Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، فدراسیون جهانی بسکتبال فیبا فهرست 5 سنتر برتر آسیا در سال 2017 به این شرح منتشر کرد: کوئنسی دیویس (چین تایپه)، حامد حدادی (ایران) وانگ ژلین (چین)، آندری بلچ (فیلیپین)، الکس پلجر (نیوزیلند)

پنج بازیکن تیم دوم آسیا هم به این شرح هستند: اوه سه کئون (کره جنوبی)، ابودورکسیتی (چین)، آنتولی کولسنیکف (قزاقستان)، میچ گریک (استرالیا)، شیا ایلی (نیوزیلند)

سایت فیبا درباره انتخاب حدادی نوشته است: بازیکن 218 سانتیمتری سابق NBA، بازی بی نقصی را در مسابقات کاپ آسیا برای ایران به نمایش گذاشت، جایی که تقریبا یک پوینت سنتر (سنتر هایی با توانایی پاس و بازی در بیرون) و در عین حال گلزن در داخل منطقه رنگی و محافظ حلقه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حدادی حریفان ایران را در آن تورنمنت به شکل های مختلف آزار داد و یکی از دلایل نایب قهرمانی ایران بود. هر چند جای تاسف داشت که مسابقات انتخابی جام جهانی را در ماه نوامبر از دست داد.

پیش از این تیم دفاعی سال 2017 هم با حضور حامد حدادی و ارسلان کاظمی از ایران معرفی شده بود. علاوه بر دو بازیکن ایران، آندری بلچ از فیلیپین، میچ گریک از استرالیا و دماریو میفیلد از عراق به عنوان بازیکنان دفاعی سال 2017 انتخاب شده بودند.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۴۱۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقص آذری و هندی حامد آهنگی و آقای بازیگر!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 9 رضا ناجی بازیگر سینما که مهمان حامد آهنگی در برنامه شباهنگی بود، با او رقص دو نفری هندی و آذری داشت. این بخش که در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا/عراق با بازیکن مس رفسنجان به المپیک رسید
  • رقص آذری و هندی حامد آهنگی و آقای بازیگر!
  • رتبه‌بندی برترین دانشگاه‌های آسیا منتشر شد/ جایگاه ایران کجاست؟
  • غرش شیران‌ گرگانی مدعی قهرمانی آسیا را در تهران به زانو در آورد
  • پیروزی 3-0 رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با هت تریک کریستیانو رونالدو (لیگ قهرمانان اروپا - 2 می، 2017)
  • هاشمی: در دفاع خوب نبودیم/ مسئولان آسیا عادلانه تصمیم بگیرند
  • شانس کم استقلال برای جذب مهدی قایدی
  • بازگشت روباه بدجنس به لیگ برتر
  • رقص آذری حامد آهنگی در مقابل مردم به همراه بازیگر پیشکوست سینما (فیلم)
  • خرید بازیکن آمریکایی توسط باشگاه ایرانی