Web Analytics Made Easy - Statcounter

مردم ولایتمدار خراسان شمالی همراه با سایر هموطنان مان در سالروز حماسه بزرگ 9دی در اجتماع با شکوهی به مناسبت بزرگداشت این حماسه بزرگ؛ در مسجد انقلاب گردهم آمدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از  عصر اترک، به مناسبت سالروز حماسه ۹ دی تجمع باشکوهی توسط مردم مومن مرکز استان خراسان شمالی در محل میدان شهید تا مسجد اتقلاب بجنورد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

راهپیمایان با سردادن شعار مرگ بر فتنه گر، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت را گرامی داشتند و هوشمندی، وقت شناسی، بصیرت و دشمن شناسی خود را به همگان نشان دادند.

 

علاوه بر بجنورد، تجمع باشکوه حماسه ۹ دی صبح امروز شنبه در شهرستان‌های اسفراین، فاروج، آشخانه و راز نیز برگزار شد.

 

برپایه این گزارش در مراسم ۹ دی علاوه بر حضور اقشار مختلف مردم، ائمه جمعه و جماعت اهل تسنن و تشیع، جانبازان و ایثارگران، دانشجویان و خانواده شهدا حضور داشتند.

 

لازم به ذکر است این مراسم در شهرستان‌های شیروان و جاجرم پس از اقامه نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود.

 

 

 

 

 

 

حضور مردم اسفراین،









 

 

حماسه حضور مردم فاروج



 







حماسه حضور مردم گرمه











حماسه حضور مردم مانه و سملقان














انتهای پیام/



 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۴۱۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرش قرمز خراسان شمالی برای سرمایه گذاری

 استاندار خراسان شمالی در بازدید از نمایشگاه اکسپو از ایجاد ناحیه صنعتی اختصاصی خبر داد و گفت: پس از بررسی در شورای برنامه‌ریزی استان مصوب خواهد شد.

استاندار خراسان شمالی در این نمایشگاه با هیئت‌های مختلف تجاری و همچنین سُفرای کشور‌های ترکیه و تاجیکستان در رابطه با ظرفیت‌های صادراتی استان گفتگو کرد.

وی همچنین حضور تولیدکنندگان در نمایشگاه‌های بین‌المللی مانند اکسپو ۲۰۲۴ را فرصتی ارزشمند برای معرفی محصولات و پتانسیل‌های خود به بازار‌های جهانی دانست و گفت: انتظار می‌رود با حمایت مسئولان و حضور فعال‌تر تولیدکنندگان، شاهد افزایش صادرات محصولات ایرانی باشیم.
استاندار بر ضرورت حمایت مسئولان از تولید داخلی و صادرات غیرنفتی، تسهیل تولید و رفع موانع برای تولیدکنندگان، توانمندسازی تولیدکنندگان برای حضور در بازار‌های جهانی و ایجاد زیرساخت‌های لازم برای صادرات محصولات تأکید کرد.

نمایشگاه تجاری ظرفیت‌های صادراتی ایران از هشتم اردیبهشت ماه در ۱۷ سالن نمایشگاهی در تهران گشایش یافته و تا دوازدهم اردیبهشت میزبان علاقه‌مندان است.

 خراسان شمالی هم دستاورد‌های خود در این زمینه را به نمایش گذاشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • فرش قرمز خراسان شمالی برای سرمایه گذاری
  • آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • تجلیل از ۷۴ نفر از معلمان نمونه اسفراین
  • گردهمایی بزرگ دختران دانشجو در قم برگزار می شود
  • پایان مسابقات شنای کارگران خراسان شمالی در هفته کار و کارگر
  • زنگ سپاس معلم در خراسان شمالی به صدا درآمد
  • دسته‌روی هیأت‌های مذهبی در خراسان‌ شمالی برگزار می‌شود
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • گرامیداشت سالروز تولد سیمین دانشور برگزار شد
  • افزایش ظرفیت صادراتی خراسان شمالی دستاورد نمایشگاه اکسپو است