Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: شب گذشته اکران مردمی خانه کاغذی، با حضور مهدی پاکدل، تینا پاکروان و مهدی صباغ‌زاده در سینما چارباغ اصفهان برگزار شد.

در این اکران که مورد استقبال ویژه مخاطبان قرار گرفته بود، مهدی صباغ‌زاده از مردم هنردوست اصفهان برای حمایتشان تشکر کرد.

مهدی پاکدل نیز با اشاره به اصلیت اصفهانی اش گفت: من در این اکران خود را میزبان می‌دانم‌ و در این سینما Cinema کلی خاطره دارم که البته الان بازسازی شده و مطمئنم در آن به تماشای فیلم‌های عالی خواهید نشست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تینا پاکروان که در خانه کاغذی ایفا گر نقش سارا ابراهیمی است، با اشاره به این موضوع گفت: سارا ابراهیمی به همراه پدرش در این فیلم روزنامه‌نگارانی هستند که سعی می‌کنند چیزهایی را بیان کنند که به مذاق برخی خوش نیاید، من الان می‌خواهم موضوعی را بیان کنم همانند سارا ابراهیمی و پدرش. امروز در بین ما، مرضیه ابراهیمی نشسته است که قربانی اسیدپاشی اصفهان شده است. ولی با قدرت زندگی می‌کند و نگاهش به حیات الگوی من و بسیاری دیگر است.

کارگردان لس آنجلس تهران ادامه داد: من فکر می کنم هر اتفاقی که در زندگی و اجتماع بیافتد، با هوش و درایت و لبخند می‌شود به جلو رفت.

من همیشه خود را قوی می‌پنداشتم، ولی زمانی که با مرضیه ابراهیمی هم صحبت شدم، دیدم که برای قوی بودن هنوز چیزهایی را باید تجربه کرد و آموخت و کسانی که بد می‌کنند، یاد بگیرند بد نکردن را و کسانی هم بیاموزند پای دیگران ایستادن و زندگی کردن را. این اکران که هم زمان است با تولد فروغ فرخزاد که زنی پیشرو بود، تقدیم میشود به فروغ فرخزاد و دیگر زن پیشرو؛ مرضیه ابراهیمی.

مرضیه ابراهیمی، قربانی اسیدپاشی پاشی اصفهان، نیز با اعلام خوشحالی‌ش در این اکران، گفت: چیزی ندارم که بگویم جز اینکه دیگر نگذارید بسوزیم. دیگر از اینجا به بعد نباشد، بجنگیم برای بهتر شدن، قوی باشیم. ممنونم از همه کسانی که به من انرژی دادند تا اینجا باشم. زندگی در جریان است، هر چیزی که اتفاق بیافتد زندگی ادامه دارد. من هستم، شما هم باشید.

این فیلم سینمایی Movie از هفته گذشته به سرگروهی کورش در سینماهای سراسر کشور اکران شده است.

‌‎پرویز پرستویی، تینا پاکروان، ستاره اسکندری، مهدی پاکدل، علیرضا کمالی، حسین پاکدل، محسن قاضی‌مرادی، ارد زند و با هنرمندی ثریا قاسمی و شقایق فراهانی در خانه کاغذی به ایفای نقش می‌پردازند .

تینا پاکروان با مشارکت امیرحسین عبدالهی تهیه این فیلم را برعهده دارند. این فیلم سینمایی محصول خانه همایش است.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۴۱۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید اثر فاخر سینمایی از زندگی محیط بان شهید «هوشنگ نصیری»

معاون آموزش و مشارکت‌‎های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: فیلم سینمایی زندگی شهید محیط زیست، «هوشنگ نصیری» در راستای ترویج فرهنگ ایثار، میهن‌دوستی و توجه به محیط‌زیست تولید می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، نورالله مرادی اظهار کرد: زندگی شهید هوشنگ نصیری با هدف اشاعه فرهنگ شهادت و توجه به مقوله محیط زیست در قالب یک فیلم ساخته خواهد شد.

وی افزود: این فیلم سینمایی با همکاری معاونت استان‌های سازمان صداوسیما، مرکز صداوسیمای استان خوزستان و اداره کل محیط‌زیست استان خوزستان و با راهبری معاونت آموزش و مشارکت‎‌های مردمی سازمان حفاظت محیط‎ زیست ساخته خواهد شد.

معاون آموزش و مشارکت‌‎های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست تصریح کرد: شهید نصیری از اولین شهدای محیط زیست در جنگ تحمیلی هستند که با توجه به ویژگی های فردی و اخلاقی نیازمند توجه ویژه به‌عنوان الگوی فرهنگی و محیط زیستی بودند.

مرادی با اشاره به اهدای یک جلد کلام‌الله مجید به خانواده شهید محیط‎ زیست، هوشنگ نصیری توسط مقام معظم رهبری تأکید کرد: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به نشانه تکریم و احترام به شهدای محیط زیست، سال گذشته در کنگره بزرگداشت شهدای محیط‌زیست در اهواز یک جلد مصحف شریف را به خانواده این شهید بزرگوار اهدا کردند که توجه جدی افکار عمومی و رسانه‌ها را به خود جلب کرد و این امر باعث شد تا ایده اولیه تهیه این فیلم در معاونت آموزش و مشارکت‌های مردمی ایجاد شود.

وی تهیه فیلم، مستند، کتاب و سایر محصولات فرهنگی از زندگی شهدای محیط‌بان را از راهبردهای اصلی معاونت آموزش و مشارکت‎های مردمی در سازمان حفاظت محیط‌زیست دانست و اضافه کرد: شهدای محیط‌‎بان در خط مقدم ترویج فرهنگ ایثار و وطن دوستی قرار دارند و ما باید به‎ عنوان متولیان حوزه فرهنگ و آموزش در انعکاس سبک زندگی، باورها و تلاش‌های این عزیزان در حفاظت از محیط‌زیست کشور تلاش بیشتری داشته باشیم.

معاون آموزش و مشارکت‌‎های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست با تاکید بر اینکه بودجه این فیلم سینمایی مستند توسط سازمان حفاظت محیط زیست تأمین خواهد شد، گفت: در تهیه این فیلم از عوامل درجه یک و حرفه‌ای سینمای کشور استفاده خواهد شد تا تأثیرگذاری و ماندگاری این مجموعه سینمایی در اذهان عمومی جدی و عمیق باشد.

کد خبر 749130

دیگر خبرها

  • دخیا همراه با ولا و ماتا به دنبال یک تجربه جدید
  • تولید اثر فاخر سینمایی از زندگی محیط بان شهید «هوشنگ نصیری»
  • اکران مردمی «تمساح خونی» در اکومال کرج
  • صنعتگران ذوب آهن اصفهان برای ایران قوی تلاش می کنند
  • (تصاویر) جواد عزتی و شبنم قربانی در اکران مردمی تمساح خونی
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • شکار سوژه‌های سرقت مقابل مدارس
  • سامانه بارشی همراه با رعدوبرق در راه آسمان اصفهان/ هوا گرم می‌شود
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز شنبه ۸ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت