Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما؛نيروهاي بسيج مردمي در عملياتي توانستند مقاديري از تسليحات نظامي تروريست هاي داعش را کشف و ضبط کنند.
به گزارش خبرگزاري اسپوتنيک عربي، نيروهاي بسيج مردمي مقادير زيادي سلاح و تجهيزات در شهرستان «الحويجه» و منطقه «الرياض» در استان کرکوک واقع در شمال عراق کشف و ضبط کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


الحويجه دو ماه پيش از اشغال تروريستهاي داعش آزاد شد.
بسيج مردمي عراق در اين باره اعلام کرد که لشکر 16 بسيج مردمي توانستند در منطقه الحويجه و الرياض مقادير زياد تسليحات نظامي کشف و ضبط کنند.
در بيانيه بسيج مردمي آمده است که اين موفقيت در عمليات جستجوي افراد تحت تعقيب صورت گرفت.
حيدر العبادي، نخست وزير عراق، 11 ماه اکتبر گذشته، آزادسازي کامل شهرستان الحويجه و مناطق کوهستاني «حمرين» و «مکحول» و نيز پايان عمليات نظامي در غرب کرکوک را اعلام کرد.
نيروهاي عراقي همچنان به عمليات جستجو و تفتيش در همه مناطق براي يافتن عناصر تحت تعقيب داعش که از دست عدالت گريخته اند ادامه مي دهند تا از بازگشت آنها به ميان مردم عراق جلوگيري کنند.
نيروهاي مردمي پيش از اين توانستند چند گور جمعي و اتاق هاي عمليات پنهاني عناصر داعش را در الحويجه و مناطق کوهستاني اطراف کشف کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۴۱۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش صادرات تسلیحات تدافعی فرانسه به رژیم صهیونیستی

روزنامه فرانسوی لوموند به نقل از یک منبع در دولت فرانسه نوشت که پاریس بدون قطع کامل روابط نظامی، صادرات تدافعی خود به رژیم صهیونیستی را به حداقل رسانده است.

براساس گزارش المیادین، این روزنامه افزود که فرانسه در پایان ماه اکتبر صادرات قطعات مورد استفاده در ساخت گلوله‌های توپخانه را به حالت تعلیق درآورد.

این روزنامه همچنین اشاره کرد که اراده روشنی در فرانسه برای عدم کمک به عملیات جاری در غزه وجود دارد.

لوموند توضیح داد که از زمان شروع جنگ علیه غزه، صدا‌ها برای محکوم کردن صادرات تسلیحات به رژیم صهیونیستی که عملیات آن در نوار غزه از همه طرف مورد انتقاد قرار می‌گیرد، افزایش یافته است.

این روزنامه فرانسوی خاطرنشان کرد که در ۵ آوریل، شورای حقوق بشر سازمان ملل قطعنامه‌ای را صادر کرد که در آن خواستار «ممنوعیت» همه سلاح‌های ارائه شده به رژیم صهیونیستی شد.

به گزارش لوموند، فرانسه از رای گیری ممتنع کرد، اما این متن وزن جدیدی بر همکاری نظامی بین دو طرف قرار داد، که در حال حاضر در مسیر باریکی قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • حملات باندهای مسلح و داعش در نیجریه/ ۲۵ نفر کشته شدند
  • دشوارترین عملیات نظامی در دوران جنگ با عراق /کدام فرمانده سپاه به در روز اول به شهادت رسید؟
  • امیر بختیاری: تقلیل اقدامات ارتش در سال ابتدایی جنگ بی‌انصافی است/ در ارتش مخالفت چندانی با ادامه جنگ بعد از فتح خرمشهر وجود نداشت/ از سال دوم جنگ وحدت فرماندهی بین ارتش و سپاه از بین رفت
  • دستگیری اعضای یک باند وابسته به داعش در ترکیه
  • ترکیه: ۱۵ تروریست در شمال عراق از پای درآمدند
  • علل موفقیت در فتح خرمشهر از زبان سرهنگ عراقی + ویدیو
  • کاهش صادرات تسلیحات تدافعی فرانسه به رژیم صهیونیستی
  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • آمریکا برای تداوم حضور نظامی در عراق، داعش را بهانه کرده است
  • نیروهای ارتش ترکیه مورد حمله عناصر «پ.ک.ک» قرار گرفتند