Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از کشته و مجروح شدن ۴ نفر در تصادف دلخراش  در اسفراین خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سپهرآیین ، " جاوید مهری" در تشریح جزئیات این خبر گفت : برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در شهرستان کمربندی این شهرستان، بلافاصله  مأموران انتظامی و پلیس راه در محل حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت:  برابر اعلام کارشناسان این تصادف  دلخراش  بین یک دستگاه سواری  پراید و یک دستگاه خودروی نیسان وانت بوده است.

مهری افزود: متاسفانه در این حادثه یکی از سرنشینان خودروی پراید به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و سه سرنشین دیگر مجروحین  و به مرکز درمانی انتقال داده شدند. 

این مقام انتظامی بیان داشت:  علت اصلی این حادثه  نیازمند بررسی بیشتر است و از سوی کارشناسان پلیس راه  در دست بررسی می باشد .

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین در پایان از تمامی رانندگان خواست همیشه با سرعت مطمئنه حرکت کنند وزمان ورود ازراه فرعی به ممر اصلی  حق تقدم را رعایت نمایند  تا دیگر شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۴۲۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و چهار زخمی در تصادف محور خرم آباد-ویسیان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، رئیس پلس راه خرم آباد-اندیمشک گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه سمند سفید با وانت نیسان در کیلومتر ۳۰ جاده خرم آباد به ویسیان، از چهار سرنشین سمند یک نفر در دم فوت کرد و سه سرنشین دیگر به شدت مجروح شدند.

به گفته سرهنگ بیرانوند حال راننده نیسان هم وخیم اعلام شده است.

وی علت حادثه را عدم توانایی راننده سمند در کنترل وسیله نقلیه، ناشی از تخطی سرعت در جاده لغزنده اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • تیراندازی در مراسم عروسی / ۱۳ ایذه‌ای مجروح شدند
  • تیراندازی در مراسم عروسی در ایذه خوزستان ۱۳ مجروح بر جای گذاشت
  • یک کشته و چهار زخمی در تصادف محور خرم آباد-ویسیان
  • یک کشته و سه زخمی در تصادف محور خرم آباد-ویسیان
  • تیراندازی در مراسم عروسی در ایذه ۱۳ مجروح بر جای گذاشت
  • مجروح شدن ۱۳ نفر در یک مراسم عروسی
  • ماجرای تیراندازی در مراسم عروسی ایذه / ۱۳ نفر به بیمارستان منتقل شدند
  • خوزستان / ۱۳ نفر در ایذه بر اثر تیراندازی در مراسم عروسی مجروح شدند
  • مجروح شدن ۱۳ ایذه‌ای بر اثر تیراندازی در مراسم عروسی
  • مجروح شدن مادر و دختر در درگیری مسلحانه