Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از دستگیری سارقان حرفه ای در کمتر از 10ساعت خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  سپهرآیین ، سرهنگ "جاوید مهری" در تشریح این خبر گفت:  در پی وقوع چندین فقره سرقت در شهرستان اسفراین همچنین وقوع سرقتی دیگر در شب گذشته در این شهرستان ، موضوع با جدیت در دستور کار ماموران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی در ادامه افزود: ماموران با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری اعضای یک باند سارقان حرفه ای که در زمینه سرقت فعالیت داشتند، شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین با بیان اینکه دو نفر از متهمان در کمتر از 10ساعت دستگیر و در تحقیقات به عمل آمده به سرقت های خود اعتراف کردند بیان داشت: سرقت از منزل، اماکن خصوصی، مغازه،  و سایر از جمله این سرقت بوده اند.

سرهنگ مهری با اشاره به اینکه تعدادی از اموال مسروقه کشف شده به مالباختگان تحویل داده شد تصریح کرد: باهماهنگی مقام قضایی متهمان تحت نظر می باشند وباتوجه به اینکه سارقان افرادی سابقه دار هستند تحقیقات  از آنان  ادامه دارد .

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۴۱۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت

سرهنگ محمود حسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت‌های متعدد سیم کابل برق در شهرستان محمودآباد، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او در ادامه با بیان این که ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ موفق شدند سارق را درحین سرقت دستگیر کنند، افزود: در استعلام‌های صورت گرفته مشخص شد متهم از سارقان حرفه‌ای و سابقه دار است.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد ضمن بیان توقیف خودروی سارق به همراه آلات و ادوات جرم، گفت: این سارق حرفه‌ای در بازجویی‌های به عمل آمده به ۳۰ فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان اعتراف و مقادیرقابل توجهی سیم کابل سرقتی از مخفیگاه وی کشف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

سرهنگ حسین زاده با بیان اینکه تعامل بین مردم و پلیس موجب بوجود آمدن امنیت پایدار می‌شود، افزود: شهروندان هرگونه موارد مشکوک را بلافاصله از طریق مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع داده تا نسبت به شناسایی و دستگیری آنان در اسرع اقدام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان حرفه ای در اهواز
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • دستگیری سارقان وسایل منزل در نیشابور
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • دستگیری زن قاتل در اردبیل در کمتر از ۲۴ ساعت
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • دستگیری متهمان به سرقت احشام در بردسکن
  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه
  • دستگیری قاتل در کمتر یک ساعت در خوی