Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم چهار محال و بختیاری در مجلس خبرگان گفت: در فتنه 88 برخی از افراد در جامعه بودند که شمشیر را از رو بسته و با غربی ها زیر آبی می رفتند و به مقدسات توهین می کردند؛ در این شرایط که مردم دیدند انقلاب و اسلام در خطر است به صورت خود جوش همه در مخالفت خود را از فتنه و فتنه گران اعلام کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سامان ما، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا اسلامیان نماینده مردم چهار محال و بختیاری در مجلس خبرگان در گرد همایی بزرگ میثاق با ولایت با عرض تسلیت وفات حضرت فاطمه معصومه (س) اظهار داشت: آن چیزی که موجب شد که موجب درخشندگی حضرت فاطمه و معصومه (س) شد ایمان این بانوی بزرگوار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



علیرضا اسلامیان با بیان اینکه آنچه که مایه گوهر است ایمان است و فاطمه الزهرا (س) و حضرت فاطمه معصومه (ع) نمونه بارز این مورد هستند ، بیان داشت: فاطمه معصومه (ع) در بحرانی ترین شرایط به مقام رسید.

۹ دی ماه را مردم به وجود آوردند که نشات گرفته از ایمان مردم بود

وی با بیان اینکه آنچه موجب پیروزی انقلاب اسلامی و خاموشی فتنه منافقان شد ایمان مردم بوده است ، عنوان کرد: امریکا می خواهد تمام قدرت ها را در دست خود داشته باشد و دست آمریکا با وهابی های خبیث یکی است.

اسلامیان با اشاره براینکه نهم دی ماه را مردم به وجود آوردند ، بیان داشت: بعضی از افراد در جامعه بودند که شمشیر را از رو بسته و با غربی ها زیر آبی می رفتند و به مقدسات توهین می کردند؛ در این شرایط که مردم دیدند انقلاب و اسلام در خطر است به صورت خود جوش همه در مخالفت خود را از فتنه و فتنه گران اعلام کردند.

وضعیت خیابان ها در فتنه ۸۸ از جبهه جنگ خطرناک تر بود

وی با بیان اینکه بصیرت مردم در ۹ دی ماه نشات گرفته از ایمان مردم بود، بیان داشت:در این روز برخی از خیابان های تهران وضعیتی بدتر از وضعیت جبهه های جنگ داشت.

نماینده مردم  چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان گفت: مصیبت برای ملت ایران زمانی است که دشمن رمز موفقیت رابشناسد.

 اسلامیان با بیان اینکه امروز دشمن هسته مرکزی قدرت ایران را شناسایی کرده و به دنبال رخنه به این هسته است، بیان داشت: دشمن بمباران تبلیغاتی در فضای مجازی را در همه عرصه ها اعتقادی، مسائل اخلاقی، اجتماعی، فرهنگی و ... را دارد.

فضای مجازی قتلگاهی برای جوان ها است

اسلامیان با بیان اینکه هیج جا امنیت وجود ندارد و فضای مجازی قتلگاه جوانان ها است ، بیان داشت: از افتخارات مسولین این است که اینترنت پر سرعت در چندین روستا ایجاد کرده اند، اما مردم روستا نیاز به امکانات و ... هستند و اینترنت جزء معیار های اصلی زندگی نیست که برای مردم فراهم شود.

وی با اشاره بر اینکه دلیل پایین بودن معدل دانش آموزان و به وجود آمدن مشکلات خانوادگی و اجتماعی و ... همه نشات گرفته از فضای مجازی است، آیا این فضای مجازی محسن ححجی را در جامعه به وجود می آورد ، اذعان داشت: دغدغه های مجلس خبرگان در راستای فضای مجازی در جامعه بسیار زیاد است و سند ۲۰۳۰ نیز یک خطر جدی برای جامعه است.

دولت باید درد مردم را درمان کند و به شعار بسنده نکند

اسلامیان با بیان اینکه دولت باید درد مردم را دعوا کند و تنها شعار ندهد ، چرا که دشمن همیشه در حال برنامه ریزی است، عنوان کرد : اقای فکویاما گفته است انقلاب شیعه دو بال دارد یکی بال سرخ قیام سید الشهداء و دیگری بال سبز امید به آینده و دشمن شناخت بر روی انقلاب و ملت ایران یافته است و از هیچ چیز فرو گذار نخواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه دشمن جنگ بی امان فرهنگی، تبلیغاتی و اقتصادی را بر علیه ایران در نظر گرفته و انجام می دهد ، تصریح کرد: مسئولین باید در حوزه کاری خود اسلام را پیاده و میحط امن را ایجاد کنند .

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۴۱۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید/شادی جالب یک جفت لک‌لک‌ بعد از اولین تخم‌گذاری

ویدیویی از شادی دو لک لک پس از اولین تخم گذاری منتشر شده شده که در فضای مجازی پربازدید شده است.

به گزارش ایسنا، در این ویدیو که در فضای مجازی دست به دست می‌شود یک جفت لک لک پس از اولین تخم گذاری شروع به آواز خواندن و شادی می‌کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اتمام حجت دادستان کرمان با شایعه‌سازان در فضای مجازی
  • اجرای قانون هوای پاک از توان مسئولین استان تهران خارج است
  • آغاز طرح ملی مشاركت اجتماعی مردم در فضای مجازی از تابستان
  • ببینید/شادی جالب یک جفت لک‌لک‌ بعد از اولین تخم‌گذاری
  • (ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی
  • حکمرانی رسانه را جدی بگیریم
  • آخرین نطق رشیدی کوچی در مجلس
  • پایتخت تقسیم می شود؟
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جمع تهرانی‌هـا!