Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت:‌ تجمعاتی که انجام می‌شود به دلیل مسائل اقتصادی است اما چون ساماندهی ندارد از کنترل خارج می‌شود.با بها دادن به تشکل‌های صنفی،‌ کارگری یا سیاسی اعتراض‌های مردم می‌تواند کنترل شود تا هم مردم اعتراض خود را بیان کنند و هم تجمعات آنها موجب سوء استفاده قرار نگیرد.

جواد امام در گفت‌وگو با ایسنا درباره تجمعات انجام شده در شهرهای مختلف، اظهار کرد: اگر به تشکل‌های صنفی، کارگری و سیاسی اجازه فعالیت داده می‌شد، این اعتراضات سازمان یافته برگزار می‌شد و از طریق رایزنی با لیدرهای تجمعات، رفتار متعرضان قابل کنترل بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: در حال حاضر هم باید به سندیکاها و تشکل‌های صنفی بها داد اما پس از اظهارات معاون اول رییس جمهور درباره تجمعات اخیر، باید به موضوع مشکوک شویم زیرا این تجمعات همه به سمت دولت هدایت می‌شود در حالیکه تمام قوا باید وارد موضوع شوند و همه به مردم پاسخگو باشند نه اینکه فقط این تجمعات بهانه‌ای برای زدن دولت باشد.

این فعال سیاسی با انتقاد از اظهارنظر امام جمعه مشهد، تصریح کرد: امام جمعه مشهد می‌گوید شروع این حرکات خوب بود اما ادامه آن خوب نبود. این خیلی بد است که بخشی از این اقدامات تایید و بخشی از آن را رد کنیم. به هر حال این اعتراضات از مشهد به دلیل مشکلاتی مثل بحث پدیده یا ثامن یا دلایل دیگری مثل حاشیه‌نشینی اتفاق افتاد و به شهرهای دیگر هم سرایت کرد. اخیرا هم شنیده‌ام یک عضو شورای شهر قبلی مشهد هم سخنرانی تحریک‌آمیزی در این شهر داشته است.

امام در پایان گفت:‌ متاسفانه مشکلات زیرپوستی در جامعه سر هر موضوعی سر باز کرده و به یک مساله امنیتی تبدیل می‌شود ولی با بها دادن به تشکل‌های صنفی،‌ کارگری یا سیاسی می‌توان اعتراض‌های مردم را کنترل کرد تا هم مردم اعتراض خود را بیان کنند و هم تجمعات آنها موجب سوء استفاده نشود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۴۲۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرانفروشی موجب مهر و موم چهار واحد صنفی در مشهد شد

محسن صیادی گفت: این چهار واحد شامل ۲ شیرینی فروشی در محدوده خیابان وکیل آباد و ۲ واحد فروش مواد غذایی در محدوده خیابان امام رضا (ع) مشهد می‌شود.

وی اضافه کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز، نظارت‌ها بر بازار مشهد به ویژه خیابان‌های منتهی به حرم مطهر رضوی به صورت شبانه روزی انجام می‌گیرد و مدیریت بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد با حداقل ۱۰ گروه بازار را کنترل می‌کنند.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: تخلفات واحد‌های صنفی به ویژه گرانفروشی و عدم درج قیمت به سرعت شناسایی و با متخلفان بدون اغماض برخورد قانونی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • ۴ واحد صنفی در مشهد به علت گرانفروشی پلمب شد
  • گرانفروشی موجب مهر و موم چهار واحد صنفی در مشهد شد
  • سردار مصطفی مولوی: آقا مهدی باکری و شهید کاظمی همیشه در خط مقدم می‌جنگیدند/ مهدی هیچ‌گاه اجازه نمی‌داد خاکریز جبهه به مسائل سیاسی آلوده شود/ لیدر جریان خالص‌سازی همه توان‌ش را برای تضعیف آقا مهدی به کار گرفت
  • بازدید اصحاب رسانه مشهد از مرکز مدیریت و کنترل راه‌ها
  • فعالیت ۵۰ رستوران در مشهد در طول روز طی ماه مبارک رمضان
  • رابطه تشکل‌های دانشجویی و دولت در ۱۴۰۲ بر چه مداری چرخید؟
  • در جریان اعتراضات سال ۱۴۰۱، ۲۰۲ نفر از مردم کشته شدند
  • در جریان اعتراضات سال گذشته، ۲۰۲ نفر از مردم جان خود را از دست دادند
  • شکوفایی شهر، مستلزم عزم مدیران ارشد شهری است
  • توزیع میوه شب عید و خرمای رمضان در مشهد آغاز شد