Web Analytics Made Easy - Statcounter

گلپایگان- رییس اداره ثبت احوال شهرستان گلپایگان گفت: در ۹ ماهه نخست امسال تعداد یک هزار و ۵۸ تولد به ثبت رسیده که در مقایسه با مشابه آن در سال گذشته کاهش داشته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، محمدرضا غفاری امروز(شنبه) در جمع خبرنگاران به مناسبت هفته ثبت احوال، اظهار کرد: نخستین شناسنامه در گلپایگان در سال ۱۳۰۴ صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه کارت ملی هوشمند به منظور کاهش مراجعات مردمی به ادارات است، افزود: سالهاست فرآیند صدور این کارت در ثبت احول آغاز شده و آخرین مهلت صدور کارت ملی هوشمند تا پایان سال جاری خواهد بود.

رییس اداره ثبت و احوال گلپایگان تأکید کرد: تمام افراد بالای ۱۵ سال برای دریافت کارت ملی هوشمند تا پایان سال جاری به دفتر پیشخوان واقع در خیابان آیت اله سعدی و اداره پست گلپایگان مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: تمام مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در هنگام ثبت نام این کارت از تخفیف یکصد هزار ریالی برخوردار خواهند بود.

غفاری گفت: از جمعیت ۷۱ هزار و ۸۰۵ نفری واجدان شرایط دریافت کارت ملی هوشمند تاکنون ۳۴ هزار و ۵۵۶ نفر کارت ملی هوشمند خود را دریافت کردند.

وی اظهار کرد: در ۹ ماهه نخست امسال تعداد یک هزار و ۵۸ تولد به ثبت رسیده است که در مقایسه با ۹ ماهه مشابه آن در سال گذشته کاهش چشمگیری داشته است.

رییس اداره ثبت احوال گلپایگان افزود: در سال جاری تعداد ۴۵۸ مورد فوت، ۵۹۶ مورد واقعه ازدواج و ۱۱۳ مورد واقعه طلاق در شهرستان به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به اینکه شهروندان برای دریافت شناسنامه مکانیزه تا پایان سال آینده اقدام کنند، گفت: با توجه به آمار ۹۰ هزار نفری جمعیت شهرستان تاکنون بیش از ۴۰ درصد نسبت به تعویض و دریافت شناسنامه مکانیزه اقدام کردند./

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۴۰۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن ۲۹۰ کارت سوخت در کردستان

جهانبخش نوکانی  در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: از تعداد کارت های مسدود شده ۲۴۹ کارت سوخت بنزین و ۴۱ کارت نفتگاز در استان کردستان به علت عرضه خارج از شبکه مسدود شده است.

 مدیر شرکت ملی فرآورده‌های نفتی منطقه‌ای کردستان با بیان اینکه ۷۰ درصد مسدودیت‌ها مربوط به رانندگان تاکسی می‌باشد در ادامه افزود: ۵۰ درصد مربوط به شهرستان مریوان است.

وی افزود: از ابتدا سال جاری تا کنون ۶۳۸ بازدید از جایگاه‌های سوخت در سطح استان انجام شده است.

مدیر شرکت ملی فرآورده‌های نفتی منطقه‌ای استان کردستان گفت: از ۲۵ دی سال گذشته تاکنون ۲۳ میلیون لیتر نفتگاز در قالب طرح فول باک در مرزهای استان عرضه شده است.

نوکانی از ۲۳۸ هزار و ۵۶۶ لیتر تخلف بنزین صورت گرفته در استان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • ◄ انتقاد رانندگان کامیون با سابقه از حذف مدرک دیپلم برای دریافت کارت هوشمند رانندگی
  • تاسیس مؤسسات خدمات هوشمند ترافیک/ برای واردات خودرو هیچ چیزی معطل پلیس نیست
  • مجهز شدن ۳۰ درصد چاه‌های لرستان به دستگاه کنترل هوشمند
  • جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد
  • هشدار جدی سازمان ملی مهاجرت به مهاجرین درباره پیامک سامانه «سهما» + جزئیات
  • هوشمند شدن خدمات دولت برای کسب وکار واحد‌های صنفی در اردبیل
  • ◄ کارت هوشمند رانندگان کامیون ؛ بخشنامه جدید و خوشحال کننده برای رانندگان
  • ◄ مدرک مورد نیاز برای کارت هوشمند رانندگی چیست + سند
  • ۲۰ شرکت حمل و نقل کالا در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند
  • مسدود شدن ۲۹۰ کارت سوخت در کردستان