Web Analytics Made Easy - Statcounter

با برگزاری رقابت‌های جودو قهرمانی استان قم چهره افراد برتر برای اعزام به مسابقات قهرمانی کشور مشخص شدند. ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰ استانها قم نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، کوراش و جوجیتسو استان قم با برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی کادر اجرایی هیئت قم، مسابقات انتخابی جودو رده نونهالان استان با حضور بیش از صد مدعی کسب عناوین قهرمانی در سالن کانون بسیج برگزار و با معرفی نفرات برتر اوزان مختلف به اتمام رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دوره از مسابقات که برای  نخستین بار در رده سنی 9 تا 12 سال در سطح استان برگزار شد بیش از 100 جودوکار نونهال از باشگاه‌های مختلف استان آمادگی خود را برای حضور در این رقابت‌ها اعلام کردند و به‌عنوان مدعی کسب عناوین قهرمانی در مراسم وزن‌کشی حضور یافتند.

با اطلاع‌رسانی صورت گرفته نفرات برتر این مسابقات برای شرکت در اردوی آماده‌سازی و انتخابی تیم هیئت جودو استان قم به‌منظور حضور قدرتمند در مسابقات قهرمانی کشوری فراخوانده خواهند شد.

در حالی‌که این رقابت‌ها در 9 وزن گوناگون به انجام رسید در وزن منهای 34 کیلوگرم محمدحسین شیشه گران در صدر ایستاد و اول شد و محمدحسین اسماعیل گل و ابوالفضل قاسمی به ترتیب دوم و سوم شدند.

در پایان پیکارهای وزن منهای 38 کیلوگرم محمدرضا سعیدی به‌عنوان نخست دست‌ یافت و مدال طلای این وزن را تصاحب کرد و محمدجواد حسین‌خانی جودوکاری بود که نایب قهرمان شد و علی سلمان پور به مدال برنز این وزن رسید.

محمدمهدی اسدی ورزشکاری بود که بالاتر از سایر رقبای خود در وزن منهای 42 کیلوگرم قرار گرفت و عنوان قهرمانی و مدال طلا را از آن خود کرد تا عرشیا بیگی به مدال نقره و عنوان دومی بسنده کند، در این وزن ابوالفضل صفری با مدال برنز از این مسابقات خارج شد.

رقابت‌های وزن منهای 46 کیلوگرم انتخابی جودو استان قم با قهرمانی اشکان ایل علی بیگی خاتمه یافت و عباس ملکی از سکوی نایب‌قهرمانی این پیکارها بالا رفت و مهدی محمدی گردن‌آویز برنز و جایگاه سومی را تصاحب کرد.

محمدامین نصرتی، محمد صابری و مهدی پور علی جودوکاران نونهالی بودند که عنوان‌های برتر قهرمانی، نائب قهرمانی و سومی وزن منهای 50 کیلوگرم این دوره از پیکارها را در اختیار گرفتند و مدال‌های طلا، نقره و برنز را کسب کردند.

در وزن منهای 55 کیلوگرم جدال ورزشکاران به‌گونه‌ای رقم خورد که امیرعلی رضایی و یاسین عرب لو دیدار پایانی و فینال این وزن را برگزار کردند که سرانجام رضایی پیروز این دیدار شد و مدال طلا را به دست آورد و مدال‌های نقره و برنز به عرب لو و ابوالفضل محرمی رسید.

دیدارهای جذاب جودوکاران نونهال قم در وزن منهای 60 کیلوگرم با قهرمانی جواد محبی در حالی خاتمه یافت که ابوالفضل محبی و احمد نظر زاده نفراتی بودند که عنوان‌های برتر دوم و سوم را به تسخیر خود در آوردند.

برای کسب عنوان قهرمانی و کسب سهمیه حضور در اردوی انتخابی جودو نونهالان استان قم در وزن منهای 66 کیلوگرم محمدرضا هیزجی گوی سبقت را از سایر رقبای خود ربود و مدال طلای این مسابقات را به چنگ آورد، علی نجاتی و مهدی فلاح به عنوان‌های نایب قهرمانی و سومی رضایت دادند.

در آخرین گروه وزنی این پیکارها یعنی دسته وزنی مثبت 73 کیلوگرم ابوالفضل هاتفی با راه‌یابی به دیدار فینال دیگر فینالیست این وزن جواد کریمی را از پیش رو برداشت و فاتح سکوی قهرمانی شد، کریمی بر سکوی دوم ایستاد و ابوالفضل عیسی زاده بر سکوی سوم صعود کرد.

انتهای پیام/

R7854/P1486/S6,62/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۴۰۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار امیدهای بوکس با کسب ۳ مدال برنز در قهرمانی آسیا

با شکست سه نماینده تیم بوکس امید کشورمان ایران در مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی آسیا،کار این تیم با کسب سه مدال برنز به پایان رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا، سه نماینده تیم امید کشورمان امروز (شنبه - 15 اردیبهشت ماه) در مرحله نیمه نهایی با شکست مقابل رقبای خود به مدال برنز رسیدند تا پرونده اولین حضور تیم امید در این مسابقات با سه مدال برنز بسته شود.

در مرحله نیمه نهایی وزن 75 کیلوگرم، محمد محشری مقابل جواهیر‌ اوماتالیف‌ از ازبکستان شکست خورد و به مدال برنز رسید. سیدعلی سیدصدری نیز در وزن 86 کیلوگرم حریف تمیرلان‌ موکاتیف‌ از قزاقستان نشد و از صعود به دیدار نهایی بازماند.

همچنین در وزن 92+ کیلوگرم رضا خلیل‌زاده با شکست مقابل جهانگیر زوکروف‌ از ازبکستان به مدال برنز رسید.

تیم بوکس امید کشورمان با 9 بوکسور در مسابقات آسیایی حضور داشت و هدایت این تیم برعهده علیرضا استکی بود.

پیش از این و در بخش جوانان، امیر اسماعیلی به فینال سنگین وزن رسیده بود که دوشنبه برای کسب مدال طلا با شهزود‌ پولوونوف‌ از ازبکستان روبه‌رو می‌شود و امیررضا سلطانی و امیررضا ملک‌خطابی‌ صاحب مدال برنز شدند.

3 نماینده امید بوکس ایران از قهرمانی آسیا حذف شدند

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه‌بردار کردستانی
  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه بردار کردستانی
  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمانی در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • درخشش شناگران روشندل ساروی در مسابقات قهرمانی کشور
  • درخشش جانبازان و توان یابان قمی در مسابقات قهرمانی کشور
  • المپیکی‌های کشتی آزاد روسیه مشخص شدند
  • رونمایی از پدیده کشتی یزد تا برق مدال برنز دختران دارت باز
  • کسب چهار مدال مسابقات شنای نابینایان و کم‌بینایان کشور توسط شناگر کردستانی
  • مدال برنز مسابقات آزاد دارت کارگران کشور بر گردن بانوی یزدی
  • پایان کار امیدهای بوکس با کسب ۳ مدال برنز در قهرمانی آسیا