي کني؟
- چرا خبرنگارها مرا به ياد اين کار مي اندازند! وگرنه اصلا به خداحافظي فکر نمي کنم. چه اصراري هست که من با اين آمادگي بدني خداحافظي کنم!؟... مي خواهم بازي کنم و باز هم گل بزنم.
* بازي با استقلال خوزستان و ادامه مسير را چطور مي بيني؟
- تيم ما با شفر به تاکتيک درستي دست يافته که مي تواند با تکيه بر آن هر کاري بکند. ما بهترين نتيجه در بين همه تيم هاي دور برگشت را گرفتيم و اين خبر خوبي براي هواداران استقلال و خبر بدي براي رقباي ماست. قطعا کارمان با اين برد سخت تر مي شود ولي من متوجه شدم تيم مان در روزهاي سخت بهتر کار مي کند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۴۰۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم!

مربی جدید تیم فوتبال تراکتور گفت: سعی می‌کنم در این تیم کمتر از گذشته حرف بزنم و بیشتر کار کنم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حمید مطهری مربی جدید تیم فوتبال تراکتور تبریز در نشست خبری پیش از دیدار مقابل ذوب‌آهن در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی گفت: قبل از هر چیز جا دارد بگویم خوشحالم که به عنوان مسئول فنی در خدمت تیم بزرگ تراکتور با هواداران محترم و پرشورش هستم، دوست دارم مثل همیشه یار 12 تیم‌شان باشند. بازی فردا یک شروع دوباره است و راه میان‌بری است که می‌توانیم جام کسب کنیم‌. تراکتور همیشه در جام حذفی مدعی بوده است، ما  دوست داریم هواداران مثل همیشه تیم‌شان را حمایت کنند. تشکر می‌کنم و خسته نباشید می‌گویم به خمس و همکاران محترمش و برای او و همکارانش آرزوی موفقیت دارم.

اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور

 

وی ادامه داد: از روز گذشته که به تیم اضافه شدم، در اولین جلسه تمرین همه چیز فراتر از انتظارم بود و بازیکنان خیلی امیدوارم کردند. تراکتور بازیکنان توانمندی‌ دارد و باید این را در چمن سبز هم نشان دهند و با جنگندگی و نتیجه خوب هواداران را راضی کنند. بازی‌ها را رصد کرده‌ام و امروز هم جلسه آخر آنالیز‌مان را برگزار می‌کنیم.‌ بازیکنان ما باید خودشان را از هر لحاظ برای بازی فردا آماده کنند و سرشان را برای تیم پرطرفدار تراکتور بدهند.

مربی تیم فوتبال تراکتور با اشاره به حضورش در کادرفنی تیم ملی عنوان کرد: ‌من مربی تیم ملی بودم، بنابراین تمام تیم‌ها را خوب رصد می‌کردم. شناخت خیلی خوبی از تیم دارم ولی باید این شناخت بهتر شود، باید  با برنامه کارمان را پیش ببریم تا نتایج درخور نام تراکتور باشد.

مطهری در واکنش به این موضوع که حضورش در تراکتور همزمان با روز تولدش بود، خاطرنشان کرد:  از اینکه همه چیز را ریزبینانه دنبال می‌کنید، ممنونم. من به ریاضیات و محاسبات علاقه دارم، اینکه حضورم در تراکتور مصادف با روز تولدم شده است، اتفاق خوبی بوده است. در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم. من از هواداران تراکتور می‌خواهم که بازی فردا با ذوب‌آهن را به شکل دیگری به آن نگاه کنند، چون برخلاف بازی‌های لیگ، فرصت جبرانی وجود ندارد.  همه ما به دنبال موفقیت تراکتور هستیم. من به عقب نگاه نمی‌کنم و نگاهم روبه‌جلو است و امیدوارم بهترین اتفاق برایمان بیفتد. باید ببریم که دل هواداران را شاد کنیم.

مربی تیم فوتبال تراکتور در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه ‌ آیا یحیی گل‌محمدی دستورات تمرینی را به او می‌دهد، تصریح کرد: امیدوارم اتفاقات خوبی رقم بخورد و اگر اجازه بدهید، بیشتر درباره این مسئله صحبت نکنم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه دلیل نتیجه نگرفتن تراکتور چیست؟ گفت: تمام تیم‌ها یکسری مشکلات و آیتم‌های مثبت و منفی دارند. مشکلات را می‌دانیم و سعی می‌کنیم در تمرینات ضعف‌هایمان را برطرف کنیم تا در اسرع وقت به تیم خوبی تبدیل شویم.

مطهری در ادامه افزود: من سال گذشته هم زمانی که شب تولدم به تیم ملی رفتم و با درخواست قلعه‌نویی به تیم ملی اضافه شدم و با افتخار کار کردم. من قبل از تراکتور هم دو پیشنهاد داشتم. اینکه به عنوان سرمربی یا دستیار اول کار کنم، اصلا برای من مهم نیست، فقط هدف من کمک به تراکتور است. من با بازیکنانی که در تیم می‌بینم می‌دانم که می‌توانیم عملکرد مثبتی داشته باشیم.

مربی تیم فوتبال تراکتور در پاسخ به این سوال که قلعه‌نویی با حضورش در این تیم مخالف نبود؟ گفت: در پیشنهادهای قبلی او مخالف بود اما برای حضورم در تراکتور، علی‌رغم تماسی که با قلعه‌نویی داشتم، متاسفانه نتوانستم با او صحبت کنم و کسب اجازه کنم.

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • گلر استقلالی با دستکش سیدحسین مقابل سپاهان
  • مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم!
  • نرفتن بیرانوند از پرسپولیس به سود استقلال شد!
  • کل کل جدید استقلال و پرسپولیس؛ پالایشگاه و بانک!
  • دمتان گرم و ممنون نکونام و استقلال!
  • سرپرست استقلال خوزستان:فقط تمرکز و دیگر هیچ!
  • ببینید | تشویق ایسلندی هماهنگ بازیکنان تیم ملی و هواداران پس از صعود به جام جهانی
  • خطیر: چه باشم و چه نباشم برای استقلال خوشحالم
  • جواد نکونام یک استقلالی را به آرزویش رساند + عکس
  • ز مشرق تا به مغرب گر امام‌ است، امیرالمؤمنین حیدر تمام‌ است