Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام‌جمعه شهرستان عباس‌‎آباد حرکات فتنه را دارای اندیشه و برنامه‌های از پیش تعیین شده دانست و گفت: دشمن نمی‌خواهد نظام شیعی، انقلابی و ظلم‌ستیز در جهان باشد. به گزارش بلاغ، حجت‌الاسلام سید مصطفی محمدی در گفت‌و‌گو با تنکابن۲۴ در خصوص حماسه ۹دی اظهار کرد: انسان متقی در برابر آشوبگران، فتنه‌گران، فساد، دشمنان دین و اسلام و انقلاب می ایستد، همچون ۹ دی که مردم در سال ۸۸ حماسه آفریدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه انسان متقی گستاخی در برابر دین، ارزش‌ها و ولایت را نمی‌پذیرد، افزود: مردم در ۹ دی در برابر نفاق، کژی‌ها، انحرافات و فتنه‌ها ایستادند و آن روز را تبدیل به روز بصیرت و پیوند امت با ولایت کردند.

امام‌جمعه عباس آباد با اشاره به وصایای امام راحل عنوان کرد: همانطور که حضرت امام خواستند، نباید بگذاریم انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیافتد و باید پشتیبان ولایت‌فقیه باشیم تا به مملکت ما آسیب نرسد.

این مسئول خاطرنشان کرد: در سال ۸۸ عده‌ای نااهل و نامحرم وارد عرصه رقابت‌های انتخاباتی شدند. کسانی که خود را پیرو امام و صاحب منصب در دوران امام می‌دانستند اما به دنبال انقلاب مخملی و براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند.

حجت‌الاسلام محمدی با تاکید بر اینکه تاریخ همواره تکرار می‌شود، یادآور شد: شمری که سر امام حسین علیه السلام را بُرید همان جانباز جنگ صفین بود و همچنین طلحه و زبیر که السابقون السابقون بودند، در زمان امام علی( ع) برای کسب قدرت بر روی امام خود شمشیر کشیدند.

وی ادامه داد: افرادی نیز در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بودند که در زمان امام، جز یاران امام و همسنگران رهبری بودند اما بعد از امام راحل، زمانی فرا رسید که مقابل جانشینش یعنی مقام عظمای ولایت و یادگار امام یعنی انقلاب اسلامی ایستادند.

امام جمعه عباس آباد متذکر شد: همان‌هایی که قبل از انتخابات دهم ریاست جمهوری سیاه‌نمایی می‌کردند، امروز به دنبال ایجاد فتنه‌های جدید هستند. کسانی که مقاومت را افراط و بسیجیان و بچه‌های انقلاب را افراطی می‌خوانند. اینان با خلع سلاحِ دلسوزان نظام، به دنبال ایجاد فتنه جدید در جامعه هستند.

این مسئول اضافه کرد: این افراد در روز عاشورای امام حسین (ع) حرکاتی از خود نشان دادند که ضدیت خود را با اسلام و ارزش‌ها به اثبات رساندند. آشوبگرانی که مثل قوم یزید و لشکر ابن سعد در روز عاشورا سوت می‌زدند.

حجت الاسلام محمدی این حرکات را دارای اندیشه و برنامه‌های از پیش تعیین شده دانست و خاطرنشان کرد: دشمن نمی‌خواهد نظام شیعی، انقلابی و ظلم‌ستیز در جهان باشد.

وی افزود: در این میان فتنه‌گران آتش به خرمن آن‌ها زدند و برای پست و ریاست در مقابل علیِ زمان قرار گرفتند.

امام جمعه عباس آباد در پایان با تاکید بر اینکه باید هنوز هم از فتنه و فتنه‌گران گفت، متذکر شد: هنوز بعضی‌ها جرات نکردند به شورش سال ۸۸، فتنه بگویند! اینان باید مواضع خودشان را روشن کنند. هر کس با رهبری است باید در مقابل فتنه بایستد و سیاست‌های نظام را بپذیرد.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۴۱۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه قم: تظاهر کنندگان اسرائیلی تصویر رهبر انقلاب را حمل کردند

به گزارش صدای ایران، آیت الله سید محمد سعیدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قم که در مصلای قدس این شهر برگزار شد گفت:در روز شهادت امام صادق علیه‌السلام رژیم شاه به مدرسه فیضیه حمله کردند و طلاب و مردمی که در این مراسم حضور یافته بودند را مورد شتم و ضرب قرار دادند و شماری را نیز به شهادت رساندند.

آنگونه که مهر روایت کرده، امام جمعه قم با تسلیت شهادت صادق آل محمد (ص) بیان کرد: باید بدانیم علت تمام مصیبت‌هایی که در حق اهل بیت علیهم السلام روا داشته شده چه بوده که امام باقر علیه السلام فرمود هر کسی ستم‌های ناروایی که بر ما اهل بیت علیهم السلام روا داشته نشناسد با کسانی که این کار‌ها را انجام دادند شریک است.

آیت الله سعیدی گفت: ائمه معصومین علیهم السلام در طول امامت خود بدنبال حاکمیت الهی بودند و حاکمان زمان می‌دانست که امام صادق علیه السلام داعیه امامت دارد و درسی که ما باید در این عرصه بگیریم پیروی از سیره اهل بیت علیهم السلام است و کسی که می‌گوید دین از سیاست جدا است در واقع از اسلام و دین چیزی نفهمیده است.

خطیب جمعه قم با اشاره به عملیات غرور آفرین وعده صادق گفت: این عملیات دارای ابعاد گسترده و پیچیده‌ای بود که ایران اسلامی در این عملیات محاسبات چندین ابرقدرت را بهم ریخت.

تولیت حرم بانوی کرامت افزود: در اسرائیل تظاهر کنندگان اسرائیلی تصویر رهبر معظم انقلاب را حمل کردند و شعار دادند ما را از دست نتانیاهو نجات دهید.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب در خصوص حل مشکل فلسطین در دیدار با معلمان تاکید کردند هیچ راه حلی جز بازگشت صاحبان این سرزمین وجود ندارد.

آیت الله سعیدی با اشاره به اعتراض دانشجویان علیه جنایات رژیم اشغالگر قدس بیان کرد: اقدام دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا یادآورد تدبیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی است که در سال‌های اخیر برای جوانان آمریکا و اروپا دو نامه نوشتند و در این نامه‌ها در برقراری تعامل فرهنگی مخاطب خود را جوانان قرار دادند و تلاش شد تا راهبرد بیداری در غرب پدید آید.

امام جمعه قم ادامه داد: استکبار جهانی و دشمنان بشریت همواره در برابر بیداری ملت‌ها احساس خطر می‌کردند و هر جریانی که با بیداری ملت‌ها قد علم کرد، نظام مستکبر بدنبال خاموش کردن آنها است، چرا که آنان می‌دانند اگر ملت‌ها بیدار شوند، نمی‌توانند به چپاول خود ادامه دهند و امروز این شرایط در غرب حاکم است.

وی اضافه کرد: متأسفانه عده‌ای امروز در برابر اقدامات آمریکا علیه دانشجویان سکوت کردند.

آیت الله سعیدی با اشاره به آغاز دهه کرامت گفت: خروجی دهه ولایت صرف شادی و بزرگداشت نیست و بیان فضائل اهل بیت علیهم السلام باید در دستور کار باشد و خروجی دهه کرامت باید افزایش میزان ارادت و عمل مردم به آیات الهی باشد.

امام جمعه قم ابراز کرد: زیارت با معرفت اهل بیت علیهم السلام و عمل به احکام اسلامی باید سرلوحه برنامه‌ها باشد.

آیت الله سعیدی افزود: از نیروی انتظامی به دلیل تلاش‌هایی که در عرصه حجاب و عفاف دارد باید تقدیر کرد.

وی بیان کرد: رئیس جمهور ۲۰ اردیبهشت در قالب دومین سفر به استان قم خواهند آمد که امید است این سفر نیز پر از خیر و برکت باشد.

دیگر خبرها

  • دشمن تلاش دارد اعتماد مردم به نهادهای دینی را مخدوش کند
  • جامعه ما با شبیخون فرهنگی دشمن روبروست/پاسدار و نگهبان مساجد، علما و طلاب هستند
  • لزوم انسجام روحانیت و نیروهای انقلابی/ آینده روشنی پیش رو داریم
  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • حوزه‌های علمیه در مقابل اهداف دشمن رسالت سنگینی دارند
  • علم الهدی: امامت سیاسی دشمن دارد/ امام فقط شاگردپرور و عالم نیست؛ اصل امامت به تشکیل نظام رهبری و تشکیلات حکومت اجتماعی است
  • دشمن به دنبال از بین بردن هویت گفتمان انقلاب اسلامی است
  • برگزاری یادواره شهدای طلبه و فرهنگی در شهر خرو
  • فتنه با لباس مشکی تا انحراف در دین/تقیه سازو کار امام صادق بود
  • امام جمعه قم: تظاهر کنندگان اسرائیلی تصویر رهبر انقلاب را حمل کردند