Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@08:13:52 GMT

ولایت مداری و بصیرت مردم باعث ماندگاری 9دی شد

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۴۰۷۰۸

ولایت مداری و بصیرت مردم باعث ماندگاری 9دی شد

فرمانده سپاه قاین گفت: آنچه چیزی که باعث شد 9دی شکل بگیرد واین حماسه در تاریخ ماندگار شود ولایت مداری وبصیرت مردم بود .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازنسیم قائن ، برات زاده فرمانده سپاه قاین در همایش روز بصیرت در جمع بسیجیان شهرستان قاین در مصلی نمازجمعه  اظهارکرد:یکبار دیگر با حضور خودمان در این تجمعات که به منظور گرامیداشت  9دی برگزار شده ا ست برای دفاع از ارزشهای اسلامی وخون مطهر شهدا و در حمایت از ولایت فقیه فریاد می زنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان این که آنچه چیزی که باعث شد 9دی شکل بگیرد واین حماسه در تاریخ ماندگار شود ولایت مداری وبصیرت مردم بود .

فرمانده سپاه ناحیه قاینات  درادامه گفت: این روز همانند 13آبان و22بهمن وروزقدس  درتاریخ ماندگار شد واین روز بی نظیردرتاریخ  به همت مردم به ثبت رسید.

برات زاده درادمه بیان داشت: آنچه که باعث برپایی راهپیمایی در دفاع از ارزش های اسلامی بود ایمان واعتقاد مردم به خداوند متعال بود ومردم زمانی که احساس کردند حیثیت وآبروی نظام خدشه دار شده است به صحنه آمدند واز انقلاب و ارزشهای انقلابی که نشات گرفته از مکتب ماست دفاع کردند .

فرمانده سپاه قاین بیان داشت : مردم با بصیرت  درعاشورای حسینی ودر برابر عده ای فریب خورده وبی بصیرت وتحت افکار غربی ها  که به خیمه های اباعبدالله هم رحم نکردند،با اقتدار ایستادند وباعث ماندگاری 9 دی شدند.

وی ولایت مداری مردم را  از دیگر مواردی دانست  که باعث ماندگاری این حماسه شد وگفت: مردم به امام وانقلاب اعتقاد داشتند وجانانه تا پای دفاع از انقلاب آمدند و  از ولایت دفاع کردند واین روز در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۴۰۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بصیرت رهبری و سپاه پاسداران در پاسخ ایران به اسرائیل باعث درخشش جهان اسلام شد

مولوی عبدالرحمان ترنج زر امام جمعه اهل سنت مسجد زین العابدین چابهار در گفت وگو با خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب اظهار داشت: پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی باعث ناامیدی و رسوایی همه افرادی شد که می‌گفتند ایران نمی‌تواند به اسرائیل حمله کند.

وی تصریح کرد: حمله ایران به اسرائیل کاملاً قانونی و حق مسلم آن بود و باعث خوشحالی تمام مسلمانان از کوچیک تا بزرگ شد.

مولوی ترنج زر گفت: انتقام ایران برای حفظ فلسطین و قدرت بخشیدن به جبهه مقاومت بود که بصیرت رهبری و سپاه پاسداران باعث درخشش جهان اسلام شد.

امام جمعه اهل سنت مسجد زین العابدین چابهار ابراز داشت: وقتی متوجه حمله ایران به اسرائیل شدیم خیلی خوشحال شدیم تا به حال چنین خوشحالی را تجربه نکرده بودیم حتی در جشن‌ها و عروسی‌هایمان اینقدر خوشحال نبودیم.

وی افزود: این وعده الهی است که یهودیان جنایتکار به دست مسلمانان نابود می‌شوند. در انتقام ایران از اسرائیل هم کمک خداوند متعال کاملا مشهود بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شاهد پیشرفت و تعالی حاکمیت اسلام هستیم
  • مبانی تئوری و فکری محکم اسلام علت ماندگاری انقلاب اسلامی است
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • بصیرت رهبری و سپاه پاسداران در پاسخ ایران به اسرائیل باعث درخشش جهان اسلام شد
  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود
  • شناخت دشمن نیاز به تقویت بصیرت انقلابی دارد
  • سپاه از حریم ولایت و اسلام جانانه دفاع می‌کند
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • عملیات وعده صادق باعث افتخار مردم ایران و تاریخ ساز شد
  • فلسفه وجودی سپاه، فدایی شدن است